Pakkahuone 26.3.2005

Aloittaja hendu, maaliskuu 26, 2005, 12:43:29

« edellinen - seuraava »

hendu

Ketkä on tulossa tänään (26.3) pakkahuoneelle? Ovet aukeaa klo.20! Be there or be square!!
Temosen pomppubasso

[tuuli]

minäää!!  ;) hähähähäääää  :D
allekirjoittanut

Aapsu

Ja minä. Loistavaa, että on Zacharius Carls Group lämppäämässä. Toivottavasti Zakke soittaa kovan keikan ja Apulanta vielä kovemman!
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Helva

Minäkin olin! Ja mahtavaa oli! Kalamiehen toveri <3

emmi

Olin myös. Oli kova keikka. <3
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Olin kanssa<3 oli mahtavaa, ehkä paras keikka koskaan<3 <:
(toni omisti mulle ja kaverille kappaleen<3)  ;)

Emmi ja Tuuli, oli kiva nähdä. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaOlin kanssa<3 oli mahtavaa, ehkä paras keikka koskaan<3 <:
(toni omisti mulle ja kaverille kappaleen<3)  ;)

Emmi ja Tuuli, oli kiva nähdä. :)

-> te enkelit?  ;)
keikka oli ihan ok....  ;) no ei, oikeesti oli ihan sairaan hyvä!!!ne banaanit ja kaikki! mulla ainaki oli kivaa... hehheh..
jep, kivaa oli myös nähdä tuttujen nimien kasvoja elävinä. vaikka mä en välttämättä sitä kaikkein sosiaalisinta seuraa vieraammassa porukassa ole... kuten jotkut sen ehkä huomasivat.  :/
allekirjoittanut

emmi

Juu oli kiva nähdä :)

Mä muuten melkein sain yhden niistä omenista jonka sami heitti yleisöön. Mut se meni mun käden ohi ja osu yhen akun päähän ;D niin en sitten saanut sitä.
älä tunnusta jos sattuu

hendu

Joo fantastinen keikka oli kertakaikkiaan! tuulin näin vilukselta! Oli kyllä upea fiilis pakkahuoneella! Loistavaa ;D
Temosen pomppubasso

[tuuli]

LainaaJoo fantastinen keikka oli kertakaikkiaan! tuulin näin vilukselta! Oli kyllä upea fiilis pakkahuoneella! Loistavaa ;D

ihan ookoo.  :D
allekirjoittanut

Aapsu

Mää en nähny ketään. Enkä oikeen tunnekaan ketään täältä. Siis en tiedä miltä te näytätte. Joskus olis mukava vaikka sopia joku keikka missä tavattais ja puhuttais ihan kasvokkain. Mua saa ainakin tulla morjestaan keikoilla, jos tunnistaa mut ton hölmön kuvakkeen perusteella.

blind_eye

Lainaa

-> te enkelit?  ;)
keikka oli ihan ok....  ;) no ei, oikeesti oli ihan sairaan hyvä!!!ne banaanit ja kaikki! mulla ainaki oli kivaa... hehheh..
jep, kivaa oli myös nähdä tuttujen nimien kasvoja elävinä. vaikka mä en välttämättä sitä kaikkein sosiaalisinta seuraa vieraammassa porukassa ole... kuten jotkut sen ehkä huomasivat.  :/
Me enkelit ;) <3
Eikä se haitannu vaik et ollu ihan mukana, meilläkin oli ne jutut vähän siinä mallilla, kun oltiin jopa kaks tuntia nukuttu edellisenä yönä..  ;D Mutta kiva kun tulit meidän kanssa sinne eteen. :)

Aapsu

Nyt tonne keikkakalenteriin on päivitetty mun kirjoittama raportti Pakkahuoneen keikasta. Käykää lukemassa!  ;)

blind_eye

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.