Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Hui. Vanhemmat ja opettajat samassa juonessa.  :-/  :)

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

siinä on jotakin perin luonnotonta ja pelottavaa.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Ja vihastuttavaa.  >:(
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

nouskaamme kapinaan! ;)

Hiltsu

Tehkäämme niin!  ;)
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

moi kaikki!mä oon nyt ihan ulkona kaikista keskusteluista ku oon ollu matkoilla..dääm. kertokaapas mulle nyt kaikki juorut  ;) tosta koulujutusta sellnen kommentti että mua ahistaa koulussa.ehkä se johtuu siit että ei oo oikeen kunnon ystäviä..kyl niitä kavereita on paljon mut halusin jonkun ihan YSTÄVÄN..onks kenelläkään samaa ongelmaa?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Mulla on paras ystävä. Tai parhaita ystäviä. Moniakin. Ala-asteella tottakai oli se, jonka kanssa oltiin aina pari ja hypittiin samalla hyppynarulla. Nykyään ystävyys ei välttämättä ole samalla tavalla kiinni olemista. En taaskaan osaa selittää pointtiani.

Ei täällä mitään juoruja  :)
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minullakin on monta niin kovin kovin rakasta ystävää. Ja joka päivä jaksan olla heistä kiitollinen.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Time goes on, I wont.

olen ollut matkoilla.. :) hiltsu,mul on just sama juttu!!on porukka jossa hengailee mutta mä en tunne oloani "kotoisaksi"siinä.. :( sit kaikkia aina vittuilee mulle ku mä en polta(kaikki muut polttaa..)ja sit ne muut on tyyliin:"apua,nyt me tuhottiin sun sademetsiä!" huoh...no ihan sama mulle,olkoot lapsellisia sitten!kyl mul pari ihan hyvääki kaveria on jotka ei vittuile.onneks. :)

Hiltsu

Mulle ei sentään vittuilla kai mistään.
Pikkuveli enemmän sanoo eläintenpelastajaksi ja nyt seiskalla oltiin monneja, mutta odottakoot, kun ollaan ysillä ja nämä seiskalla. Eivät ymmärtäneet, että nuorempien ei kannata.

kreisi_greippi

minulla on kaksi HYVÄÄ  ystävää. muut on kavereita.
missäs silja on piileskellyt?

hee,olen"piileskellyt" matkoilla ja sitten olen viikon ajan raivonnut ku tietokoneet ei ole suostuneet menemään nettiin...nyt onneksi toimii.hitaasti... meiän iskä on nolo,se kävelee pitkin katua kottikärryjen kaa ja hakee jostain hornasta halkoja...  ::)

Hiltsu

Missä sä Silja olit lomalla? Tätä ainakin minä tarkoitin.

Silja ei kirjautunu..

ai jaa :) no mä olin joutsenossa mun kaverilla(joka onkin muuten yksi niistä hyvistä sellaisista!) sitten olin myös ratsastusvaelluksella.huomenna joudun lähtemään perheen kanssa fucking borig mökille... :P onkos muutentäältä muut kuin minä lähdössä ankkarockiin?hiltsu?vilkku?katja?greippi?wicked?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.