Viper Spank

Aloittaja Vilkku, huhtikuu 02, 2003, 02:01:30

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Jokos pystyy antamaan mielipiteitä parhaista biiseistä ? Tai yleensäkin mielipiteitä levystä, oliko pettymys vai iloinen yllättäjä ?
[ -You should see my scars- ]

vik

no tuota. mulle oli neljä noista ihan uusia (Blind Eye, Fallout, Disko ja The Witch-hunter) ja jokaisesta kyllä pidin kovasti.
näin alkuun olen ollut varsin ihastunut ainakin Falloutiin ja The Witch-hunteriin, jossa saavutetaan lähes sama tunnelma kuin Noidanmetsästäjässä.
Falloutissa taas on todella mahtavat lyriikat.

ja kyllähän tuo on parempi kokonaisuus kuin se H10-english.
iloinen yllätys siis oli, nyt kuuntelen mielellään Apulantaa muutenkin, kun on viime aikoina ollut vähän taas hiljaisempaa..
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

salzaliini:)

joo...täytynee myöntää että i like! :D vaikka yleensä tämäå enkku ei iske.. ehkä tää o poikkeus!

Vilkku

Täytyy kyllä itekkin sanoa, että tykkään. Yllättävänkin paljon. Huomattavasti paremmin toimii kielillä tämä kuin H10.

Mun suosikiksi on kyllä noussut tällä hetkellä toi Fallout, mutta tunnustan sillä olevan toki yhteyksiä myös siihen, että Hallaa on mulle niin läheinen kappale. Mutta siis siinähän on aivan loistavat lyriikat, kun Wicked sanoikin. Days oli mulle ainoa täysin uusi tuttavuus, ja se oli kyllä kans oikein positiivinen sellainen. Witch-hunter on mukavan herkkä.

Kyllä mä tykkään.

rautalintu

Siis eikö Frenzonia olekaan tuolla levyllä? Se on niin loistava biisi sekä suomeksi että englanniksi. Löytyisikö joltain Frenzonin sanoja?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

vik

niinhän se kyllä on.

kokeiles katsoa lyriikoita osoitteesta LetsSingIt.com
en kyllä ole yhtään varma löytyykö.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Mä luulin kans, että sekin tulis tolle levylle, mutta ei sitten. En oo mistään netistä sanoja siihen löytäny.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Yllätyin todella positiivisesti tuon Viper Spankin kanssa!Mul on ollu nimittäin vähän epäluulojaa enkunkielistä Lantaa(kiitos Wicked,tuo on lositava lyhenne Apulannasta!:)Apis kuulostaa jotenkin teinixmäiseltä..)kohtaan,mutta on kyllä TODELLA hyvä!!Ja ilostuin siitäkin kun huomasin enkunkielentaitoni kohentuneen koska yllättävän hyvin tajusin sanotuksia. :)Fallout,Waiting for the cavarly ja Days nousi nyt aluksi ainakin suosikeiksi.Witch-hunter kans loistava!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Pirun_morsian

kyllähän tää levy oli positiivinen yllätys... pinnalle nousee erityisesti days, drown ja waiting for the cavalry...

Snake

mul soi disko päivät pitkät päässä :)fall out,spank me,days ja waiting for the cavalry on kans loistavii.Kyl tää on ehdottomasti parempi ku importti...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

2 + 2 = 5

kuulutus kuulutus!

mennään nappaan ne  ;D

Snake

Nii i kansista puhumattakaa... :D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

jassu=)

en oo viel tilannu, aikomus on, pitäiskö??? kuulostaa hyvältä levyltä...!!!  :)

salzaliini*

kyllä se kannattaa tilata!!! *lämpimästi suositellen* ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.