evijärvelle

Aloittaja adalmiina, tammikuu 15, 2005, 07:49:42

« edellinen - seuraava »

adalmiina

kävin äsken kattomassa evijärven nuorisoseuran esiintyjälistaa ja suuren suureksi ilokseni huomasin,että apulanta tulee sinne huhtikuun 23. päivä  :) :) :) pääsen sittenki keikalle tänä keväänä  :D  (oli pakko ilmottaa.. ;))

Maikki.

kivaa :).
Oispa jossaki täälläkin lähellä keikka! pitää rueta kattelemaan joka paikasta :D.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Ui,ui hienoo :D Näköjään kandee vähän alkelee kattoon noita mahollisia keikkapaikkoja.Tlisipa pian virallinen keikkalista tonne levarille niin pääsee suunnittelee kevättä!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

pasi

jep evijärvelle varmaan pakko itekin suunnistaa,ellei tule mitään baarikeikkoja tännepäin.. :)

Maikki.

LainaaUi,ui hienoo :D Näköjään kandee vähän alkelee kattoon noita mahollisia keikkapaikkoja.Tlisipa pian virallinen keikkalista tonne levarille niin pääsee suunnittelee kevättä!
Niinpä! mie käyn aina kattoo, kun käyn sielä, että olispa jo tullu :D

punainen

Hei Apulanta on myös Nosturissa oliko se nyt 19. päivä!! :D Mutta harmikseni en taida tuonne päästä kun meitsi on just sillon Ylläksellä :'(

hei kandee tosiaan varmaan jokasen katella lähipaikkojensa keikka aikatauluja!

Maikki.

juu mieki löysin tuon nosturin ja menen sinne varmana!<3 ja sitten tavastialla on joskus, mutta siellä luki k18 :'< Ja sitten se lahti, ne mie tiiän jo :D

punainen

Oi tulispa pian toi virallinen keikkalista! Haluaisin todellakin olla varma siitä että pääsen ainakin yhdelle keikalle keväällä..

[tuuli]

missäs päin tuo evijärvi on?

minä kun joudun ehkä luopumaan tuosta lahti haaveestani, kun se on 19. päivä tiistaina.. ja ei oikein kesken viikon voi lähetä pomppimaan lahteen.
allekirjoittanut

pasi

evijärvi on täälä eteläpohjanmaalla seinäjoesta about 100km? en ole varma tosta km määrästä mutta tääläpäin kuitenkin :)

jouhu

Hoijoi... Voisitvat samalla käyä täälläkin päin. :) Kun apulanta live akku on tyhjillään.

[tuuli]

niin ja täällä. nosturiin koitan tulla, mut tonne evijärvelle mä en pääse kirveelläkään!
allekirjoittanut

Sinkku-AIV

Itse olen ajatellu tulla keikoille Evijärvelle että Alavudelle. Harmi, kun pojta eivät Vaasassa käy näemmä, mutta noi ovat nyt lähinnä olevat ikärajattomat. tietääkö kukaan, että mistä sais ne hinnat selville vai onko nuorisotaloilla ilmasta?
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

yzeR

Lainaatietääkö kukaan, että mistä sais ne hinnat selville vai onko nuorisotaloilla ilmasta?

Eiköhän ne sen 10+-2 euroa kustanna kuten kaikki normaalit keikat.

[tuuli]

minä kans veikkaan et jotain 8-12 euroa maksaapi. jos noita evijärvi keikkoja meinaat.
mut sit esimerkiks vaikka se lahti sibeliustalo keikka maksaa 15e.. mut se onki joku hienompi paikka. ::)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.