Pakkahuone.

Aloittaja Vilkku, marraskuu 05, 2003, 09:49:58

« edellinen - seuraava »

jouhu

Taitaa luulla olevansa, kuin mikäkin maailam napa. Mä inhoon sellasii ihmisii sydämmeni pohjasta!!! Mä en voi sietää sellasii!

emmi

mäkään en voi sietää sellasii ihmisii!
ja mä luulen että jone arskalla on tainnu nousta jo kusipäähän...
älä tunnusta jos sattuu

Silti_Onnellinen

osaan kuvitella millanen se kusipää-jonne on ollu...
toivottavast joku joskus tipauttaa sen maan pinnalle.
ja nehän on vittu ihan Hanoi Rocksin kopioita. säälittävää.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Niin, siis HYI! Yks suffe (suvi), joka on niitä ihmisii, jotka oikeesti luulevat olevansa jotain, vaikka ovat täys paskoja! Niin se on väittäny, että on pussaillu se jonnen kaa ja muuta sellasta. Se on sellanen, että valehtelee päin naamaa ja kaikenlisäks huonosti! Joten mä aattelin, että" just..." Ja jos olisivatkin "yhdessä", niin he sopisivat varmasti täydellisesti yhteen.

emmi

mullekin tuli heti siel keikalla mieleen että pikkusen matkii hanoi rocksia(miten ny kirjotetaankaan) ja varsinkin maiköl monrouta(ei osaa kirjottaa:)) kaikkine klitterivaatteineen ja huivineen!
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

LainaaNiin, siis HYI! Yks suffe (suvi), joka on niitä ihmisii, jotka oikeesti luulevat olevansa jotain, vaikka ovat täys paskoja! Niin se on väittäny, että on pussaillu se jonnen kaa ja muuta sellasta. Se on sellanen, että valehtelee päin naamaa ja kaikenlisäks huonosti! Joten mä aattelin, että" just..." Ja jos olisivatkin "yhdessä", niin he sopisivat varmasti täydellisesti yhteen.
Kyllähän tuo on mahollista, mun broidi oli kesäl räikkärockissa ja Jonne oli kuulemma käyttäny törkeesti hyväkseen vaikka miten monta fania..  >:(
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

No huhhuh. En olis kyllä uskonut että Jonnesta/Negativesta ihan tommoseen olisi, vaikka en ole niiden meiningistä ikinä tykännytkään.

Wirtabiuha

Yöks, *laattaa* mielellään Jonne - pojun päälle!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi*

voi tsiisus! ei silkää oo minkää näkösii rajoi!!

jousku

Niin taitaa ja aika pahasti..

vik

Minun mielestä Jonne on hirmuisen söpö.  :-* Negativen musiikista en pidä ja olen nyt muutaman päivän suhteellisen paljon nauranut sitä "kun mä sanon syysunelma, te huudatte jee!, kun mä sanon huumeet, te huudatte buu!"-juttua. NIIN kornia. :D

Kaverilta pöllittiin maksullisesta, pakollisesta ja vartioidusta narikasta kaikki.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wirtabiuha

Pikkasen törkiää taas... Aikooks se saada korvauksia? (kuullostaapa tyhmälle...  ;D)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Minultakin kyllä noottia narikalle. Vihdoin kun päästiin sisään, niin varsinaisesta narikasta sanottiin, että menkää tonne pienemmälle narikalle, tänne ei mahdu. Toiselta narikalta sanottiin, että tänne ei mahdu. Aika huonot järjestelyt jollei osata narikassa varautua että ne kaikki lipun ostaneet kans tulee tavaroinensa. Narikkatäti koetti mua vielä suostutella ottamaan laukun mukaan keikalle ettei se veisi tilaa narikassa.
[ -You should see my scars- ]

emmi

miten sielt oikeen voi ees pölliä tavarat?? kuitenkin ne narikka ukkelit pölliny ne tavarat :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.