Apulanta Myötätuulessa.

Aloittaja Vilkku, kesäkuu 21, 2004, 01:09:24

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Päätin tehdä tälle ihan oman aiheen, täältä tuntui moni siellä olleen.

Että pistäkäähän mielipiteitä ja kaikkea :) Minäkin laittelen sitte huomenna enemmän omaa juttua.
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Kuvia taas ja niinkun aina... http://www.lerppa.tk
Hyvä keikka oli kyl :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

Juu, minunki mielestä oli tosi hyvä keikka! Sai kuulla joitain harvinaisuuksia. Oli myös kiva törmätä al.net:läisiin... Ja sainhan mä kuvan musta ja Sipestä sekä musta ja Tuukasta, mutta Tonin kaa en ku siin oli kome fania ketkä teki semmosen muurin Tonin ja fanien väliin... :( (prkl...) Biisilista:

Viivakoodit
003
jumala
Vasten mun kasvojani
Hiekka
Aamen
Paha paha asia
Mitä vaan
Teit meistä kauniin
Käännä se pois
Mato (!)
Reunallat

Encoret:
...silti onnellinen
Piiskaa
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

oli kyllä hieno päivä! edellisenä päivänä olin ollut just provinssissa ja lähin vähän pienemmillä odotuksilla mutta päivästä tuli ainakin yhtä hyvä kuin lauantaista!Siel oli just sopivasti porukkaa,kaunis päivä,chillii meininkii ja paikka eturivissä plus nimmarija kuva hässäkkää... :)Ja mikä parasta näki myös paljon tuttuja ja vihdoin kunnon kasan teita forumilaisia! :D

Jos ja kun en ehtinyt esitellä itteeni kaikille olin se saparopäinen,vaalenpunanen paita,vihree hame,pinkit sukkikset,maiharit ja palanu naama...kaikki paikalla olleet lantapäät kättä ylös kun en niitä nimiä oikein saanu selville ::)eli lerppa,hande,maikki,emmi,se jonka serkut soittaa uniklubissa,(en muista nimeä....)ketäs muita?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Lainaaja palanu naama...
Hih, toi oli niin paha kun festareilla katoin että haha, suurimmalla osalla on naama kärähtänyt ja vahingonilosena hekottelin sille, niin sitten tulin kotiin ja katoin peiliin ;D

'Se jonka serkut on Uniklubissa' = Blind_Eye, eli Laura :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

Ja Lauran kaveri Paula(PahaPahaAsia) oli siellä kans...

emmi

joo, olihan se tosi hyvä keikka ja Tonin kanssa pääsin yhteiskuvaan <3 :) tosin mun osalta ei näytä kovin hyvältä :)
seuraavaan keikkaan on liian pitkä aika...
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Lainaase jonka serkut soittaa uniklubissa,(en muista nimeä....)
Juu, eli minä, blind_eye = laura  :)

Olin siis juu kanssa tuolla, aivan mahtava keikka!! Ja niitä vanhojakin biisejä tuli, ihanaa!! Ja pääsin myös Tonin kanssa samaan kuvaan.. <3  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Noidanmetsästäjä

Hieno keikka oli! Mato lämmitti tosissaan! Toni oli hiukka liian villi hupulleen ;) Olikohan sillä housuja ollenkaan? Laittoi nimittäin skeban "kaula-aukon" eteen ku meinas näkyä sisään ;D No joo mutta perjantain RMJ-keikkaa seuraavaks odottelen...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

hande^

Mulla on pohkeet vieläki rikki tosta keikasta... :( Ja tänään pitäis pystyy viel soittaa. :D

Maikki.

Joo oli ihan hirmuisen ihanaa sielä! :) Mie olin se jolla oli musta lantapää paita ja palanu naama myöskin ;D ;D! Tosi mukavia oli tuukka, toni ja sipe! Pääsinpäs mieki tuukan ja tonin kanssa kuvaan :). Toni oli hauska kun mie kysyin siltä jtn niin se että ootko jyväskylästä?(varmaan puhuin vähän oudosti ;D) niin mie sanoin että eikun nurmeksesta ja toni että nurmeksesta! nurmeksentyttö! ;D  heheh. hAUSKA. juups...
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

blind_eye

LainaaJoo oli ihan hirmuisen ihanaa sielä! :) Mie olin se jolla oli musta lantapää paita ja palanu naama myöskin ;D ;D! Tosi mukavia oli tuukka, toni ja sipe! Pääsinpäs mieki tuukan ja tonin kanssa kuvaan :). Toni oli hauska kun mie kysyin siltä jtn niin se että ootko jyväskylästä?(varmaan puhuin vähän oudosti ;D) niin mie sanoin että eikun nurmeksesta ja toni että nurmeksesta! nurmeksentyttö! ;D  heheh. hAUSKA. juups...
Juu, mä seisoin sun takana ku Toni sano sen.. Toni kun näki mut se sano heti 'moii!!'.. Muisti mut ja et oon Tampereelta.. Kiva  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

LainaaJoo oli ihan hirmuisen ihanaa sielä! :) Mie olin se jolla oli musta lantapää paita ja palanu naama myöskin ;D ;D! Tosi mukavia oli tuukka, toni ja sipe! Pääsinpäs mieki tuukan ja tonin kanssa kuvaan :). Toni oli hauska kun mie kysyin siltä jtn niin se että ootko jyväskylästä?(varmaan puhuin vähän oudosti ;D) niin mie sanoin että eikun nurmeksesta ja toni että nurmeksesta! nurmeksentyttö! ;D  heheh. hAUSKA. juups...

Mäki kuulin ton... :D Toni oli tosi ystävällinen (niinku aina) ja jotenki tavallista hilpeemmällä päällä. Sit se oli hyvä, ku se koko ajan, selitti jotain, ni näpräs niit huppunsa reunuksii...!:D Ja Sipe oli kiva ku heti ku se tuli siihen fanien luokse, se alko selittää formuloista, missä se tuli toiseks (Ja Anssi vast 6. kjäh,kjäh...) Tuukkaki oli tosi mukava. Jakso hymyillä vaikka varmaan väsytti saatanasti monen festaripäivän jälkeen... Ja kaikki suostu yhteiskuviin ja jaksoivat rupatella.

jouhu

Miten ne tyypit nyt noin hilpeellä päällä olivat? ;D
Olisimpa miekin ollu siellä... :-/
Mutta täytyy vain toivoa, että ovat yhtä muksuja ilosaaressa, kuin siellä. :)

emmi

juu ja mäki kuulin ton mitä Toni sano maikille  :D
ja Toni ja muutkin "pojat" oli kyllä tosi hyvällä tuulella! aaah<3<3 :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.