GOOMristeily

Aloittaja emmi, joulukuu 18, 2004, 12:50:43

« edellinen - seuraava »

emmi

Niin eli apulannan keikkakalenterissa on nyt yks varmistunut keikka ja se on tuolla goomristeilyllä.
Eikös toi risteily ole sellanen että se on tarkotettu kaikille opiskelijoille eli myös ammattikoulussa opiskeleville, ei pelkästään lukiolaisille?
Harmittaa vaan kun se on helmikuuussa, siinä olis meinaan vaan enää kuukaus niin olisin kahdeksantoista ja voisin päästä sinne. Mutta ei!!  >:(
Onko täältä mahdollisesti joku menossa tolle risteilylle?
Vai onko toi risteily niinkun abiristeily mutta se on tolla nimellä ???  ::)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

En tiedä tosta risteilystä oikein mitään...::) Jos se on tarkoitettu opiskelijoille, niin pakkohan se on tarkottaa myös ammattikoululaisiakin! Sehän olis hirveetä syrjintää, jos ei oo. (lukiolaisia arvostetaan liian paljon) Mie en taija mennä, kun mie en ole laiva ihmisii...Oon kuitenkin niin hirveen merisairaana, että olisin koko ajan yrjöömässä veteen.

emmi

Mä haluisin mennä mutta kun se on k-18!! prkl ja kun en oo ihan viel sillon 18! MURR  >:(
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

kyl sinä emmi viel pääset jollekin risteilylle missä on apulanta.  :-*

eihän se abiristeily ole. tuskin apulanta nyt abiristeilylle valittas.
allekirjoittanut

punainen

Apulantahan on ollu kyllä ihan aboristeilyilläkin :), mutta eikö tuo Goom oo opiskelijoille enemmänkin, ainakin jos ikäraja on 18...Niin miksi sinne ei pääsisisi kaikki yli 18v. opiskelijat?Ellei se sitten oo joku opiskelijayhdityksen tilaama juttu jonne pääsee vaan jollain opiskelijakortilla...No turhaa minä tässä jaarittelen kun en kerta tiedä..

kyllä mua kiinnostaisi ajatus Apiksen kaa samalla paatilla  ;) äijät ei pääsis mua kovin kauas pakoon laivalla...Miksei lukiolaisille ja amislaisille tai koululaisille järjestetä koskaan tollasia :P vaikka olenhan minä jo toki tottunut siihen että hauskanpito julkisesti on tässä maassa monissa paikoissa kielletty alle 18v. ikäsiltä :P
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Maikki.

Ihan tyhmäkun se on 'opiskelijoille' ja k18 kun kuiteskin on opiskelijoita jotka on alle 18v.  :(
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

niimpä kun nekin jotka on lukiossa tai ammattikoulussa niin yleensä se menee silleen et sit ne jotka on kolmannella niin on niitä 18 vuotiatia tai sitten täyttää tokanluokan loppussa 18.

ja onhan apulanta ollut kerran abiristeilyllä.
älä tunnusta jos sattuu

NP

Juu, ensinnäkin goom-risteily ei ole tarkoitettu lukiolaisille eikä ammattikoululaisille vaan kolmannen asteen opiskelijoille ELI ammattikorkeakoululaisille, yliopisto-opiskelijoille jne...Me mennää sinne,te ette...!

emmi

jaa se on semmonen juttu.
no ei voi mitään en olis sinne jokatapauksessa päässy.!
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

aijaahas.. nositten. :>

punainen

Tervemenoa NP, en mä sinne haluiska tulla! Apulantaa me vaan halutaan nähä mahollisimman pian, ei kännisiä KOLMANNEN ASTEEN OPISKELIJOITA...Pah.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Maikki.

hendu

LainaaTervemenoa NP, en mä sinne haluiska tulla! Apulantaa me vaan halutaan nähä mahollisimman pian, ei kännisiä KOLMANNEN ASTEEN OPISKELIJOITA...Pah.

Jotka opiskelee joku kymmenen vuotta ja painaa ne kirkkaan keltaset haalarit päällä hirveessä jurrissa joka viikonpäivä!! Hyh!  ;D ;D
Temosen pomppubasso

[tuuli]

LainaaTervemenoa NP, en mä sinne haluiska tulla! Apulantaa me vaan halutaan nähä mahollisimman pian, ei kännisiä KOLMANNEN ASTEEN OPISKELIJOITA...Pah.

hyvä punainen! just noin! menkää te sinne niissä keltasissa haalareissa ( henduuu ;) ) , niin me mennään kattomaan apulantaa! hahhaa!!!
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

Mun tietääkseni goomille saa tulla kuka tahansa 18 vuotta täyttänyt. Tai siis ei multa ainakaan oo vielä mitään opiskelijakorttia kysytty. Oon menossa sunnuntain goomille jossa soittaa mm. CMX mut jos saan jostain halvan lipun tiistain risteilylle ni oon NIIIN menossa ;D ;D :-*
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.