Apulanta RMJ:ssä

Aloittaja Noidanmetsästäjä, kesäkuu 24, 2004, 08:47:01

« edellinen - seuraava »

Noidanmetsästäjä

Tänne ennakko- ja jälkitunnelmia Rauman juhannuskeikasta!

Lähdenkin tästä sitten Raumalle ;D
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

blind_eye

Anteeks vaan, tää ei nyt mitenkään liity keikkatunnelmiin ym. mut törkeetä.. Mäki haluun Raumalle!  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Miekin olisin voinut lähtee.  :-/ Mutta eiköhän yhellä festarilla selviä... :)

Lerppa

Raumanmeriprklonk-18....  >:(
Oon juhannuksen Raumalla, mutta Yllätys, aidan takana prkl... ellei se sitten ole matala aita ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

mä haluisin jollekkin juhannusfestarille mutta kun eipä oikeen oo rahaa ja kun ne tuppaa oleen kaikki viel aika kaukanakin  :-/

must tuntuu et tänne ei kauheesti mtn kommenttia itse festarista tuu, koska sehän on k-18 ja ei varmaankaan kauheen moni sinne oo ees menossa.. en sit tiiä.. :)
älä tunnusta jos sattuu

hande^

Mä meen juhannukseks Lerpan kaa RMJ:n porttien ulkopuolelle... Mun vanhemmat menee pe-la RMJ:in, enkä mä aijo todellakaan viettää juhannusta iskän vanhempien luona, et istun sit vaik rankkasateessa. :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

vik

Katsoin niin kauan että tulivat arkuistaan ulos. :) Maj Karman keikka oli yhtä aikaa ja kun olin Lannan juuri viikko sitten nähnyt niin piti jälkimmäinen valita, tuonhan nyt näkee telkkaristakin sitten.

Off topic ja tavanomaisen negatiivista, mutta olipas hirveäntuntuinen festari, emmää tonne halua enää.  :-X Riitti ne perjantai-illan muutamat tunnit ihan vallan hyvin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

hande^

Jeeee! Meitsi 15w ja olin eilen RMJ:ssä.... :D

vik

Eipä siellä multakaan mitään pahveja kysyneet vaikka näytän jotakuinkin 13-vuotiaalta. :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

hande^

llä oli aivan mahtava keikka! Jussi Hakulinen ja kaikki raketit, tulilieskat ja paukut... (vaikka kyllähän se musa on tärkeintä. :P)

Noidanmetsästäjä

Hiihaa! Terveiset eturivin keskeltä! ;D

Oli hieno keikka, vaikka myönnän olleeni ehkä hieman liian jurrissa ::) No, tekevälle sattuu. Olispa soinu Pudota enemmän...

Ismon Jukeboksi toimi loistavasti!
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Lerppa

Tällaiselta näytti biisilista :)

Hiekka
Mitä Kuuluu
Jumala
Vasten Mun Kasvojani
Viivakoodit
Paha Paha Asia
Mitä Vaan
Teit Meistä Kauniin
Käännä Se Pois
Mato
Reunalla
--
Anna Mulle Piiskaa

blind_eye

Mitä?! Siis oliko hande ja lerppa siellä sisällä?  :o Nojoo!!   :-/
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

Me oltiin lauantai-iltana ja nähtiin 1,5 biisiä Tehikseltä, Neljä Ruusua, valitettavasti Maija vitun Vilkkumaa ja Yö. Apis soitti perjantaina ja se kuultiin puskasta.

Lerppa

Lainaaja se kuultiin puskasta.
Korjaan, kalliolta :P ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.