Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

hitsiläinen.. kohta se tulee ja minulla ei ole rahaa.  :P olin suunnitellut sen itselleni syntymäpäivä lahjaksi, mutta sain juuri niin hienon ja kalliin synttärilahjan etten oikein voi enää pyytää mitään.. toivottavasti edes joku laittaa rahaa. ::)
allekirjoittanut

JM

LainaaSama täällä. Kiva ostaa se koko paketti sitten ens viikolla kaupasta ja kuunnella sitä rauhassa enemmän niinku kokonaisuutena.

Niin mutta miettikääpä sitä, kun kuulette niitä biisejä kerran niin sittenhän sitä levyä odottaa kahta kauheammin

Painkiller

Lainaa

Niin mutta miettikääpä sitä, kun kuulette niitä biisejä kerran niin sittenhän sitä levyä odottaa kahta kauheammin :p

Ei välttämättä..epätietosuudessa on sitäpaitsi vaikeampi elää..

puska

Lainaa

Niin mutta miettikääpä sitä, kun kuulette niitä biisejä kerran niin sittenhän sitä levyä odottaa kahta kauheammin :p

Hoho, odotan sitä nytkin jo ihan tarpeeksi tavarat housuissa, että ei kyllä enää tartte odotusinnostusta lisätä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

kuulin tänää tuon syöpä laulun, mut tosi huonosti,, tai en oikeestaa ehtiny kuulla ku alkua, enkä muista siitä mitää.
allekirjoittanut

Unenkansalainen

Jep, kyllä tuo levy pitää ostaa. Vielä kun saa anttilasta alennukset :D mutta tuo kansi on kyllä tyhmä. ärsyttävän sekavat tuo, kuten myös sinkun kansi. Jos sen on tarkotus olla tyylikäs niin sivuosuma!

mutta juu. musa oli hyvää mitä nyt Amnestyssä kuulin. (:

[tuuli]

sain just kirjeen, jonka takana lukee ''avaa 17.3.2005!!!'' eli siis torstaina synttärinäni.. inhottavaa, koska siellä on kuitenki rahaa, ja se raha olisi tarpeen huomenna kun menen ostamaan kiilaa! mut olis aika ahnetta ja itsekästä avata toi kuori tänään tai huomenna.. mutku kiila!!!

:P
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

Niin, meinasin unohtaa, jos ette ole sattuneet huomaamaan, niin virallisilla kotisivuilla on Kiilan lyriikat ja Tonin kommentit!
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

puska

Kyllä se mies sanoittaa osaa edelleen, perkele.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Unenkansalainen

Minuun nuo sanoitukset ei kyllä enää kolahda yhtään. Ihan liian pitkiä sanoja näihin biiseihin. jos ois karsinut kolmas osan per biisi pois, niin olis mucho better! (:

jep.

pasi

mihis se edellinen viesti katos?? :) no kirjoitetaan uudestaan.... on nyt tullut huudatettua tota apulannan uusinta levyä koko aamu ja koko ajan paranee vaan.. eniten iskee biisit: armo, pala siitä ja usko! kannet ovat mielestäni yhdet apulannan historian parhaimmat vaikka takakannen biisilista on aikas sotkuinen, ei meinaa saada selvää kaikista..tätä kelpaa kuunnella keikkoja odotellessa :)

Noidanmetsästäjä

Parhailta juuri nyt tuntuvat Armo, Pala siitä (niinpä niin, vaikka YleX:ltä kuulosti tavalliselta, niin nyt uppoo jo loistavasti :)), Routa ja, no, Pahempi toistaan. Viimeinen on jo hieman kulunut, mutta onhan tässä sentään vähän lisäystä singleversioon.

Roudan säkeistöt kuulostaa muuten ihan helvetisti Irinan Vastauksilta.... ::)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

^pirun morsian^

haa mä kävin just ostaa kiilan mä ootin kyl viel parempaa mut on tää iha hyvä!

puska

Joo, levy kädessä. Mitäkähän tästä sanoisi..

Eka biisin aikana olin vielä ihan "jes"-fiiliksissä. mutta biisit ovat sovitukseltaan jotenkin niin samanlaisia. Vähän puuroksi menee. Odotin toiseksi viimeisen biisin olevan kunnon repäisy, niinkuin Tunnit hienosti Heinola 10mpillä. Mutta äsh... Hyviä biisejä silti. Mutta ei se enää vaan niin iske. Sanoitukset tosin pysyvät aina laadukkaina:)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Tepi84

No niin.. uusi levy on hankittu kanssa.. avaus biisi elikkäs syöpä.. se on aivan mahtava.. minä tykkään. Ei oikein osaa sanoo muista vielä paljoa.. koska en ole paljoa kerinnyt kuuntelemaan levyä.. mutta kansilehdessä viimesenä lukeva: "Kiitos ja paljon enemmän Tuukalle hienoista vuosista" sai pisarat poskilleni.. se oli jotenki niin ikävä lukea  :( :'(
Haza haza

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.