ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

*tuuli

okei tunnustan, katsoin bond leffan 8 vuotiaana... ja sit katoin nousukauden - k15- tässä lähiaikoina vaikken vielä sitä ole täyttänyt. mut ei se nyt niin paha ollut. mutku tuntuu et kaikki semmoset koulukiusaaja väkivalta hullut tai muuten vaan sellaset nyrkki naket on saanu jotain vaikutteita just tommosista peleistä. ja leffoista.  :P

Lerppa

Mä en kadu kun yhen leffan katsomista, katoin Jumanjin joskus 7vuotiaana, vaikkeihan se mikään kovin paha leffa ole mutta mä näin siitä pitkään painajaisia :(
Tai ehkä katuisin jos kattelisin kauhuleffoja, mutta en oikeen pahemmin pidä niistä joten yleensä jätän väliin :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mikäs siinä jumanjissa oli ikärajotus? Hahaa, meillä on se videolla.. ;)

Lerppa

Kai se oli k-10 ;D ;D ;D eikun en muista... Wirtis muistais että on k-15...? niinkaisit
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Niinno... Mäkin olen ollut tuhma...  :P siis pääsen Lerpan siivellä kun sillä on jotain mitä mulla ei... Siis kaikkiin esim. K-15 paikkoihin kun en ole vielä sitä täyttänyt  :-/ Mä kyllä oon vähän kelannut että mikäs logiikka siinä on, että ne portsari sedät on silleen että onks teistä jollain jotain paperin tapasta? Ja sillä perjaatteella pääseee mm. controlliin (k-18ko se on?)... Mutta sehän on ihan perseestä koko mesta!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

mä en kyllä oo koskaan nähny mitään painajaista mistään elokuvasta... eikun joo! nousukaudesta näin! siinä kun on semmonen ns. paha, niin mä näin unta että se jahtas mua ympäri kuopioo konekiväärin kanssa... olin kuulemma tehnyt jotain vasten lakia... ja koko sen unen aikana mä vain pakoilin sitä kaiken maailman taloissa ja aina se löysi sinne minne mäkin... urgh! kauhee uni!

Ronjaronjanen

Mulle on jäänyt vain joistain satunnaisista kauhuleffoista jotain pelottavia kohtauksia mieleen mitkä saattaa vieläkin välillä pelottaa, mutta en mä painajaisia nää yleensä muutenkaan ikinä.

emmi

tunnustan että mäkin oon kattonu skidinä kauhuleffoja ja ihan porukoitten luvalla :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Mä en muista nähneeni painajaisia elokuvista... Oon ehkä kattonu jonkun k- elokuvan, mutta eipä kai oo jääny pahempia traumoja.

emmi

ei mullekkaan mitään traumoja oo jääny.
tuli noista kauhuleffoista mieleen et ku me katottiin kamujen kanssa tossa viime halloweenina toi halloween 5 ja se oli sit k-18 niin sen jälkeen kun oltiin se katottu ni ihmeteltiin vähän että miks helkutissa tää on k-18 ku ei täs tapahtunu mitään. siin ei tapettu ketään eikä muutenkaan tapahtunu mitään. se valkonaamanen murhaaja vaan jahtas sitä pikkutyttöö eikä sen kummempaa...
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

emmi-> joskus ne kriitikot on vähän liika ankaria.... ;)

Lissu

Löysin vanhasta nuottipinon alta pölyisen nuotin jonka nimi oli Ilona, en aluks tienny et se on Apulannan biisi. ihastuin tähän kappaleeseen heti!!!nyt vasta huomasin et se on apulannan tekosia.IHANA!!!! :)

jouhu

HAHAA! Hyvä, että sytytti!  :D

*tuuli

jotkut tekevät löytöjä toisin kuin eräät....

Ronjaronjanen

Olis kiva jos vois unohtaa apulannan kokonaan ja sitten saisi taas kokea ne suuret ilon hetket kun löytäisi sen uudestaan..
Mulla oli ainakin tosi hauskaa kun kuuntelin ekan kerran apulantaa ja levynähän oli silloin ehjä ;D ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.