Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Samaten melkein kaikki missä saa mennä ja lujaa.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

ainut poikkeius hirveen isot, paljon kieeppejä omaavat vuoristoradat. maha menee nurin ja suorastaan syöksyy ulos. :P
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minulla ei ole mitään muita vuoristoratoja vastaan, kuin sitä Linnanmäen vanhaa. Pelkään aina, että sieltä ylhäältä tippuu tai se sortuu. Silti kyytiin menen aina.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

uhkarohkeaa! WOW! mä en menis välttämättä siihenkään. en ainakaan yksin.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Vuoristoradat on ihania mutta top spinit tapaisista vetkuttimista en tykkää... :P tornado on huippu!!! 8)
hmm.analysoitiin saastaa.se on vähän renkutus,täytyy myöntää mutta hyvä se on silti!!kertosäkeessä ei kyllä oikeastaan mitään järkeä..  :) alku on ungalabungala viidakkomusiikkia.  ;)
meidän koira on paras!!! :) se on tiibetinspanieli ja itsepäinen mutta ihana!!! :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

mä en tykkää huvipuistoista ja tommosista.
tulee huono olo heti mulle.

mutta olipas loistava Tampereen/Ylöjärven reissu!
Apulannalla fantastinen keikka ja Wirtanen hassulla tuulella. tuntui vähän siltä, että minä ja se oltiin ainoat koko paikassa joka kannusti Saksaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

heeh.no sehän ei ole mitään uutta että toni tykkää saksasta.. ;) muuten,tuttuni/kaverini kaverin isoveli on tonin kaveri ja toni oli ollut tuon kaverini kaverin rippijuhlissa pitmässä puhetta.noh,hän oli hieman alkoholin vaikutuksen alaisena ja puhe oli...no,mitä nyt oli ja venyi hieman pitkäksi.lopulta ihmiset olivat tyyliin"lopeta jo toni.." heh.  :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

:) Joo.
Minä tykkään huvipuistoista. Sanoinkohan sen jo?
Tahdon nähdä Apulannan jossakin, mutta en jaksa silti tehdä mitään.

KatjaRock

Diibadaaba. Puran turhautuneisuuttani ja vittuuntuneisuuttani tänne.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

no, et sinä kovin agressiiviselta vaikuta. mutta uskon kyllä, jos sanot olevasi vittuuntunut. kukapa ei?
tässä maailmassa.
minä olen kyllä onnellinen. tällä hetkellä.

Hiltsu

Minä en tiedä mitään. En kyllä ole onnellinen, mutta en kovin surullinenkaan. Vähän väsyttää. Jotenkin turhautunut olo ehkä kanssa.

kreisi_greippi

mulle tulee usein mieleen, että mitä järkee on missään...että sehän on lopulta ihan sama, joka asiassa. sitten ahdistaa, ja tuntuu, että seinät kaatuu päälle, ja tärisee. kerran jouduin lähteen koulusta pois, kun ahdisti niin paljon. ilman syytä. väitin, että oli migreeni, ja terkkari usko. kaverit sano, että olin ihan kalpea. ja tärisin.

Hiltsu

Taidan melkein tietää. Koulusta en ole onneksi koskaan joutunut lähtemään, mutta muuten kotona. Välillä on niin kamalan yksinäistäkin ja rupeaa kylmämään ja tärisemään. Jotenkin ei osaa tehdä mitään.

Vilkku

Minä olen lähtenyt koulusta. En edes vaivautunut selittelemään kenellekään mitään. Useaan kertaan olen lähtenyt kun en vaan oo pystyny olemaan siellä.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Tekisi joskus mieli jäädä vain kotiin nukkumaan, eikä mennä kouluun ollenkaan. Kumminkin täällä pitää aina selitellä poissa olot ja soittelevat joskus kotiinkin niin ei voi.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.