Nosturi 19.03.2005

Aloittaja Lerppa, tammikuu 15, 2005, 11:49:01

« edellinen - seuraava »

medelin

punainen, hassunhauska juttu, minäkin olin kavereideni kanssa ylex:n lähetystä katsomassa ja myös sielä kahvilassa ^^ nosturin ovillakin oltiin odottelemassa kaksisen tuntia ennen yhdeksää. Erittäin todennäköistä että sinut näin, mutten vain tiedä minkä näköinen ihminen olet :)
Minä tahdon paikkaan auringossa

Maikki

Lainaapunainen, hassunhauska juttu, minäkin olin kavereideni kanssa ylex:n lähetystä katsomassa ja myös sielä kahvilassa ^^ nosturin ovillakin oltiin odottelemassa kaksisen tuntia ennen yhdeksää. Erittäin todennäköistä että sinut näin, mutten vain tiedä minkä näköinen ihminen olet :)
medelin mehän oltiin punaisen kanssa siellä! ;D Khih :D
siis se sinitukkanen hannahan on punainen:>

_HOOSIANNA_

Olipahan HELVETIN hyvä keikka Nosturissa ! !  Hikistä menoo. ;D ;D

emmi

Oli muuten kyllä ihan helvetin rok keikka!<3
Mä näin punaisen sielä ja moikkasinkin mutta en mä muita sielä nähnyt vaikka yritin vähän kattella. Sit wirtiksen näin sen keikan jälkeen siinä ovella :)
älä tunnusta jos sattuu

medelin

:D okei. Ajattelinkin juuri kun tuota kirjottelin, että kummiskin punainen oli joku jonka kanssa hengattiin ja että nolottaisi kun en tietäisi.

No,  olenpahan taas astetta viisaampi :P
Minä tahdon paikkaan auringossa

Lerppa

LainaaOli muuten kyllä ihan helvetin rok keikka!<3
Mä näin punaisen sielä ja moikkasinkin mutta en mä muita sielä nähnyt vaikka yritin vähän kattella. Sit wirtiksen näin sen keikan jälkeen siinä ovella :)
Mie olin siinä Wirtiksen takana ja näin Emmin, muttei sitten tullut häirittyä kuitenkaan.. ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

LainaaNoista henkkareista... Jos saa ostettuu k-18 keikalle lipun, niin kysyykö ne vielä keikka paikan ovella papereita? Mie vaan, kun oon 18, mutta ei ole kunnon henkkareita ja jos nyt lähiaikoina sais ittesä menemään johonkin.

mut sulla on PASSI ja KELAKORTTI. eiköhän niillä sisälle pääse.  :)
allekirjoittanut

pasi

passi on hyvä tai mikä tahansa kunhan on vain kuvallinen.. eli oma kuva ;) ja uskoisin että ne kysyy papereita ovella.

jouhu

Itseasiassa passia miulla ei, vielä, ole. ::) Pitäis kyllä hankkii.. Eikä opiskelukorttikaan varmaan käy, vaikka siinä se kuva onkin. ;)

Vilkku [duuni]

LainaaNoista henkkareista... Jos saa ostettuu k-18 keikalle lipun, niin kysyykö ne vielä keikka paikan ovella papereita? Mie vaan, kun oon 18, mutta ei ole kunnon henkkareita ja jos nyt lähiaikoina sais ittesä menemään johonkin.

Joo, kyllähän niitä papereita yleensä vielä ovella kysytään. Lippua ostaessa multa ei oo ikinä kysytty missään, mitäpä ne ostajan iästä kiinnostumaan kun sen voi kuitenkin kuka tahansa toiselle ostaa. Ihan viime aikoina multa ei oo enää kysytty papereita mikä on ollu kauheen hämmentävää koska mä oon niin babyface että oon aina paperit jo valmiiks kädessä kun oon niin tottunu siihen että niitä aina kysytään :P

Passinhan saa parissa viikossa, se kannattaa varmaan hommata ihan muutenkin. Ite hommasin vihdoin viime kesänä Suomen passin, mulla kun on ollu ainoastaan Kanadan passi [kaksoiskansalaisuus] niin kyllästyin siihen että sen kanssa joutu aina selvittelemään.

pasi

LainaaItseasiassa passia miulla ei, vielä, ole. ::) Pitäis kyllä hankkii.. Eikä opiskelukorttikaan varmaan käy, vaikka siinä se kuva onkin. ;)
opiskelija kortti ei käy!! ite oon sillä yrittänyt kun ei heti ollut ajokorttia... kun siitä on niin helppo vaihtaa se kuva, oli portsarin selitys :)

jouhu

Okei... :D Pitääpä yrittää heti ens viiolla käydä laittaa passi ruljanssi käyntiin sitten. Mutta..Kiitoskia vinkeistä!! :)

emmi

Lainaa
Mie olin siinä Wirtiksen takana ja näin Emmin, muttei sitten tullut häirittyä kuitenkaan.. ::)

aijaaa.. Mie olin sit niin sokee etten huomannu muita. Punaisen hiukset oli niin erottuvat  ;)
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye (ejk)

Lainaano jaa, nyt kaikki kääntyikin niin että yksin joudun menemään tampereelle. yhden kaverin kanssa oltiin sovittu, mut se sano tänää ettei pääse.. :( mut mä oon tota sen verran kauan suunnitellut, että jos nyt en mee, niin en nää kyllä apulantaa sit ollenkaa. onko täältä ketä menos sinne?
Minä. :) Sielläpä ehkä sitten törmäillään :) Monen aikaan oot tulossa sinne?

hendu

mäkin oo nmenos pakkahuonnelle 8)
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.