13.5 Särkänniemi

Aloittaja blind_eye, huhtikuu 11, 2005, 10:09:48

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Tuolla Särkänniemen sivuilla on tälläinen juttu:

'NRJ In The Park 13.5. tuo musiikkimaailman tähdet esiintymään Särkänniemeen

NRJ In The Park Särkänniemessä 13.5.2005 klo 18:00

Radio NRJ tuo Särkänniemen Elämyspuistoon upean konsertin, jossa esiintyvät suomalaiset tähtiartistit:

* Antti Tuisku

* PMMP

* Kalle Ahola

* Zen Café

* Apulanta

Konserttiin pääset lunastamalla lipun Elämyspuistoon (hinnat alkaen 5 €).'

Kuinka moni tulossa?
Itse olen ainakin menossa :)  ;)

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Eikös särkänniemi ollu Tampereella? Pah, jos olis ollu viime vuonna niin olisin kyllä mennu kun oltiin siellä. Mutta nyt taitaa jäädä väliin.  :-/

[tuuli]

oho! hei tonne mä meen!!  :D tampereelle tampereelle!
allekirjoittanut

punainen

olis mahtavaa päästä mutta junaliput ei tee hyvää kukkarolle  :-/ Aijai liikaa on nyt oivia keikkoja kesälle, harmi kun on köyhä eikä kaikille pääse...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

ois vähän helmi. kaikki esiintyjät ihan meitsin lemppareita, antti ainoana ei :)
Time goes on, I wont.

medelin

Lainaa

Radio NRJ tuo Särkänniemen Elämyspuistoon upean konsertin, jossa esiintyvät suomalaiset tähtiartistit:

* Antti Tuisku

Ehh, Antti Tuisku tähtiartisti 8D miten vaan.
olisi mukava jos pääsisi tulemaan. hmm.
Minä tahdon paikkaan auringossa

[tuuli]

hitsiläinen.. nyt oon alkanu miettii onko toi päivämäärä sittenkään sopiva.. hitsi! ois niin pakko päästä! särkkäänki ois kiva mennä pitkästä aikaa! ja tosiaanki, noi kaikki on mun lemppareita, paitsi toi ANtti poika.  ;)
allekirjoittanut

blind_eye

Niin. Tuolla on kyllä mahtavat esiintyjät :)
Olisi Tuuli kiva jos pääsisit :)

Aapsu

Tonne pitäis koittaa kieriä... Oon fiilistelly PMMP:täkin nykyisin  ;D Ja Zen Cafetakaan en oo koskaan nähny livenä vaikka ne on tv:stä nähtyjen keikkojen perusteella aika hyvä livebändi. Ahola on varmaan aika väsähtäny nykyään... :P
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

KatjaRock

pmmp on niin hyvä. tän uuden levyn myötä on vähän kuulijakunta laajentunu, hyvä hyvä. \o/

zen café on livenäKIN vitun kova. kalle aholaa en oo soolona nähny mutta aikoinaan don huonot oli kans semmonen live että seinät kaatu ja tukka irtos. en tiiä tästä nykysestä sitte.
Time goes on, I wont.

tuukan fani

haluun,haluun  ;D
sielä olis apulanta! kuulin siit radiosta ja heti piti mennä tarkistamaa netistä.. ai liput alk.5€..?

[tuuli]

Lainaahaluun,haluun  ;D
sielä olis apulanta! kuulin siit radiosta ja heti piti mennä tarkistamaa netistä.. ai liput alk.5€..?

eihän toi keikka maksa yhtään mitään. mutta päästäksesi sisälle särkänniemeen, sun täytyy maksaa 5 euroa. ja sit tietty jos haluut hurvitella niin se maksaa sit noin 30 euroa. ihan turun kallista!  :P ( toi 30.. )

pitäs nyt kattella jos kolmella kympillä pääsisi tampereelle junalla, ja takas mielellään.  ;) kunpa ei vaan alkais nää vanhukset valittaa, kun JUST edelliseks viikonlopuks mennään tampereelle. ja äiti ja iskä ei vaan ymmärrä sitä et mun täytyy ''koko ajan'' ravata tampereella. oivoi, kohtaloni koettelee minua!  :P
allekirjoittanut

blind_eye

Niin, se avainhan maksaa jtn 29e.. Onhan se kallista juu.
Olis kiva olla jossai tornadossa ja sit kuunnella ko Apis vetää jtn Syöpää siellä. ;D

[tuuli]

LainaaNiin, se avainhan maksaa jtn 29e.. Onhan se kallista juu.
Olis kiva olla jossai tornadossa ja sit kuunnella ko Apis vetää jtn Syöpää siellä. ;D

hahaa!  :D ''päästä mut pois, päästä mut pois!''
kattelenki täs just juna-aikatauluja ja kiroon sitä, miten se junalla matkustaminen voi olla kallista. sitä paitsi tää kone on muutenki ihan seko. äske se anto mun hakee menopaluu lippua, mut ei enää anna mahollisuutta hakee pelkästään meno lippua, vaikka mä avasin koko ikkunan uudestaan..  :P pah en osaa.
allekirjoittanut

[tuuli]

onkohan noi esiintyjät muuten tossa esiintymis järjestyksessä?
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.