PMMP-rusketusraidat

Aloittaja *tuuli, syyskuu 27, 2003, 09:56:43

« edellinen - seuraava »

salza*

kyllä. Mikko Alatalo!! ;D aika kurko juttu. :D oli sieltä joku toinenki mutta en muist aku tuo mikko alatalo on jääny kummittelemaan mun pään sisään. ;)

*tuuli

jee! melkein yhtä hyvä kuin sakari kuosmanen.  ;)

Wirtabiuha

se kuustsi... sori kun kirjotan epäselvästi... On muuten mielenkiintosta että se ekaluokkalainen Rosa ei puhu oikeestaan kenellekkään, tai ainakaan mä en oo huomannu... Mutta sille jussille se puhu ihan koko ajan... Luulis eetä semmonen pieni pelkäis sen näköstä tyyppiä...? Mutta toisaalta enhän mäkään mun siskoa (15vuotta vanhempi) ole koskaan pelännyt vaikka se on aina ollut... hitusen erikoinen... se harrasti joskus nuorempana puol päätä vihreeks, loput kaljuks meininkejä... ja minä katoin että Oi, mulla on hieno sisko...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Ai keskustelu on siirtynyt julkkiksiin :) Entinen tangokuningas Mikko Kilkkinen oli mun rinnakkaisluokalla ja mm. Menolippu Mombasaan -leffassa näytellyt Antti Tarvainen samassa koulussa, oltiin aika paljon samoilla kursseilla.
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Tänään Salkkareiden Daniel ja Teemu kävi Martinlaakson ya:lla. Siel oli jotku pankkitädit puhumassa maksujutuista, ja Nordea on Salkkareiden yhteistyökumppani, niin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

jussi69 oli ihana siinä 4pop:ssa ku se niiden bändi puettiin valkosiin ja sillä oli semmonen hauska lippa...=) että mä sulin....... :D

Wirtabiuha

Joo, me nähtiin ne kuusysit sokoksella ennen niitä valkoasu kuvauksia... ne oli vähän noloina ku me aurettiin niitten valkosille vaatteille... Olivat vaan silleen, että eikun tota tää on vaan tällänen mainosjuttu...  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Varmaan hassun näkösii, kun sellaset hevi tyypit valkosissa... :D
Mä en nää ketään missään...! Siis julkkista. :'(
Pitäis varmaan alkaa kiertää Suomee, että näkis jonkun..

rautalintu

Ei niitä varmaan näekään, jos etsii... Sattumalta olen minäkin törmännyt. Kirjaimellisesti. Tampereella näkee...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Mä oon käyny kerran Tampereella enkä sillonkaan nähny. Tai en mä tiiä näinkö tai, siis en muista. Saattaa olla, että oon nähny, mut en oo tunnistanu tai jotain...  

*tuuli

mä oon nähny kuopiolaisi mäkihyppääjiä kaduilla!  ;D mut en kyllä ketään musiikkialan ammattilaisia oo silleen muuta kuin keikoilla...... :-[ hesashan niitä kuulemma näkee ja liikun Helsingin keskustassa  niin harvoin...... :-/
tampereella...... ketäs siellä??? jotain tapparan pelaajia...
 ;D

Vilkku

Minä kun olin kesän hommissa tuolla Linnanmäellä, niin se on kyllä mainio paikka nähdä julkkiksia. Aika monia tuli palveltuakin :)

Lerppa*

Bongasitko McCoytkin siellä? Siis sillon kun Tuukan porukka kuvas niitä :)

Vilkku

En valitettavasti, olin prkl syömässä sillon :) Siinä ihan mun työpisteen vieressä olivat kuvanneet, työkaverit oli kyllä nähny.

emmi

joo onhan se vähän ärsyttävää kun niitten pitää huutaa/kirkua tai mitä nyt sitten tekevätkään!!  :D
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.