Nosturi 19.03.2005

Aloittaja Lerppa, tammikuu 15, 2005, 11:49:01

« edellinen - seuraava »

Maikki.

LainaaNiin muuten saako tuonne jo lippuja? Nosturiin siis,vaikka enpä mä sillä tiedolla mitään teekään... :'(
No höh joset sie pääse :-/.
On sinne lippuja myynnissä juu tiketissä ja lippupalvelussa.. Ainki oli vielä joskus tässä :D.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

hui, pitää nopeesti saada hommattua liput, kunhan saan selville tuleeko kaverini mukaan. yksin en lähde.. ::)
allekirjoittanut

Lerppa

No eiköhän niitä aika pitkään riitä, kun Tiketissä oli tähän päivään mennessä myyty alaikästen lippuja vasta 3kpl. ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

ai mahtuuks sinne muka enemmä ku 3 ihmistä?  ;)
allekirjoittanut

emmi

niiin ja mekin ollaan kaverin kanssa yleensä ostettu aina joku pari kolme viikkoo ennen sitä keikkaa.
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

Lainaaai mahtuuks sinne muka enemmä ku 3 ihmistä?  ;)
;D ;D   [Tänään naurataa helposti :D]
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Mitenköhän toi nyt yhtään mihinkään taas liitty?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

LainaaNo eiköhän niitä aika pitkään riitä, kun Tiketissä oli tähän päivään mennessä myyty alaikästen lippuja vasta 3kpl. ;D

typerä läppä. ;) tiedän ei naurata..
allekirjoittanut

hendu

Temosen pomppubasso

[tuuli]

vakuuttavaa hendu hyvä......

jaah, no laitampa kysymyksen kiertämää, eli kuka on suunnitellut tulevansa tuonne nosturiin?
allekirjoittanut

jouhu

Enpä taida päästä.  :-/

Vilkku

Minua näkee Nosturissa ja Tavastialla. Toivottavasti teitäkin :)
[ -You should see my scars- ]

punainen

Nyyh en pääsee Nosturiin :'( Eikä vituta vaan vähän vituta...kerrankin kun olis 20kilsan säteellä kotoota niin ei pääse.Siel on niin hyvä meininki ja tapaa paljon tuttuja naamoja.Ja toinen juttu mikä vituttaa on Tavastia jos on aina kaks keikkaa!Siis kiva niille jotka on täysikäsii mut ei mulle.äitija isikin aina vitsailee et pitäskö niiden mennä kattoon kun Apis on Tavastialla enkä kyllä yhtään ihmettelis jos ne tänä vuonna menis ihan oikeesti...

No huonommin ne asiat on jollain oulun yläpuolella asuvilla koska pohjosessa ei näyttäny olevan yhtään keikkoja...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

oi minua onnekasta kun oon jo kaheksantoista kun ne alottaa kiertueen. pääsisin siis tavastialle mutta ei taida olla ketään kenne kanssa menis :(
älä tunnusta jos sattuu

punainen

You lucky!! Kyllä aikuiseks tulemisessa ainakin yks hyvä puoli on et pääsee keikoille rajoituksetta. *odotan sitä päivää*
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.