ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

*tuuli

mäkin kuuntelin pitkästä aikaa attackia. oli se juhlaa.  ;)

Wirtabiuha

Mullekkin se on aina suuri nostalgia kun se oli eka levy minkä sain omaks!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

kaikista mun levyistä eka minkä sain oli tiktakin 'jotain muuta.' eka apiksen cd minkä sain oli syitä ja seurauksia.

KristalliEnkeli

mun eka oma Apiksen levy oli muistaakseni kans toi Syitä Ja Seurauksia, jonka sain joululahjaksi. yleisesti ottaen mun eka levy oli varmaan Mr President tai vastaava (sitä on nuorempana tullut kuunneltua kaikkea kauheaa! :) ) ...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Mun eka apiksen levy oli heinola10. Sain festareilta innostuksen apiksesta ja eikun heti festareitten jälkeen levy kauppaan..

varis

Munki eka Lannan levy oli toi heinola10.. Kolahti tosi kovaa pari biisii mut en viel "fanittanut" (tai miten se nyt sanotaankaan :P) tätä kyseistä bändiä.. Se "fanittaminen" alkoi vasta ton syitä ja seurauksia levyn jälkeen.
Varo räkää

Ronjaronjanen

Mun ihan kaikistakin levyistä taitaa ensimmäinen itse ostettu levy olla apulantaa. Ennen Lantaa asenteeni nimittäin oli että on turhaa uhrata niin paljon rahaa yhden läpyskän takia, mutta apulanta todellakin muutti käsitykseni  :D Ja ennen lantaa mä en edes pahemmin diggaillut mistään bändeistä, kun siihen aikaan jokapuolelta tuli vaan jotain brittipoppipaskaa tyyliin spice girlsiä  :P

rautalintu

Minunki eka Apulanta-levy oli Heinola 10. Meinasin aikanaan jo Plastikin ostaa,
mutta en sitten ostanut. Hitto!
Ihan eka omilla rahoilla ostettu levy oli Oasis-(What's the story) Morning glory,
joskus -96.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Mä tsekkailin tossa ihan huvikseni vanhoja levyjä mitä löytyy jostain kaapista... Siellä on kyl ihan kaikkea mahollista; juustopäistä spice girlsiin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza*

juustopäät.. :D mä tykkäilin niistäkin sillon joskus.. ois kiva kuunnella huviksee niitä. ;)

jouhu

Mun ihka eka levy oli varmaan joku muumi levy, jonka äiti kai osti mulle, kun olin pieni...Se on nyttenki mun levy hyllyssä, mutta en oo kuunnellu muutamaan vuoteen... ::)

salza*

eka apulannan levy oli attackki. mutta eka jonka ite ostin oli kolme.
ja iha eka levy minkä sain oli joku pocahontas-levy.. ;D vähä oli huippu!!

KristalliEnkeli

jouhu --> elä selitä, kummiski kuuntelet sitä muumilevyäs joka päivä *kiusi*  ;D

mul on kaikki mun vanhat kasetitkin talles, siel on pari Rölli-kasettii, joita kuuntelen mun siskontytön kanssa, joka täyttää tänään 2vuotta. :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

punainen

Röllihän on ihan killeri, kaikki ganstathan täällä meillä päin kuuntelee Rölliä!

Eka Apulantalevyni oli S&S jonka sain joululahjaksi ja siitä joulupäivästä asti ku kuuntelin kokiksen läpi ekan kerran mä oon ollu totaalisesti Apulannan lumoissa.

Ronjaronjanen

Ainiin, mä ihan unohdin mun rölli-kasetit. Pitäis varmaan kaivella noita vanhoja laatikoita taas, ties mitä kivaa sieltä löytyy..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.