Kevätkiertue...

Aloittaja punainen, helmikuu 02, 2005, 01:58:50

« edellinen - seuraava »

jouhu

Miun kohalla alkaa näyttää pahalta... Tuntuu, että apulanta taitaa jäädä tällä kertaa väliin. Harmittaa kyllä niin helvetisti.

[tuuli]

mulla myös pahoja pahoja taloudellisia ongelmia.... pitäisi hakea töitä! ja pian, et voin sit keikkailla rauhassa tämän kevään.
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

LainaaTarkistaako ne muuten kaikilta aina paperit tollasissa paikoissa?
Kyllä ne tuppaa niin tekemään. Jos ei näytä tyyliin 25-vuotiaalta ni ei kannata yrittääkään. :-/
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

[tuuli]

niin ja kun tuolla kummiski muutama noita ikärajattomia keikkojakin on, niin täytyy meidän pikku lasten nyt tyytyä niihin... :(
allekirjoittanut

[salzaa]

Lainaa

Ootko salla vai helsinkiin tulossa!!?!  etkä mulle puhunu mitään! :)

No, minä nyt en kuitenkaan ookkaan menossa tampereelle kun ei oo rahaa kahteen peräkkäiseen keikkaan. Eli tampere korvataan aitoon keikalla.
Tavastialle yritän kaverini minnan raahata. ekaa kertaa pääsisin tavalle. WOU  :P

[salzaa]

joo..tykkään nii paljo näistä koulun koneista..

et juu ois mulla tarkotus yrittää päästä sinne helsinkii.. :)

Sinkku-AIV

Mulla näyttää nyt hyvältä, kunhan vain rahat riittäisivät. Täytyy tienata jostain lisää. Mutta nyt olen menossa Alavudelle,Kurikkaan ja Evijärvelle.
Ja ootan innolla jo :)
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

blind_eye

Mie olen tulossa Helsinkiin, Hämeenlinnaan ja Tampereelle :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Tampereelle! tai Varkauteen... mut eiks se Varkaus sali oo joku sellanen paikka missä pitää istua? en mä sit sinne halua.. Eli varmaan Tampereelle.
allekirjoittanut

jouhu

Missä päin Varkaus on?  :-[

Noidanmetsästäjä

Mikkelin ja Kuopion välissä.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

[tuuli]

aika lähellä kuopioo.. siinä alapuolella tai jotain.
allekirjoittanut

jouhu

Eihän se kaukan sitten ole! :D Mie oon aina jotenkin aatellu, että kaikki on kaukana täältä...

[tuuli]

mutta heiiii!!! tietääkö joku joutuuks siel varkaussalissa istumaan, vai onks se sellanen sali missä on penkit, jotka saa pois???!!!???!!!  :(
allekirjoittanut

Maikki

mie mietin samaa, mut luulen että siellä edessä on ainaki vähän tilaa jossa voi seisoa..? en kyllä tiä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.