Abiristeilymeininkiä!

Aloittaja pyrhos, helmikuu 18, 2004, 11:12:13

« edellinen - seuraava »

pyrhos

Perjantaina 13.2. lähti Itämerialus käsistä kun Apulanta veti livekeikan Finnjetillä! Ite en ole aikasemmin kuullut bändiä muuten kuin CD:ltä, oon tykännyt paljon jo aikaisemmin mutta vasta nyt sen keikan jälkeen tuli kunnon fiilikset.. Pääsin vielä ihan eturiviin parin tuntemattoman tyypin kanssa, meinasin tukehtua mutta oli se sen arvosta! Ja kaiken lopuksi sain vielä kätellä Sipeä. :)

Heti uudestaan kun vaan tulevat johonkin lähemmäs.

Silti_Onnellinen

wow. toivottavast apikset heittäis keikkaa silloin kun mun abiristeilyn aika koittaa  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Aina sitä voi toivoa. :)
Oli varmaan tosi hieno keikka.

blind_eye

Juu, serkkuni oli tuolla samaisella risteilyllä. Itekin olisin halunnut olla tuolla risteilyllä... Aloin miettiin et miks en voi olla abi :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

No, sustahan tulee vielä.  :)
Onko sun serkku kertonu millasta siellä oli?
Siellä paikallaolijat?!
Millanen tunnelma?

Wirtabiuha

Mun yhen kamusen jätkä oli jossain risteilyllä missä tehari oli... oli kuulemma niin päissään ettei muista mitään keikasta... Sääli...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

vähän ois ollu varmaan siisti olla siel laivalla. miettiiny samassa laivassa apulannan kanssa! wohou :)
ja se keikkakin ois varmaan ollu aivan mahtava.

tehis oli ainakin tuolla ylex risteilyllä viime kesänä..
älä tunnusta jos sattuu

pyrhos

Paatilla oli ihan mieletön fiilis koko illan/yön/päivän! Kuinkas muuten kun laiva täynnä samanikäistä ja -henkistä porukkaa ja kaiken lisäksi yksi maailman parhaista bändeistä soittamassa. Päätarkoitus oli vetää berberit oikeen kunnolla ja siinä kyllä onnistuttiin (ainakin siltä näytti), itselläkin muuten vähän hämärä muistikuva koko muusta ajasta mutta onneksi edes se keikka jäi mieleen  ;D

Tehosekotin oli toisella laivalla (muistaakseni Meloodia) abiristeilyn esiintyjänä.

www.abiristeilyt.fi voitte käydä vaikuttamassa ketä tulevaisuudessa esiintyy, joten jos haluutte apulannan niin käykääpä äänestämässä! Ja kannatta sitten varata ajoissa että pääsette sille laivalle mille haluatte.

jouhu

Tehis on kuulema ihan huippu livenä.
En ole henkilökohtasesti nähny, mutta oon kuullu, että tehiksen keikoilla vedetään kunnon rock'n'rollia.

hande^

Lainaatehis oli ainakin tuolla ylex risteilyllä viime kesänä..

mä olin tuol... istuin yhes vaihees oton takana siel baaris mut en viittiny häirii.. siin se poltteli ja joku känninen muija alko ehdottelee sille ja sit sen kaverit raahas sen pois siitä... voiku apis tulis mun abiristeilylle esiintyy... mut se on sillee aika kakspiippunen juttu ku haluis kuitenki nauttii siit keikast kaikis sielun voimissaan ja sit kuitenki pitäis dokaa nii paljo ku sielu sietää...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

pyrhos

Lainaa

mut se on sillee aika kakspiippunen juttu ku haluis kuitenki nauttii siit keikast kaikis sielun voimissaan ja sit kuitenki pitäis dokaa nii paljo ku sielu sietää...

No kyllä meillä näytti toimivan ihan nuo molemmat, eli Apulantaa rokattiin vaikka alkoholia oli veressä ehkä enemmän kun laki sallii. Sitähän vaan jaksaa paremmin kun on jotain mikä piristää mieltä  ;D

vik

LainaaTehis on kuulema ihan huippu livenä.

On. Ulkona (=festareilla) ei niinkään mutta sisätilassa kyllä, parasta ikinä.
Jos olisin saanut abiristeilylle tänä keväänä mennä niin mieluummin olisin TS-sellaiselle lähtenyt.

Ei sillä että abiristeilylle edes haluaisin...  :-X
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

blind_eye

LainaaNo, sustahan tulee vielä.  :)
Onko sun serkku kertonu millasta siellä oli?
Siellä paikallaolijat?!
Millanen tunnelma?

Juu. Oli ollut todella hauskaa ja mieletön meiniki. Vähän mä olen sille kateellinen...
(enkä ole siitä nyt niin varma että minusta abi tulee  :D)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Tietenkin siellä oli mahtava meininiki...  :)
Minä taas olen täysin varma, että susta tulee abi! :D  Ja tosi hyvä sellainen.

emmi

musta ei voi tulla koskaan abia :/ , koska en oo lukiossa enkä aijokkaan mennä koskaan...

hande, kuin sä olit päässy kesällä tonne ylex risteilylle ku eiks siin ollu ikäräjä 18?? ainakin nyt tän vuoden risteilyssä on, mitä radiosta kuulin..
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.