keikoille, keikoille!

Aloittaja vik, syyskuu 19, 2002, 08:44:09

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Joo... LOhJaHan on ihan etelä-suomessa... Aika lähellä Helsinkiä... Tai no lähellä ja lähellä, mut kummiskin. Ei meiltä kuin noin 30km:n päässä  ;D
Suhteiden avulla päästään Lohjalla jonon ohi ja heti sisään  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Pirun_morsian

>:( Siis miksei mul oo mitää suhteita! mäkin haluun jonon ohi sisään lämmittelemään, vähä vituttaa ku pitää pari tuntii venata tuol kylmässä, mutta hyvää kannattaa odottaa  ;)

Snake

Kannattaa todellaki.Kyllä se odottaminen palkitaan ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

2 + 2 = 5

tiedättekö mikä se apiksen kolmas helsingin keikka (joulukuussa) on ?????

Aapsu

Tonilla oli mitä ilmeisimmin hiukan huono päivä eilen Tampereen keikalla. Ekan encoren viimeisenä biisinä Apulanta soitti Mitä kuuluu ja siinä viimeisessä säkeistössä Tonilta katkesi kieli tai jotain. Sitten se pyysi roudaria tuomaan uuden kitaran, mutta onneton mies toi sille väärän kitaran (se toi sen turkoosin Fender Jag Stangin vaikka Toni olis halunnut Ibanezin). Tästä johtuen Sipe joutui fillailulla viivyttämään kertosäettä kunnes Toni sai oikean kitaran. Sitten ne soitti sen biisin loppuun ja lähti pois. Yleisö taputti hulluna ja sitten ne tuli vielä soittamaan Lihaviihteen. Toni tuli ensin lavalle ja kirosi roudarille jotain tyytymättömänä kun se ei ollut virittänyt kumpaakaan kitaraa (ei sitä jossa oli jotain vikaa eikä sitä Ibanezia). Sitten ne aloitti soittamaan Lihaviihdettä ja Toni soitti sillä epävireisellä Ibanezilla. Biisi kuitenkin kulki ihan kympillä eikä yleisöä haitannut epävireisyys yhtään. Viimeisessä kertosäkeessä Tonilla jotenkin pimeni ja se jätti biisin kesken, huusi että "kiitos!" silleen tosi vittuuntuneesti ja heitti se kitaran täysillä lattialle. Se roudari oli kyllä siinä biisin aikana virittänyt sen Telecasterin, jossa oli jotain vikaa ja tuonut sen siihen kitaratelineeseen Tonin taakse, mutta Toni ei huomannut sitä. Toni alkoi heittelemään jotain niitä lavasteita ja sitten se meinas syöksyä yleisöön, mutta Tuukka lopetti soittamisen ja esti sitä. Sitten Toni vaan paukkasi lavalta pois ja muu bändi jatkoi sen Lihaviihteen loppuun. Muut yrittivät vielä hyvittää tätä yleisölle, mm. Sipe teki palvontaliikkeitä kiitokseksi, mutta jotenkin jäi kyllä ikävä maku suuhun siitä huolimatta, että muu keikka oli todella hyvä. Melkomoista diivailua Tonilta siis ja Anna mulle piiskaakin jäi kuulematta. Mutta ymmärtäähän sen, että vaikka yleisö jäi vielä pitkäksi aikaa taputtamaan niin tuskin se on kovin voittajafiilis tulla tuollaisen vitutuksen jälkeen vielä repäisemään Piiskaa ihan rokkimeiningillä.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

kreisi_greippi

niinpä.
jyväskylässä oli kyllä 9. päivä mahtava keikka, ne soitti vähän matkaa jopa joululauluja :)
my sweet, sweet rock`n roll

allu86

Tampereen "toilailu" oli puoliksi mainoskikka...

Silti_Onnellinen

mainoskikka? Oikeestikko?.....
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Snake

En kyllä ollu ite paikalla,mutta tuskin se mikää mainoskikka oli...Pitäishän noiden roudareiden hommansa kunnolla hoitaa.Siitähän ne sitä palkkaa saa...

Pirun_morsian

mäkään en usko tohon mainoskikkaan.. kyl se tais olla roudareiden vika, taas kerran..

wicked.

ei kyllä soittanut muu bändi Lihaviihdettä loppuun.

oli tylyn näköistä kun Wirtanen hakkaa niitä lavasteita paskaksi. haha.

jäi kyllä vähän harmittamaan, ei sieltä oikein osaa lähteä ilman Piiskaa, mutta hieno keikka silti. ja Tonilla on mielestäni melkeinpä joka keikalla ongelmia kitaroiden kanssa, en nyt sitten tiedä voiko tuosta pelkästään aina roudareita syyttää.

koomista, kun lähti se "nyt meni hermot.." soimaan.

Snake

Vilkku

Nyt meni hermot ja sen kyllä huomaa...

En tiedä, oliko tosta kyse, tuli vaan mieleen ;D
[ -You should see my scars- ]

Pirun_morsian

aina joku (usein roudari) säätää ja sit tonii vituttaa...

Snake

Nosturissakin kun Toni paiskas kitaransa maahan,kuulu semmonen whuuum-ääni taustalt!!!  :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.