Kesän keikat?

Aloittaja Pirun_morsian, toukokuu 11, 2003, 07:47:36

« edellinen - seuraava »

Pirun_morsian

elikkäs minne aiotte kesällä suunnistaa?
ite meen ainakin seuraaviin:
Tikkurila
Heinola
Kaisaniemi pop
Midnight party planet (melko varmasti)
Ruisrock (rahatilanteesta riippuen...)
Ankkarock
Heinola

Snake

Hiii... samat ku pirul ;DROKROK!!
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

vik

ai siis Apulannan keikoista?

Heinolassa Jyrää
DBTL
(RMJ?) tuskin.  :-/
Ruisrock
Tammerfest ehkä.
Sinfoniahässäkkä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

004

heinola jyrää
kaisaniemi POP
kaivari
jkl satama (se rallijuttu)
heinolan sinffonja juttu
matkaa kertyny n.1000km jo tänä kesänä ja kaikki rahat menny ku on pitäny bussilla liikkuu mut ei se mitään..kyllä kannattaa!:)

Niina-Maria

Mä en mee kuin ankkarockii, kun eivät olleet provinssissakaan.
Mä haluun lentää aurinkoon...

Vilkku

Kaisaniemessä olin, sen lisäks ei taida tulla mitään muuta ku se sinfoniajuttu. Kaivarissa piti käydä mutta se sitte jäi ku lähdettiin Provinssiin. Ankkarock olis ollu kans kiva, mutta kun Linnanmäki [työpaikka] on auki kaks vikaa viikkoa enää pelkät viikonloput, ja toisen aion jo olla pois ton sinfoniaorkesterihässäkän takia, ni vikaa työviikonloppua en varmasti saa vapaaksi.
[ -You should see my scars- ]

Silti_Onnellinen

Mun PITI mennä moneen paikkaan, mut nyt meen Lantaa tsiikaa vaan Ruisrockiin ja Ankkarockiin, jollei m´tään yllättävää tapahdu. Mut se riittää mulle :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Ihnu91

kävin kattoon lantaa kiuruveen vihreillä niityillä!!!!!!
se oli tooooooooooosiiiiiiiiiii HYVÄ! Ja keikan jälkeen  Toni oli niin ihana ja jakoi nimmareita ja sain myös samilta <3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jouhu

Tänä kesänä en oo päässy käytyy kattoo missään, rakasta apulantaa . Harmittaa ihan älyttömästi!! Ens kesänä pitää kyllä käydä kattoo joku keikka. Toivottavasti tulevat ilosaareen, ettei tartteis kauas lähtee diggailemaan.  

WiiWi

Heinolassa jyrää... siel oli viime kesänä just broo meininki.. ;)

taika^^

Mä meen varmaa vaa ankkarockii ku ei riitä rahat muualle.. ku on niitä muita festareita mihin oon menossa, mis apis ei soita..
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

hande^

mä meen ainaki ankkaan ja ilosaareen. sit enköhän noihin kaisaniemiPOPiin ja kaivariin ku kerran ilmasia ovat...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Minä taidan tyytyä ensi kesänä ainoastaa tuohon ilosaarirockiin.

blind_eye

Haha. Minä menen ainakin: Tammerfest ja Ankkarock/Ilosaarirock (siis jompi kumpi). Sitten riippuu, et tuleeko esim. Kukkaisrockiin ym. jotka täälläpäin on. Katsotaan nyt sitten  :D Räikkärockiin olen menossa varmasti, mutta en tiedä sitten että onko Apis siellä...  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Maikki.

Mihinkähän aikaan noi KaisaniemiPop ja kaivari on ens kesänä?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.