Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

jouhu

Levy on ostettu, mutta olen kuunnellu siitä vasta puolet joten en hirveesti osaa vielä sanoo. ::) Mutta toi pala siitä kolahti heti. :)

Tepi84

Noidanmetsästäjä... mä mietin että jotenkin tutun olonen.. et on jostain tuttu säkeistö.. mut niinhän se siltä kuulostaa.. ikävä kyllä :(
Haza haza

Unenkansalainen

Ainakin Armo kuulostaa aivan Niskalaukaukselta, sen huomasin. tuo alku ainakin.

Levyn paras on tuo Routa ja Armo. Ja no on toi Pala Siitä kans ihan kiva kipale. Pahempi toistaan kappaleeseen olen jo kohtuullisen kyllästynyt, se on biisi jota ei jaksa paljoa, kuten esim Amerika kappaletta jaksaa aina. Levyn sanoitukset näyttää paperilla paremmilta, eli siis luettuna paremmalta kuin kuunneltuna. Ehkä tulkinnassa olisi voinut käyttää voimaa enemmän, hieman hempeästi tulee suurinosa. Räväkkä ois päivän sana!

mut levynä apulannan parhaimpia. paranee vaan kuunnellessaan.

jouhu

Nyt on jonkinlainen käsitys tuosta levystä. Tykkään kyllä! Miusta parempi kuin hiekka. Pala siitä iski heti, kun löytyy omasta elämästä juttuu. Mitä nyt tuosta huomasin, niin tällä alpyymilla on hirveen pitkiä säkeitä ja lauseita. Tai ainakin enemmän juttuu tuntuu olevan, kuin aikasemmin.

Tepi84

Alkaa enemmän löytymään hyviä biisejä.. pala siitä, pahempi toistaan on levyllä parempi (rummut paremmat ja kitara alussa), laululintu myös.. kyllä on hyvä levy ja paranee mitä enemmän kuuntelee.  ;)
Haza haza

puska

Usko on mun lempparini.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

En osaa sanoo mikä on paras, mutta toi pala siitä iski heti.

emmi

No nyt sain mäkin eilen tuon levyn!
Mulla oli kai vähän suuret odotukset tosta levystä. Nimittäin, ekalla kuuntelukerralla se ei siis yksinkertasesti oikeen iskeny. Mä en saanu ns. minkäänlaista otetta siitä levystä. Yleensä kaikissa lannan levyissä ekallakin kuuntelukerralla on jo iskeny. Mut tää ei vaan. No, sit kuuntelin toisen kerran ja jo alko iskeen. Alko jo ekalla kerralla vähän pelottaan että mitäs nyt  :P Mut ei onneks ollu syytä huoleen.
Mulla iski siis heti tokalla kerralla toi armo ja pala siitä!
Sit vaan kuuntelin koko päivän tota levyä repeatilla ja se vaan parani joka kerta.! Varsinkin armo ja pala siitä!<3
Täytyy sanoo että noi biisit on kyllä mun mielestä levyn parhaat biisit. Tai jos paras pitää sanoo niin armo. Ai että.
On se vaan hyvä levy :)

Ihmettelen muuten sitä kun tossa Sue lehdessä oli haastattelu apulannasta ja siinä ne sano että kiila on kyllä paras levy. Niin on vähän sellanen mielikuva et ne on sanonu joka levyn ilmestyttyä että kyllä tää on paras levy  :P Päättäis jo. :)
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

LainaaNiin on vähän sellanen mielikuva et ne on sanonu joka levyn ilmestyttyä että kyllä tää on paras levy  :P Päättäis jo. :)

Toihan tarkottaa vaan sitä et Apulanta kehittyy ja tekee aina vaan parempaa ja parempaa :) Tai heidän mielestään ainakin.

PahaAsia

Tulipas haettua tuo levy heti keskiviikkona töiden jälkeen ja ei voi muuta sanoa kuin että mahtavaa menoa jälleen! Minä nautin.

Iltaa odotellen, pari kylmää kaljaa ja istun stereoiden edessä, Apulanta soimassa!

Ja nautin lisää...

Unenkansalainen

Lainaa

Toihan tarkottaa vaan sitä et Apulanta kehittyy ja tekee aina vaan parempaa ja parempaa :) Tai heidän mielestään ainakin.

Ei niiden pitäisi luulla niin että mitä yleisöön iskevämpää ne tekee, niin sen parempia ne olisi. Apulantahan on elänyt viimevuosina massan mukana. Tekee sitä musiikkia joka myy hyvin. Kyllähän soittotaito kehittyy, mutta kyllä niitä vanhempia kaipaillaan myös. Tekisivät enemmän rankempaa ja munaa omaavaa musiikkia. Tää uus on vähän tällästä "Rautaa höyhenillä kuorrutettuna" näin minun sanoin = Musiikki kohtuullisen rankkaa, mutta laulu hempeilyä liikaa. Kovasti on sanottavaa tästä niiden viimepäivien suuntauksesta, mutta aina, nuorena aloittaneet bändit äijääntyvät ja musiikki muuttuu tälläiseksi enemmän kokeilevaksi ja keskittyneemmäksi. ei enää sitä nuorten uhoa.

hendu

Kuullostaa ironiselta, mut mun mielestä on ihan vitun hyvä ja kaikinpuolin paras levy apulannalta!! moni biisi rokkaa jotkut koskettaa tosi paljon! Loistava levy!! Kaikkien odotusten arvoinen!! laululintu ja armo kuullostaa nyt parhailta
Temosen pomppubasso

emmi

Sanonpa vielä tosta levystä sen, että odotin myös jtn vähän rankempaa levyä, jotenkin se just tuntuu sellaselta liian hempeeltä jne.. suurin osa kappaleista on vähän sellasia hidastempoisia, oisin toivonu kyllä vähän "rankempaa" levyä :)
Ja liikaa niitä viulu juttuja sielä, melkein joka biisissä. Ei niissä tietenkään mtn vikaa oo.
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

Ei ne jaksa uhota samalla tavalla ko joskus kakskymppisinä, ihan luonnollista. Nyt niillä on elämässä ihan eri meininki ja siitä elämästähän se musiikki kumpuaa. Ei ne enää varmaan edes jaksa tehä mitään angstiviiltelylevyjä vaan nyt mennään näin.

Kiila on, ainaki näin lyhyen kuuntelun jälkeen, ihan hyvä levy. :) Tykkään paljon Kuollakseen elossa -biisistä, kokonaisuutena. Jej.
Time goes on, I wont.

Noidanmetsästäjä

Missähän se oli ku Toni kerto että ainahan ne on sanonu uudesta levystä että se on niiden paras koskaan, mut nyt on kuulemma tullu sellanen lätty, ettei tarvitse valehdella tuon sanoessaan. Sipe taas kerto että ainakaan Heinola 10:ä se ei voinu sanoa parhaaks.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.