Tammerfest

Aloittaja blind_eye, heinäkuu 17, 2004, 11:11:28

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Oliko kukaan täältä tuolla Tammerfestissä Apiksen keikalla? Mä olin  :) Keikka oli tosi hyvä, vaikka sen tosi kaukaa näinkin..  
:-/
Biisilista näytti seuraavalta:
Hiekka
Mitä kuuluu
Jumala
Vasten mun kasvojani
Viivakoodit
Paha, paha asia
Aamen
0010
Käännä se pois
Teit meistä kauniin
Mato
...Silti onnellinen
Reunallat
encore: Anna mulle piiskaa
ELi aika samoja biisejä kun muillakin keikoilla.. Mut ihana keikka oli <3  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

oi voi. oisin halunnu olla tuol. mut ku se oli k-18  >:(
prkl!
älä tunnusta jos sattuu

vik

Olin illalla Pakkahuoneella! Eihän noiden sinne pitänyt tulla, mutta kun New York Dolls-äijä meni sssseetana peruuttamaan, olisin halunnut nähdä. En silti valita, ainahan sitä Lannan keikalle mielellään menee.

Tuntui olevan melko hyvä fiilis joka sedällä, siltä se ainakin näytti.

Biisilistasta ei ole muistikuvia, mutta Mitä kuuluuta eivät soittaneet eivätkä nollanollakymppiä. Soittivat sen 00x:n jossa tytöt tahtoo pitää hauskaa -  en ole vieläkään oppinut muistamaan AKKM:n biisejä, paitsi 005:stä eteenpäin - ja encoressa tuli Silti onnellinen, Pirun Morsian & Piiskaa.

Oli hassua kun Pakkahuone oli paljon tyhjempi kuin normaalisti.

Olis muuten voinut käydä katsomassa Tehosekoitin (Ratina) - Apulanta (Colorado) - Tehosekoitin (Pakkis) - Apulanta (Pakkis).   8)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

yzeR

Olin illan molemmilla keikoilla. Jälkimmäisellä tuntui olevan parempi meno sekä bändin että yleisön osalta, vaikka soittoaika olikin tavattoman myöhään.
Näin taisivat soittaa:

Hiekka
003
jumala
Vasten Mun Kasvojani
Viivakoodit
Paha, Paha Asia
Aamen
Teit Meistä Kauniin
Käännä Se Pois
Mato
Reunalla
---
...Silti Onnellinen
Pirun Morsian
Anna Mulle Piiskaa

Coloradon settilista onkin tuossa ylhäällä.

Tehosekoitinta katsoin vain muutaman viimeisen kappaleen verran. Ratinassa se tuli jo nähtyä, joten toisen keikan näkemiseen ei ollut kiinnostusta.

Vikille vielä: Ilmeisesti se Johansenin keikka peruttiin kuolemantapauksen vuoksi, eli aika ymmärrettävä syy. http://www.letsmakesomenoise.com/uutiset/#3555

vik

Lainaa
Vikille vielä: Ilmeisesti se Johansenin keikka peruttiin kuolemantapauksen vuoksi, eli aika ymmärrettävä syy. http://www.letsmakesomenoise.com/uutiset/#3555

Joo, tuohan se varmaan tietenkin oli. Tosta luki jo pari päivää aiemmin Tammerfestin sivuilla mutta silloin vielä ilmoitettiin että Johansen kyllä saapuu, eilen vasta Keskustorin infoteltasta sitten luin että peruuttanut "sairastapauksen vuoksi". Noh.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Aapsu

Mun Tammerfestit meni tälleen:
Ratina: Tehosekoitin, CMX, Kotiteollisuus
Pakkahuone: Tehosekoitin (melkein alusta), pieni pätkä Tuomari Nurmioo, Apulanta.  :)

Mun mielestä tosta Pakkahuoneen biisilistasta puuttuu ainakin ...Silti onnellinen.

Ja Tehosekoittimesta voin sanoa sen verran, että Ratinan keikka oli aika laimea verrattuna Pakkahuoneen keikkaan, joka lähti lopussa ihan kunnolla lentoon.

Apulantahan sitten tosiaan teki todella hyväntuulisen yllärikeikan ja hoiti homman kotiin horror-meiningillä. Suomen Spinal Tap tosiaan!  ;D Pirun morsian ja kaikki irtosi ja jätkillä oli selkeästi hauskaa. Ja Paha, paha asia... Hyviä biisivalintoja. 0010 jäi kuulematta. Sitä kaipasin vähän.

Oliko niillä muuten tuo hervoton lavastesetti mukana siellä Coloradon terassillakin?
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

yzeR

LainaaOliko niillä muuten tuo hervoton lavastesetti mukana siellä Coloradon terassillakin?

Ei ollut, farkut ja t-paita linjalla edettiin.

Aapsu

Lainaa

Ei ollut, farkut ja t-paita linjalla edettiin.

Jaa, jaa... Mistähän ne sitten pierasi ne hautausmaalavasteet ja kuinka lyhyellä varoitusajalla? Onko kesän muilla keikoilla ollut tota samaa teemaa?
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

yzeR

Lainaa

Jaa, jaa... Mistähän ne sitten pierasi ne hautausmaalavasteet ja kuinka lyhyellä varoitusajalla? Onko kesän muilla keikoilla ollut tota samaa teemaa?

Kyllä ainakin niillä muilla näkemilläni tämän kesän keikoilla on ollut. Jollain baarikeikoilla ei kai ole ollut.
Ei sitä lavasteroinaa loppujenlopuksi kovin paljoa ole, joten luulisi, että ne mahtuu hienosti keikkabussiin muun tavaran sekaan?

hendu

Olin kanssa molemmilla keikoilla. Vähn petyin coloradon keikkaan, koska jätkät oli vähän laimeana, varsinkin tuukka... Ei ollu perus kyykky bassoo. Ymmärrän sen koska kylla klubikeikka on aina klubikeikka!! Tarkotan nyt esin. Pakkahuone, tavastia... mutta se pakkahuoneen keikka oli taas aivan uskomaton!! Mä diggasin ihan saatanastï!! Kyllä oli muijalla ihmettelemistä kun olin ihan yltäpäältä tekoveressä :)!! Sitä verta meinaan roisku paljon! kyllä porukka katto ihmeissään kun läksin kaupungin kautta himaan! Mutta kyllä apulanta taas hoiti paremmin kun hyvin, vaik keikkojen välillä ei ollut paljoa aikaa!! Kyllä jannut osaa yleisön huumata! kitoss!
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.