Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

LainaaYöltä ne jouset Armossa kyllä kuulostaa... :P Levyn ainoita miinuksia joita nyt on tarttunut korvaan :)

jouset vai yö?
musta routa ois hyvä sinkku.  :P mut hitsi mua ärsyttää, kun se ekan säkeistön A osa on sama kun irinan ''vastauksia''... :P ja alkusoitto,,
allekirjoittanut

pasi

Lainaa

no niin, olen täysin samaa mieltä. armo on just proo kun se on niin yö! ;D
hyvä tuuli!!

Painkiller

Minen vaan pidä Yöstä sitten yhtään, siks en tahdo myöntää.. No, on niillä yksi kuunneltava biisi, mut... Joka levy, joka biisi samanlaista, itseään toistavaa skeidaa.. Ei Apulantaa ja Yötä samassa lauseessa.. ;)

Tepi84

Tuuli.. se roudan kertsiki on samanlainen kun irinan vastaukset.. et tavallaa se biisi on ku irinan vastaukset..
Haza haza

Painkiller

Niin onkii..muistuttaa tosi paljon..vähän hitaampitemponen vaan.

puska

Kun puhuin aikaisemmin noista kylmistä väreistä ja siitä että niitä ei ole vielä tullut, niin tänäänpäs tuli! Nimittäin Uskon ja Kaukaa lähelle biisien kohdalla. WOOHOO!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tepi84

Painkiller.. niinpä.. hitaampana.. kuuntelin eilen viel sen irinan vastaukset.. nikyl se kuulostaa ihan samalta.
Haza haza

hendu

No ei ole kyllä yhtään jumalauta YÖ:tä! Toivottavasti en huomaakkaan yhtään ::) perkele :D
Temosen pomppubasso

[tuuli]

LainaaTuuli.. se roudan kertsiki on samanlainen kun irinan vastaukset.. et tavallaa se biisi on ku irinan vastaukset..

LainaaNiin onkii..muistuttaa tosi paljon..vähän hitaampitemponen vaan.

ja parempi! vaikka vastaukset oli eka, niin kyllä toi routa on jotain ihan muuta.. :-* tosi ihana kappale.. ku tulin tampereelta junalla kuopioon niin kuuntelin koko ajan routaa toistolla  ;D

ps-> ja muuten on YÖ!  :D ( hitsi mä tykkään väittää vastaan  :D )
allekirjoittanut

medelin

Erittäin hyvä levy. Ei voi muuta sanoa :)
sanaton.
Minä tahdon paikkaan auringossa

Tepi84

Tuuli... mun mielest kyl vaa jotenki se irinan vastaukset on parempi.. ei toika huono oo.. mut jotenki se vaa on sellanen räväkämpi ja siin on enemmän menoo.. mutta tuo on vaa mun mielipide..
Haza haza

[tuuli]

LainaaTuuli... mun mielest kyl vaa jotenki se irinan vastaukset on parempi.. ei toika huono oo.. mut jotenki se vaa on sellanen räväkämpi ja siin on enemmän menoo.. mutta tuo on vaa mun mielipide..

ihanan varovaisesti sanoit tuon!  :D
joo, en tietenkään aijo väittää vastaan, koska mikäs minä olen määräämään sitä, mistä kappaleista joku muu pitää.  ;)
allekirjoittanut

adalmiina

enpä oo vieläkään saanu omaani,vaikka ennakkoon tilasin..... >:(

Painkiller

Mä inhoon Irinaa..tai siis no, en pidä. Sen takia varmaan en tuosta Roudastakaan hirveesti tykkää.. Tulee vaan vastaukset ja Irina mieleen.. Ei hyvä. Ylipäänsä ei koskaan oo hyvä jos joku biisi muistuttaa jotain toista biisiä..

[tuuli]

ja toinen legendaarinen repäisy siltä levyltä, on ne USKO:n jouset!  ;D ku ne menee siinä yhdessä kohtaan pitkään samalla tavalla kuin virve rostin siinä ''oon voimissain'' kappaleessa!  ;D ;D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.