Olitteko Lahdessa??

Aloittaja *konekiusii* -Luay-, marraskuu 17, 2003, 01:33:56

« edellinen - seuraava »

*konekiusii* -Luay-

Niin. Oliko kukaan F-klubilla perjantaina?
Minun mielestäni vetivät poijjaat aika hianon keikan. :)

WiiWi

Viime perjantaina Apiksella oli ihan hurjan hauska ja mahtava keikka Sibeliustalolla....  ;D

-luay-

Kyl maar. Itse olin aivan haltiossani kyseisestä keikasta.

Jos joku osaisi kertoa niistä kameroista, että mikä se pointti nyt sitten olikaan. Tietäisikö Wiiwi? Kun jotain se Wirtanen sanoi, mutta hieman ohi meni. Kiitollinen olisin. Jos tietoa löytyy. :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

jouhu

Kerokaapas keikasta enemmän! En ollut paikalla... :-[ :-/

rautalintu

Joo, kertoilkaa lisää. Ei biisilistaa kukaan ottanu ylös??
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi*

yleisö vaatii että kerrotte keikasta??

-luay-

Niin noh.
Siis oli hyvinhyvin hieno keikka minun mielestäni.

Lueskelin tuossa tota Tampereen keikkaraporttia ja huomasin, että aika lailla samoja biisejä vetivät myös Lahdessa.
Parikymmentä biisiä (arvio, kertokaa muut tarkemmin) taisivat soittaa. Singlekokoelmalta suurin osa, tietenkin.
Ilonasta ensimmäiseen kertosäkeeseen saakka. Piiskaa vetivät myös noista "ulkopuolisista" biiseistä. Pirun morsian, hallaa, viivakoodit, reunalla. En millään tahdo muistaa kaikkia.
Välispiikit oli mukavia. :)
Taisivat jonkun coverinkin vetästä, nyt pätkii muisti kyllä. Unohtakaa tuo kommentti, kiitos.  :-X
Pari biisiä joutuvat ottaa uusiksi, kun vähän tökki alut.

Kameroita (still- sekä videokameroita) oli valtavasti, (no ei valtavasti, mutta paljon kuitenkin) ilmeisesti jotain juttua nyt sitten tekevät. En tuosta oikeen päässyt selville, mutta jos joku siitä tarkemmin kertoilisi.

Ja niin, kuten Tampereellakin, stage oli peitetty valkoisin kankain, pojat myös valkoisissa olivat. Ääriviivamies oli hassu ilmestys. :)

Jos joku tästä jatkaisi ja lisäilisi juttuja, joita unohdin.
Olkaatten hyvät.
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

jouhu

Joo, tuon perusteella kuulosti hienolta keikalta. Kerokaa toki lisää!  ;)
Kameroita?  :o Pakkohan siitä nyt jonkinlainen juttu on tulla, kun kerran kameroita oli. Mitäköhän juttuu siitäkin tulee? *odottaa jännittyneenä*

emmi

kameroita?!? jeeah, pakko tulla joku juttu! :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.