Kesäaine - dvd

Aloittaja blind_eye, huhtikuu 02, 2006, 07:41:40

« edellinen - seuraava »

jouhu

Te ootte ihania, kun annatte löytämisen ilon. :) Miulla oli vähän etten saanu, joten oli vähän tylsä vaan napsasta se auki.

Tepi84

Verta ja vikal levyl.. mä oon tyhmä ja en löydä  :'(
Haza haza

Tepi84

Oi jumalauta... sori kielenkäyttöni... nyt löyty :D Liian helppo mutta liian vaikee tälläselle Hyvinkään juntille :D
Haza haza

Tepi84

Täytyy sanoo kyl et aika lailla suohon meni toi Tavastia pläjäys.. ja aika härkäsesti meniki  ;D Kaikella kunnioituksella kuiteski yhdistystä kohtaan.
Haza haza

Reikaleipa

Hyvinkään! Säätänä, tääl toinen vastaava.

[tuuli]

Ihan hyvät noi Tepin 3 viestiä tossa peräkkäin.  ;D
allekirjoittanut

Tepi84

;D No tällänen tahvo aivo mä oon etten löydä vaikka on noin helppo vinkki  :'( ;D ;D Ai.. toinenki jannu hyvinkäältä. Harmi vaa ettei abilauta kuulemma enää koskaa tuu tänne keekailee  :'(
Haza haza

Reikaleipa

Mikäs juttu se oli oikee? Joku huhu kiers et Sun Dance Dayhyn ois tullu mut..?

[tuuli]

Nyt putosi kärryiltä.
allekirjoittanut

Tepi84

Siis tänä vuonna sinne esiintyy Apis? Jaa a... mä en o kuullu et ne muka tulis.. vähän epäilen.. mut luulis et sinne kyl tulisivat jos vaa tää Hyvinkää on tajunnu niitä pyytää tänne :) Se ois kyl hieno juttu.. sit meikä ainaki menis eturivii  ;D ;D :o :o
Haza haza

Tounakka

Joku kiltti lapsi nyt laittaa yksityisviestinä, että mistä löytää jonku salajutun. Älkää jättäkö etsinnän iloa. :>

Zeppelin

Itse katon dvdn ku on reilu 10 tuntia aikaa. Mistä semmonen viikonloppu?, oo kyllä kurkkinu jo jonku verran keikkoja.
Kannet oli lupaavat ja lehtiset ja kirjotukset :]

Painkiller

Mäkään en oo vielä kattonut ku yhteensä jotain reilun tunnin verran.. Pitäis. Mut ei oo aikaa. Tai jotain.

Reikaleipa

Niin siis yks siinä Nuvassa (Nuoristovaltuusto) työskentelevä nimeltämainitsematon tyttö vihjas mulle että Apulanta ois vahvistanukki jo tulonsa mut käski olee siitä iha shh shh. Sitte jonku ajan kuluttua kuulemma oliki tullu peruutus. En sit tiä kiusasko se tyttö mua vaa.   :D

[tuuli]

Tuota noin... Ei välttämättä huijannut... Mutta minä en sitten tiedä mitään.  ::)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.