Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

Lerppa

"Fanien odotuksista huolimatta yhtyeen suurin hitti Vasten mun kasvoja ei ole levyllä. Se julkaistiin vain EP:llä."

Pistää vihaks tollaset lauseet, kun ne mistään mitään tiedä! :P

Mutta hyvältä kuullostaa tosiaan. Toivottavasti on myös.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

adalmiina

joo,kiila on ens viikolla viikon levynä x:llä,mut katoin ohjelmatiedoista et ne kappaleet(ainaki osa) tulee päiväsaikaan,millon joidenki pitäis olla koulussa  :(
ärsyttäää!
toivottavasti niitä soi iltapäivälläki..

punainen

Biisit ainakin soi joka ilta x-ryhmässä joka tulee iltakuudesta yhdeksään. Mutta se Tonin ja Partiksen haastis näyttää tulevan vaan tuolloin päiväsaikaan...

Itse aattelin tehä nyt sellasen jutun etten kuuntelis ollenkaan noita juttuja.Haluun meinaan säilyttää koko levyn täytenä yllätyksenä kun sen sitten kaupasta kotiinin kannan.Paljon jännempää kun ei sitten yhtään tiedä mitä seuraavaksi tulee...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Niin. :) Onkos Toni ja partis radiossa?!  :o Millon?

pasi

LainaaNiin. :) Onkos Toni ja partis radiossa?!  :o Millon?
tänään oli.. tosin toni vain.. täytyy tälläkin foorumilla kehua tota armo biisiä, mikä tänään soitettiin! siis aivan mahtava ja jouset kruunaa koko biisin johonkin uskomattomaan suoritukseen, aivan uudenlaista apulantaa ja minä pidän :)

Noidanmetsästäjä

Armo kuulosti jo muutaman kuuntelukerran jälkeen ihan helvetin hyvältä! Tonin haastattelun perusteella Uskolta voi ehkä odottaa vielä enemmän, loistavaa! Mieletön odotus päällä!! Tänään kuultu Syöpä toimii myös, mutta tuo kappale ei mielestäni ole mitenkään mieltäylentävä kokemus. Olen soittanut tänään Armoa mieluummin kuin Syöpää, sekin kertonee paljon Kiila-mieltymyksistäni toistaiseksi :)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

KatjaRock

Jepjep, ainaki nyt tuntuu että Armo voittaa Syövän.
Time goes on, I wont.

punainen

Mä tahallani jätän kuuntelematta noi ennakkosoitot.Paljon kivempaa sitten kun ostat levyn ja meet kuntelee sitä kotiin ja kaikki kipaleet hittibiisiä lukuunottamatta on täysin ylläreitä.Se on kaikkein kivointa levyn kuuntelua :)

Oonkohan sanonu jo tän saman asian?No en muista..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Painkiller

Mäkin jätän kuuntelematta. Aluks piti kuunnella, mutta kun eilen sen missasin niin aattelin et antaa olla. En oo ees lukenut tuolta levarinkaan foorumilta yhtään mitä jengi on biiseistä digannut. Muodostan sitten omat mielipiteeni kun kuulen. Sitäpaitsi mä en jaksa järjestellä mun menoja sen mukaan et oon siihen ja siihen aikaan radion ääressä ;) Kyllä niihin biiseihin ehtii kyllästyä sitten kun on soittanut levyn puhki.. ;D

jouhu

Miekin ajattelin jättää kuuntelematta noi. On jännempää ostaa levykin, kun ei tiedä yhtään mitä sieltä on tulossa.

Noidanmetsästäjä

LainaaAluks piti kuunnella, mutta kun eilen sen missasin niin aattelin et antaa olla.
Niin mäki oisin varmaan tehny jos en ois kuullu Armoa maanantaina.....mut eipä harmita yhtään että kuulin! ;)

18:40 tulee tän päivän biisi. En päässy aamul kuuntelee ku olin Tallinnassa eli en vielä tiedä nimeä.

Painkiller

Tää on niin peräreiästä kun välillä ei näe ollenkaan uusimpia viestejä..tai mulla ainakin välillä ei näy..hmm..nytkään en näe noidanmetsästäjän viestiä, mutta tuolta "näytä kymmenen viimeisintä viestiä"-jutskasta näin viestin..

Mut joo.."Laululintu" tuleepi justiisa radiosta..hmm..ekan kuuntelukerran jälkeen on paha sanoa mitään. Ei nyt ainakaan heti iske. Mä tahtosin vähän rajumpaa, hevimpää menoa..! Mut onhan toi diskokomppi ihan jees :) On tää ihan hyvä, mut.. Niin no, voin sanoo omalta kohaltani että mulla on ollut niin älyttömän kovat odotukset Kiilan suhteen, et mä odotan jotain ihan täysin mielenräjäyttäviä biisejä ja sit tulee helposti pettymyksiä..

KatjaRock

Tänään oli YleXllä se Pala siitä, tai joku semmonen. Wirtasen mielestä ehkä paras, ainaki top kakkosessa. Ihan hyvä se oli, kertsi kuulosti jotenki tosi tutulta. Tiesin heti ekasta kerrasta että miten se menee :o Mutta oikeasti, hyvä levy tulossa :)
Time goes on, I wont.

Noidanmetsästäjä

Kyllä sieltä hyvä lätty tulee, ihan varmasti. Pala siitä kuulosti aika tavalliselta ekalla kerralla, en saanu sitä nauhalle. Ei mitään kummempaa settiä, mut varmaan sekin paranee kuuntelemalla! Harmittaa ku meni se Laululintu ohi vaikka hehkutin sitä valmiiks ku en ollu kuullu sitä ke-aamuna :) Kohta (10:30) tulee sit kuudes ennakkobiisi Kiilalta...

puska

Sama täällä. Kiva ostaa se koko paketti sitten ens viikolla kaupasta ja kuunnella sitä rauhassa enemmän niinku kokonaisuutena.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.