Provinssi & Ilosaari

Aloittaja Pirun morsian, huhtikuu 04, 2003, 10:48:12

« edellinen - seuraava »

Pirun morsian

nii tuol festarien sivuil ei ainakaan viel lue apulannasta mitään.. :( onks mitää tieto et onks pojat tulossa? pitäis niitä lippujakin tilata...

Vilkku

Ei ole tietoa mulla ainakaan. Toivon todella, että tulevat Provinssiin.
[ -You should see my scars- ]

vik

kuten myös.
AL&TS Seinäjoelle niin saan minäkin vastinetta rahoilleni. eihän siellä ole nyt kuin QOTSA, The Datsuns, No Shame ja The Odorants jotka kiinnostavat.

mutta ainakin Apulanta tekee kovin vähän keikkoja kesällä, kymmenen kai, ja varmistuneitakin jo on aika monta. ää-ä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä haluun Ilosaareen.Ja myös Ruisrockiin.Mut nepä onkin peräkkäisinä viikonloppuina ja ei kyllä varallisuus riittäis.Tietenkin kaikki riippuu siitä että missä A.L.esiintyy... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

~Niina-Maria~

Tarkotus olis lähtee provinssiin. Samaa olen mäkin miettiny, että onkohan se apulanta siel provinssis kesällä ollenkaa..vähä välii käyn provinssin sivuilla tarkastaa..mut ei  :'(

vik

mulla oli viime vuonnakin sama paniikki ton Provinssin kanssa, mutta sitten se AL sinne ilmestyi.
nehän on olleet siellä todella monena vuonna peräkkäin, jos nyt on joku tauko? höh.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

~Niina-Maria~

Aivan, sitähän minäkin ihmettelen, että jos eivät tänä vuonna ilmesty provinssiin, niin johan on ihme...kuten wicked sanoit on ne ollu monena vuonna siel kuitenkin...mut eipä sitä tiiä..noh täytyy toivoo parasta!

Silti_Onnellinen

No Shame on 17.toukokuussa tääl meiän lähel  ;D
hassua, että se on niinkin tunnettu bändi.. oon luullu, että se on vaan näitten Salolaisten villitys. Se yks heppu on muuten tääl kirjastos töissä  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku

Nythän on muuten näköjään TS jo varmistunut Provinssiin. Jospa tuo Apulantakin vielä listalle ilmestyisi. Toivomme.

~Niina-Maria~

Toivo elää vielä!  :) Sivuilla luki jotain, että bändejä on tiedossa vielä paljon lisää...eli eiköhän se Apulantakin sinne mahdu!

vik

ääää. haluanhaluan Provinssiin.
voipi käydä kyllä niin, etten saa seuraa sinne. ja se AL olisi aika hitsin kiva.

Vilkku

Tuut Wicked häröilemään mun ja Katjan kanssa. Jos [ja kun] AL ilmaantuu paikalle niin mennään yhdessä pomppimaan.

Mulla on koko kesänä vaan viikko lomaa ja pidän sen varmaan just tolla Provinssiviikolla, ni pääsee lähtemäänkin jo torstaina.

vik

CMX oli sivuillaan kertoillut, että mitä ilmeisimmin ovat tulossa. saan siis seuraa.  :) kool. ja onhan siellä nyt sitten ainakin toi Tehosekoitin.

Apulanta on kuulemma DBTL:ssä. mun synttärit ajoittuu just niille päiville myös. hienoa. voin sitten joskus muistella että juhlistin täysi-ikäistymistäni Lantojen keikalla Turussa. haha.

HeikkiH

No voe tana... Kyllä ne poijat sais Ilosaareen ilmestyä... onhan ne ollu ainskin kahtena viime vuotena. Ja tänä vuonna ne ei voi jättää väliin ku ilosaari sattuuu taaas en mun synttäreille...
Se siitä sitten...

Snake

Kyllä must tuntuu ,et pojat kiertää kaikki noi isommat festarit kesän aikana,mutta ois kiva kyl tietää et minä päivinä ne esiintyy....
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.