Hiekka - biisi

Aloittaja juGe, lokakuu 25, 2002, 10:26:20

« edellinen - seuraava »

salzaliini

Mä yritän muka kuunnella aina suomipoppia ku sieltä tulee aina sillontällön apista,mutta en minä oo tuota hiekkaa kuullu! :( Tai,itse asiassa,en ole varma.. oon kuullu kaks kertaa jonku apiksen uuden biisin suomipopilta,mutta en muista että mikä se oli,hyvältä se kuitenki kuulosti!! :)

Ja tosta don huonot jutusta,mun mielestä niillä on aikasemmilla levyillä ihan hyviä biisejä mutta tuo uus pyhimys on aivan legendaarinen! ;)

wicked.

b-puolet!
loistavia.

sain rakkoja jalkaani kun kävin ostamassa sinklen. ai tätä tuskaa.  :P

niin ja DH:n Pyhimys oli ensin ihan kiva, mutta siihenkin jo kyllästyi, varsinkin kuulin radioista. se video on niin kiva että taitaa vaikuttaa mielipiteeseeni aika paljon. kuten yleensä.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

noniin,tänäänhän se sinkku ilmesty mutta täällä jumalanseläntakanahan ei ole mahdollisuutta ostaa sitä joten joudun odottamaan ens viikon alkuun että pääsen ihmisten ilmoille.voi tätä tuskaa..  :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

itkin tänään metrossa kun kuulin b-puolet.

juGe

Näköjään Apulannan nimellä voidaan myydä taas ihan mitä vaan.. 3 iha erilaista tsibaletta.. On muuten toi ässä hihassa ihan Inistä.. Ja tosta kasarihevistä en sano mitään.. Ei sinällään kyllä kolahda meikäläiseen tää sinkku kyllä ollenkaan..

Silti_Onnellinen

Juostiin pitkin kaupunkii "Hiekan" perässä, mut Anttilas oli ollu joku moka, eikä sitä ollu viel tullu. Eikä Cittarissakaan ollu viel tullu...  :'( Kyllä harmitti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Snake

Mäki ryntäsin Anttilaan heti herättyä...Mä ainaki tykkäsin toooosi paljon ;DRiehuin sit himas myöhemmin mankka täysil ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

wicked.

en ole minäkään kasarihevin ystävä, mutta tuosta pidin. Paska meininkin on vielä parempi. eikä kuulosta Inikseltä mielestäni.

juGe, miksi niiden kappaleiden pitäisi olla aina jotenkin samanlaisia? antaa setien leikkiä jos tykkää.
ja totta, Apulannan nimellä voi myydä mitä vaan. mulle ainakin. lähes.

juGe

Lainaaen ole minäkään kasarihevin ystävä, mutta tuosta pidin. Paska meininkin on vielä parempi. eikä kuulosta Inikseltä mielestäni.

juGe, miksi niiden kappaleiden pitäisi olla aina jotenkin samanlaisia? antaa setien leikkiä jos tykkää.
ja totta, Apulannan nimellä voi myydä mitä vaan. mulle ainakin. lähes.

Äää. no emmä tiedä että samanlaisia pitäisi olla, mutta joku tyylikäs linjaus ois musta iha hyvä. Ei siinä, ennen ajattelin kyllä niin että ei musiikilla saa pelleillä tai menee uskottavuus jne plaa plaa. Kyllä mä kokeet hyväksyn jne.. Mutta vähän ärsyttää kun nykyään saa käsi sydämmellä odottaa että mitähän täytettä sinne nyt on keksitty. Ja ikävä faktahan on se että teinit ostaa oli siellä kiekolla mitä vaan kunhan kannessa on Apulannan logo. Toisaalta ostan minäkin, koska ei mun mielestä siltikään suomessa juurikaan Apulannan vertaisia orkestereita ole.

Hienostihan se kakkosraita on pusattu, mutta eipä kyllä meikäläiseen tipahda.. eikä kyllä se punkräimekään tossa muodossa. Jotenkin odotan erilaista laatua julkaisulta.

Tämmöstä, ny ainaki pusken nupit kaakkoon ja tapan naapurit Prodigyn Triggerillä.. Kokeillaan huomenna uudestaan jos lähtis toi sinkkukin avautumaan ;)

KatjaRock

Niin hyvä mieli. Minä se kuuntelen Ehjää. Ja kovasti. \,,/
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

huomanna saan vihdoinkin ostettua sen hiekan.odotan kovasti!mä tykkään punkräminästä mutta riippuu tietenkin minkälaista on luvassa... :) musta on ihan OK että apis kokeilee eri tyylejä koska jos kaikki ois smanlaista ni ois tosi tylsää!ja apulanta todellakin on suomen paras orkesteri!! :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

Juu,nyt mä oon ihan varma että oon kuullu sen hiekan! Pidin kovasti! Se kuulu tänää kolmesti suomipopilta! :)
Suomipoppi on soittanu koko päivän sitä hiekkaa ja ilonaa!! :)
Ei jaksa oottaa perjantaihin!! :)

kreisi_greippi

hiekka on loistava. sanotuksiltaan kaikki biisit mitä olen kuullut, tosin valas toi mieleen hallaa:n
oot oikeessa, ässä hihassa on inistä...
pirun morsian kyllä kusee musiikillisesti aika lujaa...
my sweet, sweet rock`n roll

Silti_Onnellinen

mä en oo vieläkään kuulluu Hiekkaa mistään!!!!!!!!
Jos olis vaikka sinkku eksyny huomenna JO tänne kuuseen...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

allu86

No joo... Hommasinpa just ton Hiekka sinkun ja ajattelin , että voi vittu.
  Pojat heittää homman ihan läskiks...vaikka kuulijaluvut olisivatki nlaskussa , niin eihän sitä nyt teinipoppia...saatana

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.