Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

punainen

Tai oikeemmin Gloria Gaynorin biisissä, jota syvästi inhoan!

Ekat miinukset tosiaan jotka Kiilassa särähti oli pöllityt jouset Usko ja Armo kappaleissa, kamalaa että lanta kuulostaa joltain yöltä tai i will survivelta  :P Jousisovittaja vaihtoon ens levyllä!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

hah-ha-haa!!! vitsikästä!  ;D :D
allekirjoittanut

jouhu

Miullekkin tuli tuosta jostain kohasta heti mieleen se I will survirvor kipale. :)

matonen

Joo mä kans peljästyin sitä ku serkun kaa kuuntelin yks ilta... :o

Tepi84

Oletteko sitä mieltä kanssa että tämä Kiila levy on sellainen missä ei ole yhtäkään huonoa biisiä? Mun mielestä tää on ainut sellanen levy Apulaudalta  :) Muissa on joitain huonoja..
Haza haza

matonen

Mä en tykkää tosta kaukaa lähelle kipaleesta. se on niin semmonen ärsyttävän hidas ja... et jos sitä laulaa ni tekee mieli nopeuttaa laulua, emmä tiiä. :P

puska

Mun mielestä on aivan ihanaa kun koko levy päättyy duurisointuun. Jotenkin, se tekee loppuun semmosen hyvän fiiliksen.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

LainaaOletteko sitä mieltä kanssa että tämä Kiila levy on sellainen missä ei ole yhtäkään huonoa biisiä? Mun mielestä tää on ainut sellanen levy Apulaudalta  :) Muissa on joitain huonoja..

Ei ole huonoja biisejä, mutta jotkut ovat huomattavasti parempia kuin toiset ;)

Syöpä aukes kun jonkun aikaa kuunteli ja paranee kokoajan ihan hurjaa vauhtia. Loisto.
Pala siitä iski muhun ihan heti. Loisto.
Pahempi toistaan oli välittömästi ihan huippu. Jos kuulisin koko levyn ekan kerran niin etten olis aikasemmin kuullut yhtäkään biisiä, niin kyllä tämä nousis sieltä heti. Tuli kuunneltua vähän liikaakin sinkkua. Loisto.
Valon juuri rupeaa pikkuhiljaa alun kankeuden jälkeen aukemaan ja kuulostaa hyvälle. Loisto.
Armo on aijai. Aivan ihanaihanaihana. Enkä ajattele Yötä, en en.. Loisto.
Uskon kertosäkeen alusta en pidä, muuten loisto.
Kuollakseen elossa on mun lemppari. Ihan loisto.
Roudasta olenkin jo sanonut mielipiteeni.
Laululintu..hmm..liian iskelmällinen..heh..emmä tiedä..on se ihan jees. Täytyy kuunnella vielä enemmän, kyl se siitä. Mielipiteet vaihdelleet tän suhteen ehkä eniten. Aluks en pitänyt, sit pidin ja sit taas ja nyt en tiedä oikeen. Ei vaan oikeen Apulantaa..
Kaukaa lähelle sai sanotusten osalta sanattomaks. Loisto.

[tuuli]

Syöpä -> kun kuulin tän ekan kerran albumilta, niin rupesin vaan kuunteleen sitä uudestaan ja uudestaan! ei malttanu ollenkaan mennä eteenpäin! tämä on aivan tosi hyvä kappale! ja erinomainen avausraita!
Pala siitä tätä en oikein vielä ekalla kerralla huomannut. mut toisella kerralla ihastuin tähän! toi kertosäe on hyvä!
Pahempi toistaan aluks kuulosti vähän sellaselta turhanki huolitellulta.. ja on se kait vieläki. en nostais niihin levyn kärkibiiseihin, mut tykkään tuosta kertosäkeestä! ihana ralli!
Valon juuri nelosraidat on aina jotenki pelottavia.. siis ennen kuin sen on kuullut. koska useimmiten kolmosena on sinkku, ja sinkun jälkeinen raita saattaa useimmiten kuulostaa jotenki vaisulta. mutta tästä tykkään! ( joo on vähän itsensä toistoo tää mun arvostelu.. ;D ) ihan siis jotenki.. loistava kertosäe!!!
Armo armo on yötä  ;) mut silti yks tän levyn parhaista kappaleista! ( joo, niitä parhaita kappaleita on 8  ;D ) tätä mä tykkään kuunnella aina ennen kun käyn nukkuun. hieno kokonaisuus.. ah.. apulantaa parhaimmillaan!
Uskon välillä mulla meinas tää usko jäädä KE:n ja Armon varjoon.. mut aika hyvin se sieltä yrittää itsensä esiin räpeltää!  :D jouset ehkä hiukan tökkii... ei tää ois välttämättä tarttenu jousia ollenkaan. mut ah, mikä kertosäe! vaikka ihan wirtasen takia voisi pistää muutaman pykälän alemmas.
Kuollakseen elossa Suosikki! Tää on erinomainen! Aivan mahtavan mahtava! En osaa sanoo mitään muuta, mut tykkään tästä ihan saatanasti!
Routa kaikesta Irinaisuudesta huolimatta niin kaunis... Meinaan aina rueta kyynelehtii ku kuuntelen tätä.. Tykkään tosi paljon!
Laululintu komppaan painkilleriä, et zu iskelmä ja ei oikein apulantaa.. tämän kappaleen kohdalla levy rupeaa ehkä vähän toistaan huonosti itseään. Liian lällätys.. vääränlainen lällätys.. ois voinu jättää pois.
Kaukaa lähelle, hyvä lopetus, mut toi versio on liian sellanen humiseva.. et jos et kuuntele kauheen kovalla, niin et oikein kuule mitään muuta ku wirtasen hönkäilyn.. taustat vois tulla vähän lujempaan. ja ehkä tääki ois toiminu paremmin ilman jousia. mut joo. ihan kiva lopetus, ku ei tohon routaankaan oikein vois lopettaa.

ite asiassa ainut biisi, joka mulla ei tältä levyltä toimi, on toi laululintu. hitto on kyllä pirun kova lätty! minä tykkään tykkään tykkään!

-> mut ei tää mee platikin ohi.. taitaapi olla tokaparas al levy! vau!
allekirjoittanut

[tuuli]

antasin viel plussat siitä, et tällä levyllä on melkosen paljon hitaita! hitailla meinaan nyt armoo, pala siitä:ä, routaa ja kait toi kaukaa lähelle kans.. se on aika paljon! ja hyvä vaan, koska sit tulee enemmän erilaisia kappaleita ku kaikki ei oo noita ''nopeita!'' wow!
allekirjoittanut

Saanali^

Apiksen syöpä. :) Se rulettaa.
Naana

Tepi84

Ei tähän Kiila levyyn kyllästy millään. Sehän on vaan hyvä merkki :)
Haza haza

jouhu

:) Mie en tuosta vikasta kaukaa lähelle veisusta oikkein tykkää.. Jotenkin liian hidas ja laiska. Miulle tulee liikaa mieleen hetki veisu.

Unenkansalainen

minä oon jo vähän kyllästynyt, en tiiä. mut ei todellakaan iskenyt minuun kuin Hiekka levy. Siitä en tiiä miks, mut Hiekan 5 ekaa biisiä oli niin huippuja että maailma.

jepjep, eipä tässä muuta kun 36 Crazyfists ja Eve 6 pauhaamaan. Kyl se Apis taas jaksaa jossai välissä napata enemmän (: Vanhaa oon tosin kuunnellut nyt enemmän kuin uutta levyä.

[tuuli]

minen oo vielä kyllästyny! ihan huippu levy kerta kaikkiaan! kuollakseen elossa, armo ja routa soi ehkä eniten tällä hetkellä.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.