keikoille, keikoille!

Aloittaja vik, syyskuu 19, 2002, 08:44:09

« edellinen - seuraava »

vik

njäh.
mihinkäs olette menossa?
minut bongaa halutessaan Nosturilta ja Pakkahuoneelta.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Taitaa olla aika suosittu tuo Nosturi. Kai minut löytää sieltä ja Tavastialta, ainakin tämänhetkisten suunnitelmien mukaan. Olis muuten ihan jännä nähdä. En tiiä uskaltaisiko / osaisiko sitä mitään sanoa, mutta bongailu on ihan mukavaa. Sitä paitsi minä olen keikoilla aina liian fiiliksissä :) Että en sitten tämän epäselvemmin osannut enää asiaani ilmaista.
[ -You should see my scars- ]

vik

joo, kivaa olisi bongailla.
en minäkään mtn sanoa osaa kai, mutta joo.
enkä varmasti ole mitään ihan parhainta seuraa. :D
ennen keikkaa: täpinöissä.
keikan aikana: agressiivinen, vihainen, energinen, itkuinen, vaikka mitä outoa.
keikan jälkeen: yleensä shokissa. kykenemätön kommunikoimaan. joko erityishyvällä tai sitten erityishuonolla tuulella.

kuka vielä haluaa mut bongata? :D

mun pitää lintsata liikunta kahtena viikkona peräkkäin noiden keikkojen takia ja se opettaja tappaa mut.  :P

mutta hej. mikäpäs siinä.
kamalaa selvittelyä ollut yöpaikoissa ja kulkuneuvoissa, mutta jea.
Nosturilla on vielä No Direction ja Luomakunta, hemmetti.

Pakkahuoneella Ronnie Star. blaah.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Mulla vähän sama. Se on ihan uskomatonta mitä kiksejä voi livemusiikistakin saada. Yleensä sitä on niin fiiliksissä että juttua tulee joko ihan älyttömästi tai sitte ei ollenkaan. Se on sellasta joko/tai meininkiä. Ei todellakaan mitään välimuotoja.

Minustakin tulee kamalan aggressiivinen aina keikoilla. Sitä vaan hyppii ja huutaa vaikka ääntä ei lähtisi ja jalkoja särkisi :)

Viimeksi Nosturilla ollessani olin vielä tavannut Häirikön. Olimme nauttineet muutakin kuin kansalaisoikeuksia, joten olimme molemmat hiukan sekaisin. ;D Mukavaa oli kyllä.

vik

mä kuulemma huudan kamalan vihaisesti jos mulle puhutaan jotain keikan aikana.

siis Räikkärockissakin heitettiin reput sinne aidan yli että saadaan riehua.
kaveri kysyi kameraansa joka oli mun repussani, kun ei muistanut että reppu oli siellä missä nyt olikaan.
olin ihan ärähtänyt, vaikka omasta mielestäni vastasin nätisti. :D

kaatuilen ihmisten päälle, kun mulla on niin huono tasapaino.
siis joissain piiseissä vaan.
niissä missä pompin.
suurimassa osassa seison eksyneen näköisenä, ja sitten kaikki kysyy olenko ihan ok, ja sekin ärsyttää.  

millanen paikka Nosturi on?
Pakkahuone ainakin on ihan fantastinen.
Raumallekin halajaisin oikein kovasti, kun olisi matkaakin vain 50km, mutta taitaa olla K-18, ja mulla on vielä marraskuussa 7kk odotettavana.  :-/

Vilkku

Nosturi on ihan ok. Kuuma on, mutta ainahan keikoilla on kuuma. Aika pieni. Tai en minä tiedä, mulla ei oikein ole vertailukohteita :) Siellä alhaalla olen aina ollut pomppimassa, yläkerrassa on sitte anniskelualue. Katsotaan, jos nyt jo eksyisin sinnekin :)

vik

koska keikalla EI ole kuuma?  ;)

kreisi_greippi

minä olen keikoilla ihan hiljaa. ensin, kun jonottaa sisään niin selitän ihan ihme juttuja, mutta kun pääsee sisään, niin mykistyn. ja vain odotan.
oliko tää joku gallup-kysely jostain tietyistä keikkapaikoista?minä käyn yäällä jyväskylässä siellä lutakossa.
ja tiistaina on donkkareitten keikka ja perjantaina ismo alngon. ei jaksais odottaa.
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä meen kans tonne Nosturin suuntaan.Mä oon keikkaa ennen yli-innoissani,keikalla ihan lumoutunu ja keikan jälkeen onnellinen ja väsynyt. :) ja pari päivää keikan jälkeen ihan muissa maailmoissa.ei tosiaankaan jaksais odottaa!!!!
bongaillaan vaan... :) mä meen odottaa Nosturin eteen varmaan kaheksan maissa.tai riippuu vähän.
ootteko muuten ikinä kokeillu vasten-mattoa-hawaii mambo rummutusta?en minäkään.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

jos ne vetää Nosturilla Madon, huudan "valas!" mato-kohdissa.
en yhtään tiedä koska aion sinne tulla, olen kavereideni armolla, en edes tiedä missä kyseinen mesta on.
jos olisi ollut paskat lämppärit, oltaisiin kai menty ensin Oranssille [Bitch Alert+Killpretty] enkä tiedä mennäänkö nytkin. No Directionin kyllä haluaisin nähdä.

kreisi_greippi

minä tulen näkemään No Directionin ja iniksen sitten 9.11. kun apis heittää tänne keikan.
Inistä olen ennenkin kuullut ja iskee kyllä, mutta millaista on No Direction?
aah. ihana olo, eilen oli Alangon keikka ja tiistaina viime viikolla don huonojen...ihana olo.
zen cafe oli jo nyt loppuunmyyty, en sitten mene >:( :(
my sweet, sweet rock`n roll

vik

aaw. olisi ihan täydellistä nähdä Ismo Alanko livenä.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,3666662

vik

noni. noin siinä käy kun kissa hyppii näppisten päällä.  :P
pahoitteluni.

No Directionia en ole kuullut. vaikuttaa kuitennin ihan asialliselta rokkitouhulta.

*silti onnellinen*

Joo...  ;D Mä oon menossa Lohjalle apiksen keikalle 29.marraskuuta, ku se on NIIN lähellä... :) Ensin mun piti mennä Nosturiinkin, mut en kai nyt sit ookaan menossa...
Apiksen keikoilla aivan sekoaa...!!! Se on mahtava tunne. Sitä vaan kiljuu raivopäisenä ja pomppii hullun lailla... Ankkarockis oli ihanaa...   ;)

vik

Ankkarockin keikka oli hemmetin tylsä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.