Kevätkiertue...

Aloittaja punainen, helmikuu 02, 2005, 01:58:50

« edellinen - seuraava »

Maikki

Noo sinne on sieltä joensuusta joku päälle 100km kai. :>
Mie aattelin, että jos sie oisit menossa ja siul olis ollu poiskyyti joensuuhun, että oisinko voinu päästä kyydissä :D kun sieltä ei pääse oikein pois mitenkään jos menis.. :/

jouhu

Niin... :) Isältä yritin kinuta kyytiä, mutta ei oikein innostunu. Seuraavaks kyytsääjä uhriksi joutui veljeni. :D Kysyin tekstarilla, kun oli kerinny lähtee kämpilleen ja taitaa olla aika hidas kun ei vieläkään ole vastannut. ;) Mutta luulen, että suostuu kun nätisti pyytää..mitään 100% varmuutta en uskalla luvata. Jos ei huomiseen, tiistaihin, mennessä ole ilmennyt mitään niin laitan sen koville! ;D  Onko siun kavereita menossa?
Lippuja varmaan pystyy ostaa täältä joensuusta tuolta carecikumilta(?)

Maikki

LainaaNiin... :) Isältä yritin kinuta kyytiä, mutta ei oikein innostunu. Seuraavaks kyytsääjä uhriksi joutui veljeni. :D Kysyin tekstarilla, kun oli kerinny lähtee kämpilleen ja taitaa olla aika hidas kun ei vieläkään ole vastannut. ;) Mutta luulen, että suostuu kun nätisti pyytää..mitään 100% varmuutta en uskalla luvata. Jos ei huomiseen, tiistaihin, mennessä ole ilmennyt mitään niin laitan sen koville! ;D  Onko siun kavereita menossa?
Lippuja varmaan pystyy ostaa täältä joensuusta tuolta carecikumilta(?)
ai siis jos sie oot menossa niin mie voisin ehkä päästä kyydillä pois? :)
Ei oo kavereita menossa ketään, ei kukaan saa aikaseks lähettyy :P ..
Ai siellä carelicumissa on lippuja myynnissä?

jouhu

Niin mie vähän ajattelin...Mitäs sie aattelit? Mutta veljellä on kuulemma tuolloin jotain muuta hommaa. :-/  Kyllä mie saan jonkun vielä viemään, vakka isän.  Milläkäs sie olisit menossa sinne?
Miun käsittääkseni kyllä olis. En oo kyl aivan varma.. Tuolla warkaus-sali jonkun sivston alareunassa on se lippupavlevu linkki ja siellä jossain oli haku kohta, johon laitoin 'joensuu' ja se löysi tuon carelicumin.

Maikki

juu okei siis niin aattelin:D
Mutta mien vaan ole vielä ihan varma pääsenkö sinne:/
Kun entiä saanko rahaa, mutta toivottavasti..
Junalla kai mie oisin menossa sinne jos pääsen.. sie?

jouhu

Nyt tuli jonkunnäkösii mutkia. ::) Äiti rupes jotain vauhkoomaan, että eihän nyt voi päästää minuu itekseni menemään kaupunkiin horhoilee, missä en ole käynyt kuin ehkä korkeintaan läpikulku matkalla. Ja kaikkee, että bensaa mennöö turhaan yhen keikan takia...yms. Vaikka muulloin aina, että "et vaan makoilis täällä kotona..kävisit ulkona." Sanoin kyllä jotain, että olisin kyllä yhen kaverin kanssa siellä. :) Mutta tuosta tulikin mieleeni, kun sanoit että meet junalla..:) Jos miekin menisin junalla sinne ja vanhukset tulis sitten hakemaan sieltä kotia. Ettei sitä paluu junaa tarvii ootella, joka muistaakseni tulis vasta joskus aamuyön puolella. Toivottavasti saat rahhaa ja muuta, että pääset tulemaan..ettei miun tartteis siellä itekseni olla, jos nyt päästäis noitten vanhempien kanssa yhteisymmärrykseen kuitenkin. Myö kai sitten nähtäis siellä..? Meetkö sie sieltä Outokummulta junaan (onko siellä rautatieasemia?) vai täältä Joensuusta? Mie vaan, jos molemmat mennään sinne junalla ja sie lähet täältä joensuun rautatieasemalta, niin kai voitais nähä jo siinä...
Moneltakohan se juna lähti? ::) Olikohan se joskus kahentoista aikoihin... Miulle tulee kiire, kun miulta loppuu perjantaina just kaheltatoista koulu..saattaa vähän aikasemmin, niin pitää juosta toiselle puolelle kaupunkii.    

Maikki

No nyt tuli mutkia miullekkii:'< En nimittäin todennäköisesti saa rahaa siihen:<. Äippä sanoi että kesällä sitte. Höh, kun en malttais odottaa:/ ! tylsäää.  :(

jouhu

Voi ei... :-/ Ootko kyselly kiltisti, suloisin enkeli ilme kasvoilla? Mie just aatteli, että vois käydä nostaa tililtä rahaa sitä junalippuu varten, vaikka opiskeluita varten oikeesti ne rahat on siellä. Mutta jos ei millää pääse niin...ei kai sille mitään mahda. Tosi surku, jos tässä nyt näin käypi.  

Maikki

Juu kyllä mie oon kyselly, mutta kun seon kiinni siitä rahasta:< Kun menis niin paljon ja eioo. :/ mutta mie ilmotan, jos vaikka voitan yhtäkkiä lotossa:D
Harmittaa kyllä tosi paljon!

jouhu.

Niin... :-/ Ei voi sitten mitään.

[tuuli]

ääähh. tänään on sitten keikka puijonsarvessa, enkä minä pääse sinne..  :P jotenki vaan pistää vituttamaan se et apulanta on tossa 50 metrin päässä enkä saa mennä katsomaan sitä. tämä tekee vaikeaa!  ;)
allekirjoittanut

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Eikös tuo keikka ollut k-18?

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaEikös tuo keikka ollut k-18?

jep näin on. sen takia itse asiassa lähinki sinne tampereelle, koska en kuopioon voinut mennä.
vitun savon sanomat on taas tehny juttua technicolorista ( ? )  ku niil oli eilen keikka, mut eivät taaskaan apulannasta.. negativestakin on tehny vaikka kuinka monta kertaa. eihän se mua mitenkään muuten haittaa, mut joku arvojärjestys sentään tässä hommassa pitäisi olla. ;)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.