Wanaja

Aloittaja punainen, heinäkuu 20, 2004, 11:16:05

« edellinen - seuraava »

hande^

Heh-heh-hee!! :D Kyllä sä jouhu oot ihana ja hassu tyyppi. Vai, että ihan ihmisen jalka... x)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Kieltämättä mielikuvitukseni on hieman...  ::) :) Mutta kai siihen tottuu. ;) Ehkä otan jotkut sanat liian sanatarkasti...tai something.

emmi

Lainaa

Mitenkäs mie en älynny? ::) Tais olla tuona päivänä vähän mutaa päässä. ;) Mie aattelin jotenkin, että on sellanen jalka...Ihan ihimisen jalka siinä jotenkin oudosti lamppu.

;D ;D oi voi, hassu jouhu  ;D :P
anteeksi käytökseni :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Eipä mittään. Itseänikin naurattaa nyt jälkikäteen. :)

Noidanmetsästäjä

LainaaYlimääräinen kappale oli Mitä vaan ja encore ...silti onnellinen. Yleensähän Apiksen biisilista on ollut encoreineen 12 biisiä, nyt 14. Ja musta ennen encorena ei ole ollut kun Piiskaa/ilonapiiskaa. (?) Ennen Mitä vaan:ta Toni selitti, että tätä biisi oli tultu toivomaan, ja siksi he esittäisivät sen. Olihan siinä aika pitkiä välejä jossain vaiheessa, ja yhessä kohdassa kahden maailman huonoimman soolokitaristin tilutusta kilpaan... Nuin Toni ainakin selitti Parran kanssa käytyä sekoilua :D. Ja sit se vei aikaa, ku se aina biisien välissä hörisi siihen mikkiin jotain epämäärästä. Oli muuten TOSI pelottavaa. ;)
Mutta klubeillapa soitetaan enemmän :P ;) On the Rocksissa tais olla 18 kipaletta, eka encore sisälsi kesän superharvinaisuudet Saasta ja 0010 8) (Piiskaa tuli tokassa) Ja ...Silti onnellinen soi kyllä MTR:ssäkin encorena. Neljällä kesäkeikalla olin ja jokaisessa soi Mitä vaan... ::) Toni lauleli Wanajassa biisejä pari kolme kertaa väärästä kohdasta. Oli hauska ku sitä jossain niistä kohdista rupes v*tuttaa ja heitti että "PERKELE" ;D

Vihdoinkin pääsin kirjoittelemaan mietteitäni Wanajasta. Nyt kyllä helpottaa...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

punainen

Haa en oo siis ollu ainoo joka ei tiedä mitä jalkalamppu on ;DMä luulin viime vuoteen asti et jalkalamppu on lamppu joka valaisee jalkoja ja aattelin vähä tuskimpa sellaisella lampulla on hirveesti käyttöö ennen kuin totuus valkeni mulle... ;D

Ei ollu tarkotus kyllä viedä taas keskusteluu aiheesta...jos jollakin on vielä sydämellään tuntoja wanajasta niin kirjoittakoot...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

punainen

Sain muuten just pari hämyy kuvaa kyseisestä tapahtumasta kehitettyä...Tuukka on muuten aika pelottavan näkönen niissä kun ekaa kertaa näki äijällä kajaalii tai jotain mustaa maalii silmissä ja sitä sinisenharmaata maskii oli jääny partaan ja hiuksiin...tuukka näyttää musta tosi pelottavalta ja nuhjuselta sedältä niissä :o ja yhes kuvas näkyy Tuukan korvan sisälle jossa näkyy jotain vaikkua tai korvakarvoja,en tiedä en saa selvää,mutta mielenkiintoista ;) niin yks kuva onnistu aika hyvin missä tuukka halaa emmiä (onnistuispa mun halikuvat yhtä hyvin...)emmi on tosi sulosen näköinen. :)Pystyisköhän noita kuvii skannaa nettiin tai jotain kun ei ole otettu digikameralla ::)

jouhu

Miten sie sait Tuukan korvasta niin hyvän kuvan?!  :o
Tuukka oli kyllä aika pelottavan näkönen niissä maskeissa, mutta myös sopii hyvin! :) Miekin otin yheltä keikalta kuvia, mutta ne ei onnistunu oikein, kun olin liian kaukana. :-/  
Mie uskosin, että pystyy ihan skannaa sellasii "tavallisia" kuvia. Toivottavasti saat ne jossain vaiheessa nettiin. :) Mie haluun pelotella itteeni Tuukalla. ;)
Ihanaa sieluntoveri! :D En olekkaan yksin tässä jalkalamppu..jutussa.  ;D

punainen

tuukka jako siinä nimmareita ja oli sivuprofiilissa mun kameraan ja salama valaisi myös korvaa sisälle asti ;D tekis vaan mieli hypätä sinne kuvaan tarkistaa onko siellä korvassa jotain vai ei...joo sori taas saatte kärsii mun tuukka pervoilusta.märkänä unena päästä kaivaa tuukan korvaa ;Dei vitsi.En kai oo ihan outo?

Niin sori taas aiheest lipsuminen Wanaja festivalilta jalkalamppuihin ja Tuukan korvakäytäviin...

jouhu

Eihän siinä mittään. ;D
Miekin voisin muuttuu ihan pikkuseks ja kiipeillä Tuukan korvaan ja sieltä...(meneekö jokin juttu korvista aivoihin?) sitten menen pään sisään ja kuulee mitä Tuukka ajattelee. Vaikka sillon, kun Tuukka nukkuu....

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

LainaaSain muuten just pari hämyy kuvaa kyseisestä tapahtumasta kehitettyä...Tuukka on muuten aika pelottavan näkönen niissä kun ekaa kertaa näki äijällä kajaalii tai jotain mustaa maalii silmissä ja sitä sinisenharmaata maskii oli jääny partaan ja hiuksiin...tuukka näyttää musta tosi pelottavalta ja nuhjuselta sedältä niissä :o ja yhes kuvas näkyy Tuukan korvan sisälle jossa näkyy jotain vaikkua tai korvakarvoja,en tiedä en saa selvää,mutta mielenkiintoista ;) niin yks kuva onnistu aika hyvin missä tuukka halaa emmiä (onnistuispa mun halikuvat yhtä hyvin...)emmi on tosi sulosen näköinen. :)Pystyisköhän noita kuvii skannaa nettiin tai jotain kun ei ole otettu digikameralla ::)

oi vitsi :) olis kyllä kiva nähdä toi mun ja tuukan yhteiskuva. Toivottavasti joskus saat skannattua ne.
älä tunnusta jos sattuu

hendu

Määkin haluun tuukan korvaan!!! ;D
Temosen pomppubasso

blind_eye

Hm. Ottikohan kukaan musta tuolla mitään kuvia? :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.