Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

Katja

Minä olen pettänyt. Ja kadun.  :'( :'( :'(

2 + 2 = 5

"juniin tuhansiin haluttiin me nousta kyytiin, uniin niin rumiin herättiin". emmä muista meneeks se noin ihan, mut joskus kaikki joutuu heräämään "niihin" rumiin uniin. eikä halua sitä enää ikinä uudestaan. jotkut sanoitukset on uskomattomia tonilla.

salzaliini

se on surullista,että olet pettänyt,mutta se on todella hyvä asia että sä kadut sitä!
Toni on kommentoinut tätäkin asiaa jotenkin näin.. "jokaisen täytyy jossain vaiheessa pettää ja tulla petetyksi,silloin vasta tajuaa uskollisuuden arvon.." mun mielestä tuo on hienosti sanottu.

2 + 2 = 5

en mä halua pettää. en ikinä, ja kyllä mä silti uskon tuntevani uskollisuuden arvon.

2 + 2 = 5

voi herranjumala, mitenköhän toiki mun edellinen nyt liitty tähän aiheeseen. plastik rokkaa. pistetään meille ihmispoloille joku ihmissuhdepalsta.

Vilkku

Eipähän tämä ole tainnut alkuperäiseen aiheeseen oikeastaan ensimmäisen sivun jälkeen liittyä :D Myöhemminhän samaan levyyn kyllä palattiin pohtimalla sen parhaita biisejä, mutta nyt taitaa taas karata käsistä.

Koska tässä nyt on noin 16 sivullista pohdittu täysin kaikkea asiaankuulumatonta, voin kai minäkin jotain sanoa ;D Eli : Virheitä tekee kaikki, ne täytyy vain osata korjata. Kaikkea ei tietenkään voi korjata, enhän mä sitä tarkoita, mutta yrittäminen on pääasia. Ketään ei pitäis tuomita sen takia, että on joskus tehnyt väärin. Tärkeintä on itse tunnustaa virheensä. Niillä on joskus valitettavan korkea hinta, mutta sitä kauttahan opitaan.

Itsekin oon tehny paljon asioita, jotka ois pitäny jättää tekemättä. Pahoja asioita, joita jotkut ei ehkä voi mulle anteeksi antaa, eikä pitäisikään. Se ei silti tee musta huonoa ihmistä. Vai tekeekö ?
[ -You should see my scars- ]

salzaliini

joo,mää oon sen "ihmissuhde ongelmat" aiheen kannalla,koska tämä tuntuu olevan niin puhuttu aihe.

No ei kai kukaan täys järkinen halua ketään pettää,mutta pettääkkin voi niin monella tavalla. Itsekkin tässä mietin paria mennyttä juttua ja mietin olenko tullut petetyksi tai olenko pettänyt..en ole vielä vastausta löytänyt.

juu,ei tämä todellakaan liity enää plastikkiin! ;D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

salzaliini,joo,se muija oli kyllä mun kaveri kuka meiän välit rikko.oltiin vaan kuukaus yhessä mutta mä oikeesti luulen että rakastin/rakastan sitä jätkää...mutta tähän väliin voinkin kertoo että sillä muijalla ja mun exällä meni just poikki!!! :D mähän pistin vauhdiks ja tekstasin täs just yks päivä sen jätkän kanssa..  :) mä tosiaanki toivon et meistä vielä tulis jotain!!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

se on sääli, että kun joskus jutut loppuu voi toisesta tulla vähän niinku kahleet, jalkarauta. mä en tiedä mikä veis fiilikset pois pahemmin kun se, et jää roikkumaan toiseen. ja sitten kun sitä vielä saattaa ite tiedostaa, et ei tästä seuraa kuin pahaa mutta ei silti kykene tekeen itselleen ja koko asialle mitään. tai mulle on niin aina käynyt. tarttenkohan mä psykologia jolle jutella? no, onneks kaikki on tällä hetkellä parhaiten.

salzaliini

ai se oli sun kaveri?! kyllä nuo kaveritki osaa olla paskamaisia.. :(

joo,no pistä nyt tyttö vauhtia ja ota se jätkä takas,jos koet että se on sun ratvonen! ;D

salzaliini

..siis arvonen... en ossaa kirjottaa.. ;)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

joo,se OLI mun kaveri...huom.OLI.sellanen horo että huhhuh!no eipä ollut pahempi menetys vaikka ei enää kavereita ollakaan...
yritän tässä just miettiä että miten laittasin tätä mun viritystä nyt eteenpäin... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

joo,mä ymmärrän,se siis oli,siiiis OLI sun kaveri!

kyllä sä sen jätkän vielä takasi saat,sanot sille että perkele siitä muijasta ei oo mihinkän ja että teijän kuuluu olla yhessä ja kaikkee tollasat! Otata sitä kuule niskasta kiinni ja puhut sille järkiä! Joo,siinä tuli elämän ohjeita,sais nyt tätä omaa juttua edistettyä ni ois ihan hyvä.. ;) *Rakkauden Amatööri Neuvoo* ;D

jos kukaa muu ei meinaa tehä meille ihmissuhde palstaa ni minä teen! Tekeekö kukaan?

me muuten laulettiin se maanantai tänää koulussa (Lauantaina koulua,damn..) meni ihan hyvin se laulu... ;D

KatjaRock

Minusta kukaan kolmas ihminen ei voi rikkoa kahen toisiaan oikeastioikeasti rakastavan ihmisen välejä.

Olen ehkä paska, mutta niin se menee. Siihen liittyy aina paljon muutakin. Ei vain joku tyyppi.
Time goes on, I wont.

Snake

Waah...Mistä saa nuotit "tyhjää ikkunassa"? plim plom plim ???
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.