Eikä vielä ole edes ilta

Aloittaja blind_eye, tammikuu 11, 2007, 09:19:52

« edellinen - seuraava »

Tepi84

Millonkohan ne sit sen toisen sinklen julkasee "Viisaus ei asu meissä" kipaleesta meinaan  ;) Nyt niiltä on odotettavissa niin paljon matskuu, että ei tiedä pitäiskö olla innoissaan vai peloissaan. Vaikka oon kyllä jo nyt ihan peloissaan ton uuden lätyn julkasusta. Koska mul on sellanen kutina vattas, että sieltä tulee huono levy  :'(
Haza haza

blind_eye

http://www.nuclearblast-musicshop.de/index.php?band_id=3475

no tuoltahan saa vähän esimakua.
meinaan kaikista biiseistä klipit!

toni ei oikkee tykänny notta olivat laittanu klipit. en sit tie kuin kauan noita pystyy kuunteleen..

mut, kaivo <3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Vähän biisin alusta vaan kuulu... Ei tuosta hirvesti saanu irti, kun koneen äänentoisto on aika paska, joten melko olemastonta, mutta se vähä mitä sieltä irtos, niin kuulosti hyvälle. Levyn hankinta varmistui askeleen eteenpäin. :)

Tepi84

Ei vakuuttanu ei.. pari hyvää. Mut siihen jää... mitä tosiaan noista sai selvää. Aikamoinen pettymys noitten perusteella. Mut tuomitaan lopullisesti sit ku kuulee koko levyn.
Haza haza

[tuuli]

Voiskai noita jossain vaiheessa kuunnella.. Mun osalta kylläkin biisi ku biisi tarvii aikaa, ennen ku alan tykätä.. tai päin vastoin, että saattaa ensi vaikutelmalta kuulostaa ihan nastalta, mut ei jaksa kauaa kuunnella.
allekirjoittanut

Tokya

Eilen soittivat tuon Näytelmä biisin YleX:llä, oli mun mielestä aika hyvä :) nyt odotan jo paremmalla mielellä levyn ilmestymistä :)

Painkiller

Tulin käymään ruokatunnilla himassa ja postiluukusta kolahti uunituore levy ja juliste! Loistavaa toimintaa, netistä tilaat ja levy on julkasupäivänä kotona. Taidan kyllä odottaa iltapäivään ennenkuin tungen soittimeen..

Painkiller

Oli pakko kuunnella kolme ekaa biisiä! Tosi kovia! "Viisaus ei asu meissä" on tosi hyvä! Nyt takas töihin!

Tokya

tommonen on epäreilua! meillä ei oo lähelläkään ees levykauppaa :(

Painkiller

Ei oo meilläkään toivoakaan levykaupasta.

Kuunnellut levyn kerran kokonaisuudessaan läpi ja lisäksi palasia sieltä täältä.
Hehkutan edelleen tota avausraitaa. Son vaan niin kova mun mielestä. Kolme ekaa biisiä on wow.
Joo ja Trauma, Väistö, jees!

Täytyy kuunnella enemmän. Mä koskaan osaa sanoa oikeen mitään ennenkun oon kuunnellu tuhat kertaa :D

[tuuli]

Lainaahttp://www.nuclearblast-musicshop.de/index.php?band_id=3475

no tuoltahan saa vähän esimakua.
meinaan kaikista biiseistä klipit!

toni ei oikkee tykänny notta olivat laittanu klipit. en sit tie kuin kauan noita pystyy kuunteleen..

mut, kaivo <3
Ei niitä voi kuunnella... enää..  :o No tsijöh. Mä vähän epäröin ton levyn suhteen. Nyt on niin paljon velkoja ja rahanreikää, et taitaa jäädä myöhempään ostaminen.
allekirjoittanut

FantX

Tuun varmaan saamaan sen täs lähiaikoina itekkin sen levyn joten enpä nyt vielä tuomitse sitä sen koommin :) nähdään sitten kun se pyörii soittimessa että ollakko vai eikö olla ?

blind_eye

Aaaargh. Että ku on törkeen kova levy !!!
Nyt on fiilikset katosa ja huomena keikalle <3

Kaivo, se se on. <3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

tila

Kyllähän se paremmalta kuulostaa ku kiila. ja oikeen ostin sen. ja tuli julistekkin mukana.
1. Viisaus ei asu meissä: ihan kova biisi
2. Karman laina: ei niin hyvä biisi
3. Kaivo: aika tappava kertsi
4. Näytelmä: perus haikee biisi
5. Eikä vielä ole edes ilta: kaunis kertsi
6. Trauma: rankka aluriffi. muuten aika perus
7. Koneeseen kadonnut: hitti
8. Väistö: tusina kamaa.
9. Nimensä alle: perus
10. Ylijäämävalumaa : maailman ärstytävin kertsi.(ja jää piru vielä soimana päähän)

On kyllä aika ykstoikkosia biisejä. mutta kertosäkeet on pääasiassa mukaansa tempaavia. Täytyy kuunnella lisää. Ja huomenna Lahteen!!!

Tokya

nyt on levy kädessä ja ihan mielettömän uskomaton fiilis, vielä en oo laittanu soittimeen, täytyy varmasti nyt syventyä kuunteluun->

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.