Onx teillä hiekkaa?

Aloittaja zanna, marraskuu 10, 2002, 08:05:42

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mullakin soittopeleinä on ollu nää kitara ja piano.kitaransoittaminen on vähän tuoreempi harrastus ja oman skitan sain vasta tänä syksynä.sitä kyllä nykyisin soittelen enemmän kuin pianoa.ja kuten arvata saattaa niin apulantaahan sitä tulee eniten soitettua.. :) ihan must on piiska.se alku on niin ihana soittaa ja sit revitellä ihan täysillä...! ;D akustisella mun revittelyt on joskus vaan aika hassuhkoja... ::) sähkökitara ois unelma!säröt ja kaikki.ah.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

cboy89

::) ;D Rulez, RULEZ, R U L E Z ! ! ! !
Taas erinomaista rokkia apixelta! hiekka, hippo, faarao, saasta (tietty), lihaviihde ja kolmiolääke on ihan best, parempaa ei voi löytää.....

Some sucka

allu86

Noh...esimerkiksi Kotiteollisuuden "kuolleen kukan nimi" -levy
    on apulannan hiekkaa parempi, sillä Kt:n levyllä ei ole yhtäkään huonoa kappaletta, mutta hiekalla niitä on Hiekka ja Onntosydän.  Tämäkin on siis täysin mielipide kysymys...

salzaliini...

minä itse tykkään edelleenkin kovasti hiekka-levystä. tämän hetken suosikki on hetki. se vaan on niin...niiin...*etsii sanoja*...no,se on niin.ihana laulu. i like. i love it. <3
mutta kyllä mä oikeestaan tukkään kaikista biiseistä. onttosydänkin iskee nyt paremmin. ei vieläkään kunnolla. :(

ja kun te puhuitte tuosta laulamisesta,ni mä voin sanoa että mä pystyn laulamaan yleisön edeesä yksin tai porukassa,vaikka siinä tuleekin sellainen olo että kädet tärisee ja kuolema tulee.mutta hengissä vielä. :)

ja nyt kun minä pääsen vaihtamaan huomenna huonetta niin mä saan meijän urut mun huoneeseen nii voin sitte niitäki soitella jälleen aktiivisesti,ku se soittelu on nyt vähän jäänyt.

Silti_Onnellinen

mullekkaan Onttosydän ei aluks iskeny, mutta nyt se kuulostaa jo "ihan hyvältä"  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

yzeR

Sama ongelma mullakin Ontonsydämen kanssa. Livenä kappale kuitenkin toimi todella hyvin, joten enää ei ko. laulu levylläkään kuullosta kovin huonolta

makel

ei maha mittää, mutta vieläki joutuu onttosydämmen aina skippaamaan  :-X

salzaliini...

noooh,kyllä se vielä iskee! ei huolta. ;D

Niina (niina-maria)

Outoa ??? Kyllä minuun iski onttosydän heti.  :)

2 + 2 = 5

onttosydän on livenä hyvä, sen jälkeen se kuulosti levyltäkin paremmalta..???

Onttosydän tosiaanki toimii livenä!

Niina(Niina-maria)

Harmi, ettei oo tullu kuultua sitä livenä...  :-/

jassu

mullakin on  :) piti ostaa heti julkaisupäivänä... kyllä se menee top3:seen!!!!  8)

Armando

Ei kyllä putoo toi hiekka meikäläiselle. Ehkä Apulannan huonoin levy attackin jälkeen. Valas on kyllä ihan hyvä ja kolmiolääke ja saasta kohtuullisia mutta muuten aika mitäänsanomaton...
livenä toimii paremmin. Hidas-demo on muuten parempi kuin Jumala. Ei silti mikään huono levy..ainoastaan apulannan discografiassa ei pärjää...Pesee esim jotkut don huonot mennen tullen. Olen samaa mieltä, että don huonot on kyllä suomen turhin bändi.

ei oo turhin todellakaan!!!varsinkin donkkareiden vanhat biisit esim.ruoski minua ja hannu ja kerttu on loistavia ! :) joku gimmel se vasta turha on.. !!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.