Henkilö kohtaset parhaat bändit?

Aloittaja HIPP´O, elokuu 03, 2005, 11:21:50

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Uus levy on paljon rankempi ja raskaampi kun edellinen.

Hehe, narettavia ne ekan levyn jotkut biisit...pohjanoteeraus se "näiden tähtien alla..." Ei helvetti mitä sontaa ;D

[tuuli]

Siis se näiden tähtien alla. Apua. Mä en... mä en vieläkään pidä siitä. Ne sanat..! Ei, ei voi olla mitään niin huonoo.
Se Kylmää on ihana!  ;D
Mut UK:n toka levy aika paljon raskaampaa (no vaikka ei mitään örinäheviä olekaan!) kuin aikaisempi.
allekirjoittanut

jouhu

Millaset sanat tyyliin siinä on..? Tuo biisin nimi kuulostaa tutulle, mutta ei yhdistä mihinkään.

Painkiller

LainaaMillaset sanat tyyliin siinä on..? Tuo biisin nimi kuulostaa tutulle, mutta ei yhdistä mihinkään.

Ai se Näiden tähtien alla?

Jotain.."näiden tähtien alla, sua odottamalla..mä kulutan aikaani uskoen.." Hidas biisi joka vois hyvin olla jonkun iskelmälaulajan.

Tepi84

Siis Näiden tähtien alla on hyvä biisi. Parempi ku tokan levyn mikään biisi. Toi on vaa mun mielipide. Et eka levy on vaa parempi edelleen  ;D Mut jeps...
Haza haza

Painkiller

LainaaSiis Näiden tähtien alla on hyvä biisi. Parempi ku tokan levyn mikään biisi. Toi on vaa mun mielipide. Et eka levy on vaa parempi edelleen  ;D Mut jeps...

No se selittää paljon.. ;)

[tuuli]

allekirjoittanut

aino-a

Mä muistan kun ekan kerran kuulin sen biisin (Näiden tähtien alla), enkä tiennyt, että se oli Uniklubia. Naureskeltiin vaan kaverin kanssa, että tän on pakko olla joko Munkin Petriä tai sitten vaan jonkun teini-ikäsen pojan tilitystä... Ja sitten se olikin vanha tuttu Uniklubi...  ;D
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

aino-a

Ja omat suosikit...

Apulanta (yllättäen), Placebo, Pmmp, CMX, Maj Karma, Him...
Noi nyt tuli ekana mieleen tällä hetkellä kolahtavista.

[tuuli]

LainaaMä muistan kun ekan kerran kuulin sen biisin (Näiden tähtien alla), enkä tiennyt, että se oli Uniklubia. Naureskeltiin vaan kaverin kanssa, että tän on pakko olla joko Munkin Petriä tai sitten vaan jonkun teini-ikäsen pojan tilitystä... Ja sitten se olikin vanha tuttu Uniklubi...  ;D
Mä kuulin NTA siltä levyltä, jonka olin lainannut kaverilta Kylmää kappaleen takia.  ;D Ja hyhhyh, en tykännyt siitä silloin, enkä kyllä tykkää edelleenkään. Jotain aivan kamalaa.. Ei uskois UK:lta!  :)
allekirjoittanut

aino-a

Joo, se on tosiaan aika pohjanoteerus.

puska

Hyi Hyi Hyi, ihan hirveä biisi. Yök en syö.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

Pöhhhöhöhöhö. *nauraa*
En sano tohon kyllä mtn kun ehkä liippaa mua tarpeeks läheltä toi biisi.

Omat parhaat bändit:
Apulanta, Uniklubi, Green Day, Pmmp, Essentia.
Siinä nyt ehkä ne tärkeimmät.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

blindii(Guest)

LainaaBlind_eye kyl sie voit silti sanoa ;)
En mää ny kuitenkaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.