Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

matonen

en oo myöskään kyllästyny, enkä varmaan pian kyllästykään, on niin pirun hyvä levy ;D

Painkiller

En oo mäkään kyllästynyt, mut se saattaa johtua ihan vaan siitä että oon kuunnellut levyä ihan järkyttävän vähän :-[ Mutta esim. Valon juuri aukesi mulle ihan vähän aikaa sitten. Aluks en pitänyt nyt tykkään toosi paljon..

[tuuli]

ah, kiila lives forever... :D kuuntelen sitä just..
allekirjoittanut

matonen

Kävin äänestää radio cityn sivuilla Uskoo... ;D

[tuuli]

joo mä kans. kyl se leka on, vaikkei ihan paras ralli tolta levyltä.
allekirjoittanut

Tepi84

:) Kyl tää Kiila vaan on aina parempi ja parempi mitä enemmän sitä kuuntelee :) Mä tykkään ja diggaan ihan kybäl ;)
Haza haza

Wirtabiuha

Ette nyt vittu äänestä sitä Uskoa! Teinit raiskaa senkin! Loppu tollanen! ;D no eikun oikeesti sit se soi taas kuus kertaa puolessa tunnissa ja kesällä ei kestä enää kuulla koko tuotetta!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

LainaaEtte nyt vittu äänestä sitä Uskoa! Teinit raiskaa senkin! Loppu tollanen! ;D no eikun oikeesti sit se soi taas kuus kertaa puolessa tunnissa ja kesällä ei kestä enää kuulla koko tuotetta!

hahahaa,  :D tee kuten mitä; älä kuuntele radioa.  :-*
allekirjoittanut

Toi syöpä on aika jänskä, ku ensi siin sanotaa jotai "ei huomata tosiasiaa jonka idioottikin näkee" ja sit myöhemmi "nämä asiat minut idiootiksi tekee" vähäks kivaa!! ;)

Lerppa

Nimenomaan! Mitä se listalla oleminen kenellekään mitään merkitsee, paitsi ehkä bändille itselleen. Sillon just ne joiden musiikkimaku on NRJ:n top 10, tukkivat paikat.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lerppa

Eikä nämä top10-diggarit kuitenkaan koskaan levyjä osta. Ko "n11l on NiiQ tietsikka niinQ ja MP3-soittimet ni ei ne tee mitään millää levyl niinQ niiQ!11!"
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[salzaa]

armo on paras piisi levyltä ehottomasti. sit syöpä ja pahempi toistaan on loput helmet. loppuja kuuntelee. aika pettymys levynä.

dR-hallaa

No jos me ei äänestetä uskoa niin tavallaanhan me tehään "oharit" apulannan pojille, ja silloin kappale ei saa radiosoittoa, eikä singlekään myy niin hyvin!
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

Painkiller

LainaaNo jos me ei äänestetä uskoa niin tavallaanhan me tehään "oharit" apulannan pojille, ja silloin kappale ei saa radiosoittoa, eikä singlekään myy niin hyvin!

Pöh ja höpöhöpö! Mä en ainakaan koe velvollisuudekseni juosta äänestelemässä kaiken maailman listoille sun muille.. Kyllä ne tyypit jotka Apulannasta diggaa, sen sinkun ostaa. Tai sit ei osta, kun nimenomaan kuulevat sitä niin paljon sieltä RADIOSTA..

punainen

En tunne mitään omantunnon tuskia vaikken Lantaa joka listalle äänestäkään.Kyllä mä luulen et ne jotka sinkun ostaa ostaa sen soi sitä radiossa tai ei. Arvioni mukaan nää nrj-kuuntelijat ostaa hyvin laiskasti levyjä jos ollenkaan.Mitä sitä nyt turhaan rahojaan johonkin sinkkuun laittaa joka on kahen viikon päästä jo ihan out!Tosin saahan Toni toki mukavat teostokorvaukset jos biisi nrj-rotaatioon pääsee, mutta...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.