Pakkahuone.

Aloittaja Vilkku, marraskuu 05, 2003, 09:49:58

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Ketään lähdössä tuonne ?

Haettiin tänään kaverin kanssa liput. Osaako kukaan sanoa, että kun lipussa lukee klo. 20:00-01:00, niin onko se Pakkahuoneen aukioloaika ? Onko mitään tietoa, että mihinkä aikaan mahtaa olla lämppärit & showtime ? Kun ollaan täältä Helsingistä lähdössä autolla, niin ei viittis hirmu aikasin lähteä kun ei niin kauheesti tartte lämppäreitäkään nähdä. Olis vaan kiva tietää mihin aikaan on mitäkin, että osais arvioida kauanko menee aikaa ajamiseen ja parkkipaikan ettimiseen ;)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Vilkkuu.. ota kyytiin ;D
Ovet tietääkseni aukeaa sillon 20.00

Itse ei pääse... sniif..  :'(
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

varis

Onks Pakkahuoneelle viel lippuja?....
VILKKU ota mut kyytiin... Lerppa voi juosta perästä... ;D
Varo räkää

Lerppa

Nuorella on vetreät lihakset :P juokse sine! ;D

Vilkku

No jos joku ihan tosissaan tahtoo kyytiin niin tervetuloa vaan, ainahan se kelpaa jos joku maksaa osan bensasta ;)

Kyllä mun mielestä on vielä lippuja sinne.

varis

Eeen mie juokse ainaskaan! Selkä niin kipee vielä.. Voi voi voi...  ;D
Varo räkää

varis

Paljon ne liput on? *tietämätön*
Varo räkää

Vilkku

Pakkahuoneen sivuilla lukee 14€, lippupalvelun 15€.

varis

Juujuu.. Olin siel viime vuonnakin.. Oli kivvaa. ;D En mie ole mukaan änkeemässä..  :P
Varo räkää

Lerppa

Veikkaan että mun on turha edes kysyä, kun sain puhua tota Nosturinkin keikkaa ties miten kauan ympäri, ja se on sentään täällä lähellä... Ehkä pitää totutella ajatukseen että näen Apiksen seuraavan kerran ens vuoden puolella  :-/

Vilkku

Nuih. Nyt on järjestäjiltä saatu tieto : Clamour aloittaa klo 20.30, Negative 21.15 ja Apulanta 22.45.

Ronjaronjanen

Negative *hhrr* en taida tulla..
Olisin kyllä myös halunnut ilmestyä paikalla mutta tota matkaa on tossa välissä kuitenkin sen verran  :-[
Kai munkin pitää vaan odotella ensi vuoteen *niisk*

emmi

pakkahuoneella oli kivaa!!
tänä aamuna huomasin että mulla on vyötäröllä sellanen kipee kohta, mutta mustelmaa ei näy? onkohan joku tökkässy mua keikan aikana :) mut en kyl yhtään ihmettele vaik oiskin ku oltiin aika edessä ja sielä oli hieman tungosta :)

vitsi negative tai oikeestaan jone arska(=jonne aaron:)) oli niin hirvee neiti ja siinä vaiheessa kun se sano että "pahoittelemme näitä valkosia lakanoita täälä lavasteissa, mutta se on täysin apulannan syytä" (tai jtn sinne päin) niin sillon pisti kyllä pikkusen vihaks!!
ääh mua ärsyttää negative ja jone arska!!!
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Jonne Aaron on ihan nainen... ööks... Eihän siinä mitään jos vähän meikkaa ja on pitkät hiukset, mutta sillon vois olla vastineeksi maskuliiniset kasvonpiirteet :) Nojoo.. eihän se mitään jos Jonne muuten olis ok... mutta sillä taitaa olla pisu aika pahasti päässä...
Vai haukku se Apiksen lakanat! Ei tainnut ihan tiedostaa että oli siellä vaan lämppärinä! Mur...

emmi

no ei todellakaan tainnu tiedostaa että ne oli lämppärinä. Ne käyttäytykin siellä ihan niinku olis ollu pääesiintyjinä ja sitten niitten tossa keikkajuliseessakin kuulemma oli lukenu että lämppäreinä apulanta ja clamour!! että huh huh! V***U!!
sit se jone arska kuvitteli viel olevansa kauheen hauska ku se sano et "sit ku mä sanon syysunelma ni te huudatte että jee, ja sit ku mä sanon että huumeet te huudatte buu!" ei tsiisus!
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.