paras keikka muisto ikinä!?!?!

Aloittaja mixu, heinäkuu 05, 2004, 12:19:47

« edellinen - seuraava »

taika^^

Mä en osaa päättää et onko se tuo Apiksen viime vuoden dbtl:n keikka vai nightwishin tämän vuoden sauna open air keikka :> (se oli aivan mahtava vaikka en bändistä tykkääkään)
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

punainen

No se eka kerta kun Apulannan livenä näin ei tietty unohdu koskaan!Vaikka itse keikka oli ehkä "huonoin" Apulannan keikka jos näin voi sanoa...Ei kyllä voi sanotaanko että todella basic keikkana ei mitään ylimäärästä. Mutta Ekoissa kerroissa on sitä taikaa jonka moni varmasti allekirjoittaa.

taikaa oli myös Gloriassa -02.Keikkapaikka oli hyvä ja tunnelmallinen siihen hetkeen,yleisö koostui lähes ja ainoastaan faneista (ainakin meininki oli sen mukainen),Apulannan pojat näytti oikeesti viihtyvän lavalla,kaikkee spesuu soitettiin,piiitkiä välispiikkejä,ainoo kerta kun näin Toninki lavalla simmut auki,ja kaikki oli vielä selvinpäin!Kyllä parhaita muistoja ikinä!Meitsi leijui pilvissä seuraavan päivän joulujuhlaharjoituksissa :)

oot kyllä onnentyttö mirka!Kade kans!Mulla on muuten kans joskus ollu ystäväkirja messissä keikalla JOS vaikka jollakin sattus oleen aikaa haluu kirjottaa siihen...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

esteeer

mie olin niitte ekal keikal.. joskus ku kouluu viel käytii ja antti tukkamari laulo!

Aapsu

Lainaamie olin niitte ekal keikal.. joskus ku kouluu viel käytii ja antti tukkamari laulo!

Nyt on joku originaalifani mestoilla... Kunnioitusta! Tästä päästäänkin siihen, että yksi parhaista keikoista on (Antin bändin) Varjon keikka Tampereen teatterikahvilassa alkuvuodesta 2001. Ja sitten Apulannan Heinola Sinfonietta tietysti. Ja ihan toiselta laidalta Rammstein Helsingissä loppuvuodesta 2001.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

medelin

Noh, täytyypäs myöntää että ei ole paljoa tullut kierrettyä keikoilla ikäni takia. Joko liian kaukana keikat, tai sitten ovat K-18  :-/

Mutta 19.3 (eli tuo viime lauantain nosturin keikka) oli loistava. Välipuheita olisi voinut olla, jotain muutakin kuin "kiitos arvoisa juhlayleisö" :D

Jäi mieleen hyvin yksi hassunhauska tyttö. Kun pojat aloittivat soittaa Kalamiehen toveria, tämä tyttö meni aivan onnesta sekaisin ja huusi sen olevan hänen lempikappaleensa :) Nauratti paljon ja tunnelma senkun kasvoi.

Musiikki vaikuttaa tunteisiin uskomattoman paljon.
Minä tahdon paikkaan auringossa

matonen

Mun on kans pakko tunnustaa. Neljä vuotta fani enkä vieläkään oo keikoilta itseäni löytäny. Haluaisin, pääsisin (siis en kaikille ikäni puolesta) ja rahaakin saattais löytyä, mut en vaan saa ikinä mitään aikaseks. Turhauttavaa. >:(

Painkiller

Paras keikkamuisto ikinä..ei siis välttämättä Apulanta-keikka. Hmm. No kyllähän toi -97 vuosi on jjänyt mieleen, kun sillon olin ekan kerran katsomassa bändejä ihan kunnolla. Apulantaa myös.

Mutta ehkä mun paras ja samalla kyllä vähän ikäväkin keikkamuisto on viime vuonna 12.10 kun Backyard Babies käväisi Tavastialla. Oltiin poikaystävän kanssa ihan fiiliksissä :) Mentiin hotelliin ja juotiin vähän pohjia ja sitten tavastialle ja eturiviin vielä. Tai mä pääsin jossain vaiheessa eturiviin. Keikka oli ihan loistava, jotain tosi upeeta. Se myös kuvattiin, sen piti tulla yhtyeen dvd:lle. Keikka näytettiin osaks ylellä ja sen takia sitä ei tullutkaan ollenkaan dvd:lle. Itseään ei ole muuten kiva nähdä tv:stä  :-/  Mut toi oli tosi mahtavaa, BB on maailman parhaita livebändejä, uskomaton meininki. Tota tunnelmaa tosin vähän latisti se kun meidän vieressä oli kaks ihan hullua natsisikajätkää. Ne oli oikeesti tosi pelottavia. Toinen niistä kävi yhteen muijaankin ihan käsiks. Ne oli ottanut jotain muutakin kun pelkkää viinaa. Mut kyl se keikka oli niin hyvä et ei edes ne pystynyt sitä pilaamaan :)

Halvaus

Varmasti ihanin muisto on se kun sain halata Tonia.
Huomattiin Toni siellä ja mentiin sitten kysymään yhteiskuvaa ja Tonihan suostui. Oi että, oli jotain ihaninta. Kaksmiljoonaateinisydäntä.

jouhu

LainaaMun on kans pakko tunnustaa. Neljä vuotta fani enkä vieläkään oo keikoilta itseäni löytäny. Haluaisin, pääsisin (siis en kaikille ikäni puolesta) ja rahaakin saattais löytyä, mut en vaan saa ikinä mitään aikaseks. Turhauttavaa. >:(

Miulla on vähän sama tilanne. Iän perusteella pääsis mihin vaan, jos vaan viittis nähdä vähän vaivaa matkustamiseen ja rahan säästöön, jotta sais sitten lipun ja muun.

Painkiller

Lainaa
Lainaus käyttäjältä: matonen  link=1089373884/15#21 date=1111415222Mun on kans pakko tunnustaa. Neljä vuotta fani enkä vieläkään oo keikoilta itseäni löytäny. Haluaisin, pääsisin (siis en kaikille ikäni puolesta) ja rahaakin saattais löytyä, mut en vaan saa ikinä mitään aikaseks. Turhauttavaa. >:(

Miulla on vähän sama tilanne. Iän perusteella pääsis mihin vaan, jos vaan viittis nähdä vähän vaivaa matkustamiseen ja rahan säästöön, jotta sais sitten lipun ja muun.

Täällä on myös yksi joka lukeutuu samaan joukkoon. Ongelma tosin on enemmänkin siinä että kaikki rahat tuntuis menevän laskuihin ja ruokaan ja keikkaseura puuttuu. Jonkun pitäis ottaa mua niskasta kiinni. Kyl sitä rahaa jostain kaivais..olis kuitenkin niin kiva käydä enemmänkin keikoilla.

blind_eye

Mää oon nähny nyt Apikset ainakin 29 kertaa. :P
Ja vielä jatketaan. Ei tähän kyllästy. Jopa yksi keikkakin tiedossa minne oon menossa :> Jahuu. 8-)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Mihin päin Suomee blind_eye on tälläkertaa lähössä?

[tuuli]

Lainaa
Lainaa
Lainaus käyttäjältä: matonen  link=1089373884/15#21 date=1111415222Mun on kans pakko tunnustaa. Neljä vuotta fani enkä vieläkään oo keikoilta itseäni löytäny. Haluaisin, pääsisin (siis en kaikille ikäni puolesta) ja rahaakin saattais löytyä, mut en vaan saa ikinä mitään aikaseks. Turhauttavaa. >:(

Täällä on myös yksi joka lukeutuu samaan joukkoon. Ongelma tosin on enemmänkin siinä että kaikki rahat tuntuis menevän laskuihin ja ruokaan ja keikkaseura puuttuu. Jonkun pitäis ottaa mua niskasta kiinni. Kyl sitä rahaa jostain kaivais..olis kuitenkin niin kiva käydä enemmänkin keikoilla.

Täällä on jälleen yksi. Oon ollu kattoo Apista 3 sisäkeikalla ja kerran NRJ in the Parkissa ja kerran festivaaleilla. Mulla ei oo varaa matkustella junalla eikä mun vanhemmilla oo varaa kuskata mua. Mutta onpahan sitten aina saanut odottaa sitä seuraavaa keikkaa, ja kiva, kun se koittaa.  ;)
allekirjoittanut

Gadfly

Ehdottomasti vuosi 1997 Karkkilan Sunset Beach Party. ::)

Painkiller

LainaaEhdottomasti vuosi 1997 Karkkilan Sunset Beach Party. ::)

Eikä ;D Se oli kyllä mahtava keikka, eka kerta kun näin Apulannan. Vitsi et siitäkin on jo aikaa.. Ei oo totta, pian 10 vuotta :o

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.