Apulanta Myötätuulessa.

Aloittaja Vilkku, kesäkuu 21, 2004, 01:09:24

« edellinen - seuraava »

hande^

Mulle jäi tosi hyvä fiilis tosta keikasta ja sen jälkeisestä juttetuokiosta poijkain kanssa pitemmäksikin aikaan... Paitsi, et ne perkeleen järjestysmiehet naureskeli ja pyöritteli päätään, ku pogottiin ja oltiin ihan taivaissa siin eturivis. Ja sit yks otti jopa kuvan kamerakännykällään! Loppujen lopuks ne joutu ajaa meijät ulos sielt festarialueelta. :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Mä en ainakaan oo mikään järjestysmiehen unelma kun joka Apulannan keikalta on järjestysmiehet saaneet repiä mut ulos keikan jälkeen,mut se on hyvä kun ne on usein miehiä niin usein kiljumiskohtauksen alottaminen auttaa ;D Heh minua ja kaverianikin keikan aikana järjestysmiehet kuvas ja katto kyllä vähä ihmeissään sitä mikä meno meillä keikan aikana oli :)

Oli kyllä ihanaa kun kaikki tuli antaa niitä nimmareita ja sain ihan hyvii kuvii.Tosin se Toni kuva jäi harmittaa vieläkin kun eräs nimeltämainitsematon kaverini tahto roikkua joka jätkässä koko ajan.Oli ihanaa nähä Toni noin ihanalla tuulella!Meinaan ei oo aikasemmilla keikoilla juuri tahtonut tulla faneja tapaamaan mut vitsi kun jäi kivat fiilarit nyt! Musta taas tuntu et Tuukka oli vähän väsyny tai jotain...En tiä vähän hämillään olevan näköinen se oli ja kysy useaan kertaan "Onko kaikki nyt tyytyväisiä?"

Mä olin kyllä niin ekstaasissa että näin jälkeenpäin en muista paljo mitään mitä se Tonikin siinä puhu se selitti mulle jotain varastetuista vaatteistaan mut se juttu jäi kesken jotenkin...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hande^

Nii, se kerto, et sen kassi oli varastettu Provinssissa ja et siel oli hirveesti semmosii vatteita, mitä ei Suomesta saa tai jotain vastaava. Kaikist paras oli kyl, ku Tuukka kysy ennen lähtöö, et Onko kaikki tyytyväisii ja et Voiko mennä! :D

blind_eye

Juu, tuo Tuukka vissii ajatteli fanejansa..  :D
Ne oli kyl kaikki aivan ihania <3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Voii, että mie oon nyt kateellinen teillä, kun saitten nähä noinkin tyytyväisiä muusikoita. *muuttuu vihreäksi* ;) Noh, täytyy jaksaa odottaa vielä kolmisen viikkoo niin miekin nään sitten poijjaat.  :D Ja toivon sydämmeni pohjasta, että voisin napsii pari kuvaa ja saada nimmarit ja ennen kaikkea saada vaihdettua edes pari sanaa.
Ja etteivät herrat olisi mitenkään myrtsillä päällä.
Sory, tuli vähän lipsuttua. :-[

blind_eye

jouhu, ihan varmasti saat hyvät muistot  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Kiitos, rohkaisusta, blind_eye!  :D
Tulee toivonmukaan. Hypin ja pompin ja riehun ja huudan ja koitan saada hyvät muistot kasaan.   :)
Odottelee jo jännittyneenä keikkaa.

mirka

Joo oli kyllä mahtava keikka. Mulla on viel toistaseksi liikunta kielto, mutta hypinpä silti siellä eturivissä eikä sattunu ollenkaan, tai sitten en vaan huomannu sitä ku olin niin lumoutunut.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

Noidanmetsästäjä

Eikö kukaan muu tosiaan huomaanu et Tonil oli T-paita jaloissa?? ;D Vai kiinnostaako mua vaan ihan turhat asiat?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Vilkku

Hei mun piti muuten kirjottaa tosta ;D Vähän aikaa me siinä pällisteltiin, että mikäs helkkarin viritelmä sillä on kunnes tajuttiin, että t-paitahan se :D Se oli varmaan kokenu liian paljastavaks tän Partiksen tyylin, että pidetään alla mahdollisimman vähän ja vilautellaan reittä välillä ;)

Ja Tonin pään höyryäminen on hauskaa. Paremmin höyryää ainoastaan Samuli Putrolla :)
[ -You should see my scars- ]

Noidanmetsästäjä

Joo Parta vilautteli aika miehekkäästi ;D
Ja Toni tosiaan höyrys aika kauniisti :D
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

hande^

Kyllähän mä tuon T-paidan huomasin. Ihmeteltiinkin sitä blid_eyen ja PahaPahaAsian kanssa. Samillahan oli (ja on tietty vieläkin) aivan helvetin seksikkäät sääret! :D Kyllä hän on jotenkin hieno mies...

jouhu

Mua rupes nyt kiinnostamaan ihan älyttömästi...  ;D
Kerokaapas ihan alusta ja tarkaan mitä tapahtui ja hitaasti, että miekin älyyn.

hande^

Siis ku niillä kaikilla oli siellä lavalla ne valkoset kaavut päällä, ni Tonilla oli siellä alla kirkkaankeltanen T-paita housuina... Se oli kieltämättä hauskan näkönen, ku se T-paidan kaula-aukko osu just haaroihin. :D Ekaks tuli mieleen, et onks tää joku vitun uus muotijuttu tai jotain, mut sit joku kavereista vähän valas asiaa ja kerto, et se on ihan T-paita...

jouhu

Jaa... ::)
Voin nähdä sielunisilmin miltä tuollanen näyttää... ;D  Apua, nyt rupes naurattaa ihan älyttömästi....  :D ;D
Mitenkäs Sami liittyi...?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.