ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Mun mielestä on ihan turhaa ruveta kyselemään taiteesta, että mitäs tämä nyt tarkoittaa, siinä kohti taide raiskataan... ei saa!  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

mä oon ihan samaa mieltä salzan kanssa että jos al:n pojat(miks helvetissä mä sanon aina niitä pojiks vaikka ne on jo miehiä! :) ) ei haluu puhuu siitä niin sillon pitäis antaa sen asian olla...
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Älkää tekin alottako keskusteluu siitä mistä biisi kertoo! >:(Siis tätä mä just inhoon tossa Ilonassa kuu siitä pitää aina väitellä mistä se kertoo!Mua ei sinänsä kiinnosta kertooko Tonin tekemät biisit sen elämästä. Mä vaan tiedän et onko ne tehty tunteella ja Tonin biisit on.Jättäkää pliis Ilona rauhaan,kappale puhukoon puolestaan!

Lerppa

Sitähän minäkin tossa yritin kaunopuheisesti selvittää ;D Eli eköhän jätetä tuo rauhaan..?

jouhu

Siis...Tosi hieni ja kaunis kappalehan se on... :D
Mutta sen jauhaminen silleen on jotenkin kuluttanu sitä... En mä tiiä.... Ilona rulettaa joka tapauksessa.

emmi

eihän me halutakkaan puhua siitä että mistä se kertoo kun vaan yritetään sanoa että siitä ei tartte puhua...
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

En mä tarkottanukkaa, sitä mitä täällä puhutaan, vaan ylipäätään. En, en, en todellakaan tarkottanu sitä...Yrtitin vain sanoa toisella tapaa mitä te muut olette sanoneet täällä... ::)

rautalintu

Kannattaa kuunnella kappale ja miettiä mistä/kenestä se kertoo. Ei siihen ole välttämättä yhtä oikeaa vastausta.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Niin. Aina, kun mä kuuntelen sitä, niin mä rupeen miettii, että mite lyhyt elämä oikeesti on...

Wirtabiuha

Mulle tulee tota biisiä kuunnelessa aina mieleen kysymys miksi? ja sitten sitä taas kelaa että mitä mä teen täällä (tässä maailmassa) ja miks mä teen jotain asioita mitä mun ei välttämättä tarvis tehdä! Elämä sattuu! Tosin välillä mulla on sellanen fiilis että mä teen itse mun elämästä rumaa tai vaihtoehtoisesti kaunista! se on kyllä ikävän harvoin kaunista...

Nyt kun sade hakkaa ikkunaan enkä pysty mä edes huutamaan, yksin miten missä vietin yön, en ainakaan vieressä sen ikuisen suuren rakkuden!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

byäääääähh...!!! :'(

Lerppa

Itsemurhat on outo juttu, voiko joku tosiaan vaan luovuttaa...?
Itseasiassa mä kylläkin odotan kuolemaa erittäin suurella mielenkiinnolla, mutta elämää vielä suuremmalla...

Ronjaronjanen

Jos tuntuu että elämä menee ihan perkuleen hyvin on jotenkin kiehtovaa tehdä juuri silloin itsemurha. Itellä on välillä nimittäin sellanen tunne että en kestä sitä hetkeä kun elämä alkaa olla tasaista kelkkamäkeä hautaan. Täytyisi päästää irti ennen sitä... noh, mutta koittakee ymmärtää minun älykästä ajatuksenjuoksuani  :-*

Lerppa

En mä kyllä siinä vaiheessa silti itsaria tekisi, vaan hommaisin jotain uutta :)

Ronjaronjanen

Niin. meitä on moneksi.

Lähinnä tuo olikin kuten jo sanoin kiehtova ajatus. En haluaisi nimittäin kuolla kuin hyvissä fiiliksissä. Ei musta silti varmaan itsariin olisi. Mutta aika näyttää.heh

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.