Heinolassa jyrää

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, toukokuu 06, 2002, 05:29:48

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Ketkäs täält on menos heinolassa jyrää-tapahtumaan?millasta oli viime vuonna?kuinka kauan aikasemmin kannattaa olla paikal et saa hyvät paikat?en oo ikinä ollu siel,mut tänä vuonna meen.jeejee.eturiviin fiilistelemään vaan. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

*ei ole ihan varma miksi kirjoittaa kun ei osaa vastata*

Jea, aion kyllä mennä. En ole ennen ollut. Seuraavana päivänä pitäis olla töissä joten onpi mun lähtöni kiinni siitä saadaanko autoa lainaksi.
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

mitä? missä? milloin? miksi? kertokaa!
my sweet, sweet rock`n roll

kreisi greippi:heinolassa jyrää on ilmainen(hyvähyvähyvä) tapahtuma heinolassa 2.6.siellä esiintyy ainakin apulanta ja pari muuta(tietääkseni) se alkaa noin puolenpäivän aikoihin ja jatkuu aina sinne iltapäivään,oisko viiden maihin.mä ainakin meen sinne ku pakko nähä kerranki apulanta livenä! :)

Vilkku

Jeeps, minä tulen kanssa katsomaan ;D Provinssissa varmaan näkee pojat toisen kerran keikalla ja toivottavasti sitte Ankassakin. Tänään juuri kävin Heinolassa. Missähän päin Heinolaa tämä tapahtuma muuten on ?

KatjaRock

Minäki tahtosin tulla. Toisaalta Heinolassa asuu niin sairasta porukkaa, että saa nyt nähä. Jos majoittuisin velipojan luo Lahteen. Alanpas miettimään tätä nyt ihan kunnolla.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Tule ihmeessä Katja, näkyillään siellä 8)

Sitä minäki oon miettiny et missäpäin heinolaa tää systeemi on...?no kyl tiedot varmaa netist löytyy.porukat lupas jopa viedä mut sinne ettei tarvii junaa tai bussii maksaa(kaverini tulee mukana). ne menee tapahtuman ajaks sukuloimaan orimattilaan...että semmosta... :)

KatjaRock

Kattellaan kattellaan.  :)Sinne on niin pitkä matka. Ja ne heinolalaiset on vähän huiseja. >:(
Time goes on, I wont.

Vilkku

Heinolalaiset on ihania :D Minun kokemusasteikolla ne ei ole kovin vaarallisia. Kuopiolaiset on tosi outoja ja Jyväskyläläiset pelottavia.

HeikkiH

Eipäs "potkita" ihmisä päähän niiden asuin sijojen mukaan... On ottava huomioon että poikkeuksiakin löytyy joka paikkakunnalta... (Tosin poikkeus vahvistaa säännöt)
Se siitä sitten...

Vilkku

Tietysti poikkeuksia on, tämä nyt oli vain mun raaka yleistys ;D Mukavia ihmisiä on varmasti kaikkialla.

HeikkiH

Pithän se arvata... >:( JA nyt ollaan niiku mitään ei ois sanottu. ;D
Se siitä sitten...

KatjaRock

Muoniolaiset on ainaki ihan hulluja. Tulkaapa kattomhaan.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Onhan se julmaa yleistää ihan vain omien kokemuksien perusteella. Näin nyt kuitenkin teen... En epäile ettei Jyväskylässä olisi mukavia ihmisiä, minä vaan olen törmännyt hiukkasen hulluihin tapauksiin. Ei sillä että siinäkään mitään pahaa olisi...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.