Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

ne STARAT vaan STARAILEE! jälleen kerran puhun asiasta josta mulla ei kyl oo hajuakaan tosta popstars-jutusta, mut ei se varmaan ketään haittaa?
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Karmiva mainos. Jotenkin niin kamalan teennäisiä nuo ties millä koelauluilla ja -tansseilla kootut bändit.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Kylläkyllä. Parin vuoden kuluttua ne laittaa silikoonirinnat ja väittää ettei ne ole tuote. 8)
Time goes on, I wont.

Vilkku

Nimenomaan. Sitte ne myös menee naimisiin, eroaa, katkeroituu, ja lopulta selviää kaikesta tulemalla uskoon. Näin se etenee.

kreisi_greippi

Mitä pahaa uskovaisissa on? siis, tajuan kyllä, jos ne vaan TEESKENTELEE niinkuin koko muun elämänsäkin...

Vilkku

Sitä juuri tarkoitin, teeskentelyä. Ja sitä, että kiskotaan lehdiltä hyvät rahat hienoilla selviytymistarinoilla. Uskovaisissa ei todellakaan ole mitään vikaa.

KatjaRock

Jepaa. Uus aluevaltaus, uskonnosta ei olla [kai] ennemmin puhuttukaan  :)
Minä ainaki uskon Jumalaan ja Kristukseen. En kuitenkaan ole mikään seurakunta-aktivisti mutta isosenakin olen ollu. En mie muuten jaksais. :)
Time goes on, I wont.

Vilkku

Ihminen ei ole ihminen jos ei usko mihinkään.

kreisi_greippi

Tervetuloa! se on paras kyseiseltä levyltä!

KatjaRock

Minunki ilmeisesti pitää hankkia se Sipen levy.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Minäkin olen uskovainen, en kyllä käy pahemmin kirkossa, mutta raamattua luen ja ripari on ens kesänä.
Jokainen saa olla ja uskoa mihin haluaa minun puolestani, mutta miks minuakin on siitä pitänyt ala-asteella kiusata?

KatjaRock

äääh

uskovainen on tyhmä sana.

en minä Raamattua lue. E-hen.

Mietiskelen, luotan ja kunnioitan. Siinä on kolme asiaa, jotka saa minut tuntemaan itteni uskovaksi.

Joku sano joskus riaprilla isosena ollessani, että miten mieki voin olla jeesustelija. Sain sellaset naurut, että vatsaan koskee vieläki.  :D

Huomasin juuri rakastavani ennakkoluuloja.

Jeejee. Rok oon it is vappu tudei.
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Plastik on oikeesti pirun hyvä levy!Ja terä on  niin helmi! :D
muuten,tietäiskö joku et onko mistään saatavissa apulannan biiseille pianonuotteja?mä oon tähän mennessä soittanu vaan korvakuulosta mut ois kiva saada nuotteja ku mulla ei ole kuin kiltin pianonsoitonopettajani tekemä odotus-nuotti ja päivästä toiseen+ilona.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Tosta uskovaisuusjutusta vielä sen verran että mä en oo uskovainen,mutta ei mulla oo  uskovaisia vastaan mitään.sellaset on vaan ärsyttäviä jotka tuputtaa uskoaan muille.kaikki saa uskoa mun mielesä mihin haluavat.on mulla uskovaisia kavereita eikä siinä mitään.se ei mua haittaa yhtään ja niitä ei se että mä en oo uskovainen.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Eipä ole mullakaan nuoteista tietoa mutta jos joskus löydät niin kerro ihmeessä. Itsekin pianoa tykkään nimittäin soitella.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.