Heinolassa jyrää

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, toukokuu 06, 2002, 05:29:48

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

kyllä munkin jutut ala-asteella liittyi aina jotenkin ko.aiheeseen ku sulla... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mistäs muustakaan?  ;)
Nää jutut on taas ihan aiheesta.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

niinpä.kohta juge-setä suuttuu ja mustaksi muuttuu. :) *shirak durak vihreä valo välähtää ja taikojan pää notkahtaa uupumuksesta* olen lukenut taas fantasiakirjoja.belgarionin ja mallorean tarut rlz!

Hiltsu

Minäkin tahtoisin lukea fantasiakirjoja. Tuon TSH:n ja Hobitin, sekä pari jotakin muuta olen lukenut. En vielä sen enempää.
Katso muuten viestis.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kävin just lähettää sulle viestin,mut nyt pitää lähtee.moimoi!

kreisi_greippi

kuolemanportti on tylsä sarja. kaveri sanoo, että ajan pyörä ois hyvä, sitä vois alkaa lukee. kaiketikin...
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Pitäisi minunkin jotakin sarjaa alkaa lukemaan.

alota david eddingsin belgarionin taru!!! :) loistavia kirjoja!

kreisi_greippi

taidan pysya enemman kauhun puolella nyt loppukesan. mina kirjotin ala-asteella millon mistakin, yleensa maarattiin aiheet ja siita sitten kehittelin jotain.
ajattelin nyt koulussa kirjottaa perhelomista, ettei ne ookaan sellasta paratiisia kuin vaitetaan. ainakaan meilla. kaikki vittuilee kaikille, ja lopulta ei teha muuta kuin syodaan ja tapellaan. ja kuitenkin lahetaan aina uudestaan.

Hiltsu

Meilläkin määrättiin aiheet, mutta niistä sai sitten kirjoittaa mitä mieleen tulee.
Meillä nuo lomat ovat aika samanlaisia. Ainakin lähdöt, kun yritetään pakata ja muistaa kaikki.

lähdöt on yhtä helvettiä!!!varsinki ku meiän muori on aina ihan älyttömän raivona ku ollaan johonki lähössä!huomenna mun kummin häihin... ::)

Hiltsu

Meillä alkaa huomenna pakkaaminen, kun lähdetään viikoksi yhdelle mökille sitten päivällä. Tänään ei kyllä huvita yhtään pakata, vaikka voisi olla hyvä.

no sitten susta ei sit täällä kuullakaan viikkoon.. :( häissä tosiaan oli tylsää,mut ruoka oli hyvää ja sitä söin paljon.  :)

kreisi_greippi

sukulaisten juhlat ovat harvinaisen tylsiä. olen vanhempianikin kieltänyt järjestämästä mitään rippijuhlia, ja ihme kyllä, uskoivat.

Hiltsu

Nytpä joudutte taas katselemaan mua pitkään. Tai en mä tiedä koska taas lähden viikoksi.
Onneksi ne juhlat kestävät vain jonkun päivän. Meillä äiti suunnittelee jo mulle rippijuhlia. En kyllä kovin innoissani ole.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.