Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

night-girl

Mulla on kans yx piraatti ja se on kans plastik    :-[  Kaikki muut on aitoja  ;D Et sellastaaaaaaaaaaaaa!!!  ::)

Vilkku

Oltiinko samaan aikaan online, Valentine ? Vai muutenko vain kysyit ? Hyvää mulle kuuluu. ( Vaihteen vuoksi ) en mennyt kouluun, ollaan riehuttu broidin kanssa koko päivä. Hyvää tekee. Aurinkokin paistaa... :)
[ -You should see my scars- ]

vik

vai että piraatteja. mrr.  >:(

ei saa pojat ansaitsemiaan rahoja.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

night-girl

Niimpä, oot ihan oikeessa Wicked ja mä häpeen sitä et omistan yhen piraatin  :-[

vik

pitää nyt tässä vaiheessa myöntää, että onhan mullakin jotain poltettuja levyjä.

ne on kuitenkin sellasilta bändeiltä, jotka ei oo mulle henki ja elämä, joita en rakasta.

suurimman osan ostan kuitenkin kaupasta, noita poltettuja on noin viis.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Mua ei edes hävetä, että kaks Apiksen levyä on poltettuna :) Johtuen kai siitä, että koko ajan on kuitenkin ollut selvää, että jossain vaiheessa ostan ne. Olen kyllä samaa mieltä, että pojat on rahansa ansainneet.

night-girl

No rahansa ne on ansainnutkin, koska jaksaa tehdä h****tin hyvää musiikkia  ;)

kreisi_greippi

Koska kaikki nyt tunnustaa suuret syntinsä, niin minäkin sitten. Mulla on yks apiksen levy piraattina ja toinen poltettuna....toisaalta itteeni hävettää toisaalta ei, koska ostan ne levyt kuitenkin joskus. Ja kyllä, yhdytään vielä siihenkin, että äijät ovat rahansa ansainneet. Amen.
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

jepa.
te olette niin kovin fiksuja. ei mulla ole mitään huonoa mieltä siitä, että omistan a-teensien piraatin.  8)
Time goes on, I wont.

vik

ai että A-Teens.

hei mieti nyt hei ne ei nyt hei saa rahaa... :)

tai siis anteeks, niiden levy-yhtiö. tuote muiden joukossa.

Vilkku

Mitämitämitä Katja ? Kuka on fiksu ? Älä yleistä !
 ;D

KatjaRock

:D Ei Vilkku, en minä sinua tarkoittanut!!  ;D keh.

Ootteko nähny niitä mainoksia siitä Popstars-jutusta? Mie repesin ihan täysin ku näin sen ekan kerran. Siinä jos jossain voidaan puhua musiikin tärkeydestä ja ulkonäön toissijaisuudesta.  ::)
Time goes on, I wont.

night-girl

Mä oon ihan pihalla....  ::)

vik

voi luoja, Popstars!

kamalaa sontaa tuommoinen. "me MUOKKAAMME sinusta tähden. opetamme tanssimaan ja laulamaan, teemme biisit"

niin mitä ne starat sitten tekee?!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.