Apulanta RMJ:ssä

Aloittaja Noidanmetsästäjä, kesäkuu 24, 2004, 08:47:01

« edellinen - seuraava »

Noidanmetsästäjä

Aika tylsä keikka tänä vuonna, mutta viihdyin kuitenkin. Käsittämättömän Hiekkaista menoa; soittivat sekä Hiekan, Saastan että jumalan. Ja siihen päälle vielä Viivakoodit ja Reunalla. Ja tietysti VMK. Kiilalta vain PT ja Armo. Vanhemmasta tuotannosta Piiskaa, Mitä kuuluu, sekä 0010, joka oli mulle keikan selkeä kohokohta.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Painkiller

Mä jo avauduin tuolla levarin fordella, mut kiteytetään tänne että olin ihan perkeleen pettynyt. Olis niin halunnut kuulla edes jonkun ei hittibiisin..no joo, armo oli ihan jees, mut muuten..ei sillä ettei olis kivaa ollut. Tosin sillon kun en istunut poikaystävän olkapäillä en oikeen nähnyt mitään, mut tuli huudettua kiljuttua ja hypittyä ja jäi huono fiilis. Vaik ihan jees.

blind_eye (ejk)

Lainaasoittivat jumalan.
Törkimystä. Tuon olisin halunnut kuulla Provinssissa.. ::)

Painkiller

Ja mie olisin halunnut kuulla sen provinssin biisilistan niin paljon mieluummin kun tuon mitä raumalla soittelivat ::)

Noidanmetsästäjä

LainaaJa mie olisin halunnut kuulla sen provinssin biisilistan niin paljon mieluummin kun tuon mitä raumalla soittelivat ::)
Samoin. Perkele.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Aapsu

LainaaMe oltiin lauantai-iltana ja nähtiin 1,5 biisiä Tehikseltä, Neljä Ruusua, valitettavasti Maija vitun Vilkkumaa ja Yö. Apis soitti perjantaina ja se kuultiin puskasta.

Nyt menee vähän ohi aiheesta, mutta pakko sanoa, että on mahtavaa huomata kun muutkin vihaa Vilkkumaata! Hirvee noita-akka! Maija haters unite!!!
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

hendu

Sama täällä! Inttipoikakin pääsi pitkästä aikaa foorumiin ;D
Temosen pomppubasso

blind_eye (ejk)

Lainaa
Nyt menee vähän ohi aiheesta, mutta pakko sanoa, että on mahtavaa huomata kun muutkin vihaa Vilkkumaata! Hirvee noita-akka! Maija haters unite!!!
Hehee :D Kuin moni luki Aamulehden 18.6??
 ;D ;D
Eli siis vihaan minäkin Vilkkumaata. Viime kesänä kun kaverin kans kiersin Apiksen keikoilla niin toi Vilkkumaa oli joka vitun paikassa missä Apulantakin. Meni ehkä vähän hermo. >:(

hendu

Joo mä tunnistin ainakin heti sut ;D!! joo maija oli aina smalla keikalla!
Temosen pomppubasso

jouhu

Mitä siellä aamulehdessä on?!

KatjaRock

/me tykkää maijasta kovasti.
Time goes on, I wont.

Painkiller

Vilkku

Tää on kyl niin hyvä esimerkki siitä, miten tällä foorumilla aiheet aina lähtee ihan mihin sattuu :D Ei sillä et siinä tosin mitään pahaa olisi, varsinkin suhteellisen pienellä kävijämäärällä tää homma toimii näin erittäin hyvin :) Niin joo ja mennäkseni itsekin aiheen vierestä, minäkin pidän Maijasta kovasti ;)
[ -You should see my scars- ]

blind_eye (ejk)

LainaaJoo mä tunnistin ainakin heti sut ;D!! joo maija oli aina smalla keikalla!
Oikeesti? :-[ ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.