13.5 Särkänniemi

Aloittaja blind_eye, huhtikuu 11, 2005, 10:09:48

« edellinen - seuraava »

punainen

No hienoa että kalamiehen soittivat  :) (saisivat ottaa sitten festarisettiinsäkin tuon killeribiisin) Olisi ollut kyllä kiva olla paikalla näkemässä siiden nrj-teinien ilmeet  ;D Eikä kyllä saleen Kalamiestä teeveestä nähdä... :P
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaNo hienoa että kalamiehen soittivat  :) (saisivat ottaa sitten festarisettiinsäkin tuon killeribiisin) Olisi ollut kyllä kiva olla paikalla näkemässä siiden nrj-teinien ilmeet  ;D Eikä kyllä saleen Kalamiestä teeveestä nähdä... :P

joo, olisi kyllä ollut näkemisen arvoista! munki edessä oli yks tyttö joka vaan pyöritteli päätään, ku toni alko karjua siel!  :D ah, apulanta jälleen yllätti mukavasti! uskon että ovat ottaneet sen festarisettiin, koska soittivat sen kerran tuollakin! tai sit pojat halus vaan olla vittumaisia, just noita nrj-teinejä kohtaan!!  ;)
allekirjoittanut

Alarches

Ei ehtinyt mukaan, perkules >:(... jonkun on tehtävä hommia joten aina ei ehdi pilettään. Valitettavasti se joku on minä.. täytyy katsoa tellusta, ainakin voi skipata Tuiskun helposti.

Nelonen 22.5.2005 12:10

Taltiointi Radio NRJ:n 13.5. Särkänniemessä, Tampereella järjestämästä konsertista, jossa esiintyivät Kalle Ahola, Apulanta, PMMP, Antti Tuisku ja Zen Cafe.

Elämä on ruusuilla tanssimista, piikkejä vaan on paree varautua nyppimään.

blind_eye (ejk)

LainaaMillainen omistus blind_eye? ;D
'tämän seuraavan biisin omistan enkeleille, joista ainakin toisen näin jo tänään' :) jotenkin noin se meni.. :P niin ja kappale oli tietenkin Jumala ;) <3

ja kalamiehen toveri oli just paras, kaikki munki ympärillä katto vaan hiljaa ihan 'täh?!' :D ja mä riehuin kunnolla  ;D

tuuli, missä olit siellä, en nähnyt sua?

dR-hallaa

Oiii, olipa tosi ihanaa! :D kuka se toinen enkeli sitten on ja mistä syystä olette enkeleitä?   ;D
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

emmi

oi vitsi, ois kyl ollu helmi nähä ku teinit ihan ulapalla ton kalamiehen aikana :D :P njäh njäh. Harmi vaan että en nähny.
Siis tuleeko se niinko nyt tulevana sunnuntaina telsusta. Ku mä en oikeen tiedä missä päivässä me mennään :D
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Miun käsittääkseni se tulis nyt sunnuntaina..
Mitenkäs blind_eyestä on tullut Tonin enkeli?

Painkiller

Jep se tulee nyt sunnuntaina neloselta klo 12.10-13.05.

blind_eye

Lainaa
Mitenkäs blind_eyestä on tullut Tonin enkeli?
No se on pitkä juttu.. ;D

dR-hallaa, toinen enkeli on yksi Paula, tai Tiina, millä nimellä Toni hänet tunnistaa :D
Täällä liikkui joskus nimellä PahaPahaAsia. ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Kerro lyhyesti... Minuu tuo on vaivannu jo jonkinaikaa. ;D

blind_eye

Hm.. No se tuli siitä ko nerokkaina keksittiin huutaa Tonille et se on jumala. Sit Toni alko kutsuu meit enkeleiks ja me ollaa si jatkettu vaan sitä huutamista ja niinj meistä tuli enkeleitä. ;D

jouhu

dR-hallaa

Totta juu, onnekkaita enkeleitä! On itsekkin tullut huudettua muutamaan otteseen Tontsa oot jumala.  ;D
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

medelin

ÄH :/ sanokaa että tuo tulee uusintana?
missasin tyylikkäästi.
Minä tahdon paikkaan auringossa

blind_eye

Enpä tiä tuleeko..  :-/

Onneks mua ei kovia pahasti näytetty. ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.