paras keikka muisto ikinä!?!?!

Aloittaja mixu, heinäkuu 05, 2004, 12:19:47

« edellinen - seuraava »

mixu

mikä on paras keikka muistosi ikinä!?!?
onko se kenties joku apulannan mennyt veto vaiko rapakon takaa tullut suuren luokan stadion keikka!?!?
henk.kohtanen paras ja ikimuistoisin keikka oli 2001(muistaakseni)mobile festareilla apulannan keikka
se oli sellasta fiilistelyä että ei ikinä ;D
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

[tuuli]

saattaa kuuluaki mut mä vastaan tänne.

elikkäs varmaan mun eka ja ainut apiksen keikka on itessään ihana muisto. ( lukuun ottamatta sitä että olin 39 asteen kuumeessa )

ja jos muiden bändien keikat lasketaan niin discon keikalla oli kans tosi kivaa. ja akin ja ollin halit oikein kruunas illan.
allekirjoittanut

emmi

hmm.. täytyykin oikeen miettii koska kaikki keikat on ollu aivan mahtavia! mutta mutta, varmaankin viime ankkarockin keikka oli TOSI mahtava ja sitten mun eka apulannan keikka!
älä tunnusta jos sattuu

puska

Apulannan kaikki keikat on olleet jotenkin niin hyviä. Mutta Singlet 1997-2003 kiertue oli mielestäni hyvä!
Mutta jos muita bändejä ajatellaan niin Tehosekoitin on kyllä semmonen live-bändi että oksat pois! Aivan mahtava!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

varmaankin tämän kesän Myötätuulirock->Apulanta. Mie kun en vielä hirveesti ole kerenny kiertämään apiksen keikkoja. :-/ en kyllä pahemmin muitakaan ole kierrelly.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

Mun mielest paras oli tuo Singlet 98-03 -kiertueen Nosturin keikka... Eturivissä oli aivan mahtava meininki! Sit tän vuoden Myötätuulirock oli kans mahtava, fiilikseen kyl saatto vaikuttaa se, että edellisesta keikasta oli 7,5 kuukautta. :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

[tuuli]

Mä unohdin mainita, kun olin viime syksynä meijän torilla kattomassa jotain Kuopion Nuorisovaltuuston järkkäämää pikku tapahtumaa. Bändit nyt oli mitä oli mutta meininki oli hyvä.  ;)
allekirjoittanut

mirka

Ööö...enpä tiiä niitä on monia ihania, siitä on ainaki jääny hyvät muistot ku Apulanta oli kauan sitten Jyrkissä esiintymässä (mä olin sillon tosi pieni) ja Toni täytti mun ystävä kirjasta sivun.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

mixu

LainaaÖöö...enpä tiiä niitä on monia ihania, siitä on ainaki jääny hyvät muistot ku Apulanta oli kauan sitten Jyrkissä esiintymässä (mä olin sillon tosi pieni) ja Toni täytti mun ystävä kirjasta sivun.
olen kateudesta vihreä ;)
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

[tuuli]

uijui mirka! miten sä sait sen täyttämään sitä!  ;D
allekirjoittanut

mirka

Ei mitään muistikuvaa, olin aika pieni sillon, olin kai niin pieni ja sulonen et se helty ;)
Jätettynä itsekseen
Sen kaiken itse valitsee

hande^

Oi, vitsi, vähän siistii. (miekin olen kateellinen)

puska

Minä olen vieläkin pieni (ja ehkä suloinenkin jos vain oikein yritän). Onnistuiskohan tuo vielä multa?:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Varmasti puskaseni, sie oot vieläkin tosi sulonen! :) Näytäpä joskus Tonille sitä kirjaa ja kerro, et se kirjotti siihen joskus vuona 1 ja 2...

mirka

Joo on mun pitänykki aika monta kertaa se tehäkki, mut oon aina ennen keikkaa unohtanu asia, mut vielä jonain päivänä muista...ehkä
Jätettynä itsekseen
Sen kaiken itse valitsee

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.