Heinolassa jyrää

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, toukokuu 06, 2002, 05:29:48

« edellinen - seuraava »

HeikkiH

:D Niinpä... Hulluus on halpaa ja kaikken lisäksi yleensä hauskaa... Täytynee kyllä myöntää, että ehkäpä maailmassa vaan on enemmän näitä ilmasia idiootteja josta mä en sit pidä olleskaan...
Se siitä sitten...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Entäs savicityläiset sitten... ;D on se niin mukavaa asuu vielä mielisairaalan naapurissa.puolet porukasta puhuu koko ajan,puolet ei puhu mitään,muthei,keskiarvo on siinä tapauksessa lähes normaali! ;) (sanoi isäni)..heh.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Silja, heeh  :D

Yleistäminen on helppoa ja kaikenlisäksi vielä hauskaa. Heinolalaiset on _epäilyttäviä_. On on. 100% tuntemistani H-cityläisistä on ainakin jollakin tapaa erikoisia. Erikoisuus laskettakoon tässä tilanteessa miinukseksi.
Time goes on, I wont.

unikissa

Eipäs morkata niitä Heinolalaisia. Moon syntyny siel. Ja kaikkee.

Helsinkiläiset on pelottavia.(nyt ajattelelette että vitut on,mut menkääpä ite myöhään illalla yksin heilumaan hesan rautatieasemille ni alkaa vähän pelottaa kuka on seuraavan kulman takana...ainakin tällästä maalaista pelottaa!!)
heinolalaisia en tunne ni en tiiä mutta ainakin 3 heinolassa alunperin asunutta osaa soittaa erittäin hyvää musaa. ;)
lappeenrantalaiset on ihan kivoja mun mielestä.osa on kyl täysiä tolloja!!
lahtelaiset on hauskoja mutta hulluja.
ja välijoella on hyvännäkösiä poikia.. ;D kukaan ei vaan tiedä varmaan missä on välijoki mutta se ei oo ihmekään.
niinpä,yleistäminen on hauskaa!! 8)

unikissa

HEI. Eipäs morkata niitä Helsinkiläisiä :D mä asun nykyään siellä.

juujuu,mutta kun mä en oikeesti uskalla liikkuu yksin hesassa! ::) en oo tottunu niin isoon paikkaan.forumissaki eksyn. ;D mutta varmasti on kivojakin hesalaisia.esim.mun 3 serkkua jne.

Vilkku

Ja minä. Minä olen käsittämättömän mukava. ;D
[ -You should see my scars- ]

Tony

rautatieasema ei edes ole kovin pelottava paikka yö-aikaan koska siel on ihmisiä. mut menkääs jonnekin hiljasemmalle juna-asemalle kuten vaikka malminkartano. paskat housussa saa kyllä olla :) ..on tää perseestä kun ei nykyään enään omassa maassaan uskalla enää liikkua.

oi niitä aikoja...

Vilkku

Se on kyllä totta. Mua kyllä pelottaa myös se rautatieasema siihen aikaan kun siellä on ne vakiojengit haastamassa riitaa... Mutta minähän pelkään aika lailla kaikkea.

juGe

Toni puhuu kyllä ihan totta.. johtunee siitä, että Toni on selvinpäin ;D

no ei vaines.. ei muakaan kyllä kiinnostas testaa noita pikkuasemia.. steissillä oon kerran meinannu saada kyytii (pari osumaa), mutta ei kyllä mitään muuta isompaa.. ihme sinänsä.

Tony

jaaha. hyvä meininki ku ylläpitäjä alkaa vittuilee :) mähän en juo koskaan.

ai oot meinannu saada pataan. tosta mä haluan kyllä tietää lisää... meitsi ei oo ikinä saanu keltään . "se on rautaa kun joskus ottaa turpaan" mun on tosi vaikea samaistua noihin lyriikoihin.

unikissa

Nojoo. Sitten kun on enemmän aikaa ni mä voin Jugesta ja Tonysta kertoo pari tarinaa.. pataan tuli mutta roskapöntöltä? :D Nymmäämeen törsää rahoja levypuotiin. Moro.

Mä löysin tänää kirpparilt apulannan singlekokoelman hintaan 4,50 € ja tehareiden pillitä elli pillitä sinkun hintaan 2€!!! :D Gr8!!!Outoo ku mä löydän aina kirpparilt levyi mut en ikinä vaatteita..tai no tänää löysin yhen paidan. ulkona on kylmä.... >:( no nyt mä oon iskän työpaikal netis.äsken oli 30 sekuntii aikaa laittaa varashälytin pois päältä.onneks se ei alkanu huutaa!!! koht ku lähen pois ni sählään varmaa jtn ja poliisit on pihassa...!! :-/ no mut sitpähän nään vihdoin sen kuuluisan PAMPUN!! ;D (ehkä...)

Vilkku

Jos näet sen, paina mieleesi kaikki yksityiskohdat. Ehkä minäkin voin sitten edes kuvitella, miltä tämä maaginen pamppu näyttää.

Tämä ei taas liity asiaan mitenkään (yllättävää kun minusta on kyse), mutta pari päivää sitten laivalla ollessani molempina päivinä passintarkistuksessa virkailijat kysyivät 'Anteeksi, puhutteko suomea'. Olin kai niin hämmentyneen näköinen kun puhelivat kaikkea muuta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.