Hiekka - biisi

Aloittaja juGe, lokakuu 25, 2002, 10:26:20

« edellinen - seuraava »

juGe

Taitaa tulla myös itse hiekkalevystä myös tulla aika suomipoppia. Oon ainakin kuullu vähän sellasta juttua, että ei hirveän rankkoja biisejä olisi tiedossa.. Nooh.. enpä dissaa vielä enenpää kun en itse tiedä :)

salzaliini

ei saa olla noin kriittinen!! :(
no,ootteko te kuunnellu niitä hiekka biisin sanoja?! aivan loistavat!! *Asennetta*
Mä ainaki uskon ihan täysin että siitä levystä tulee hyvä!

Jukka

Kuka lie soittanut Pirun Morsiameen sen soolon? Aivan mahtavaa tiluttelua! Liekö Parta-Sami asialla vai onkohan Tonista siihen?

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mullakin on nyt se hiekka ja ekaks kauhistuin!mitä renkutusta!mutta parin kerran jälkeen huomasin että täähän on kyl aikas hyvä! :) pirun morsiamessa on hassuhko hevikitarasoolo... ;D ässä hihassa on hyvä kans.*liha kaiken korjaa/kuka säälii orjaa?* :) mä tykkään paljon hiekan sanoista!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

minä myös! :D
(siis tykkään hiekan sanoista!)

2 + 2 = 5

mä kyllä tykkään kovasti hiekasta. tietysti se voi johtua siitä ku ostin sen sinkun ja sitte perjantaina dokaili. eli tietystihän sitä piti luukuttaa sitte koko ajan. mulla soi vieläki koko ajan se kitarajuttu päässä. kyllähän se lähtee se kertsikin kuiteski aika hyvin, ainaski tykkään enemmän ku vaikka katujen vastaavasta (jollain tapaa vois ajatella niiden pyörivän samoissa ympyröissä, kertosäkeiden maailmassa siis).

Silti_Onnellinen

Ne kaikki biisit siiiin sinkus on aivan TÄYDELLISEN hyviä!!!!!   :)
Siis tosi punk! Oli ihan pakko heti aamusta kuunnella... heh.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KatjaRock. Kone kettuilee

Teit meistä kauniin ja Hallaa on jo kerran tehty. Ei kai sille mitään voi, että jossain vaiheessa mennään taaksepäin.

Toivottavasti ne nyt pitää lupauksensa siitä, että ei tee montaa paskaa levyä. Lopettaisivat mielummin.

Kyynistä.

salzaliini

vastalause! ykskään apulannan levyistä ei oo paska!!!!!!!

Katja

Minusta H10 on aikas paska.

2 + 2 = 5

heinola kymmenen. onkohan se niin, että h10 joko pitää hirmu kovasti tai sitten tosi vähän. ei varmaankaan, mutta musta se on oikeasti tosi kova, rokkenrollia. ma tykkaan.

salzaliini

olen santun kans samaa mieltä!! ;D

wicked.

Lainaaheinola kymmenen. onkohan se niin, että h10 joko pitää hirmu kovasti tai sitten tosi vähän.

on. mietin pitkään, onko se mun lempilevyni Apulannalta vaiko kenties huonoin. eipä se tosin taida ihan kumpaakaan olla sittenkään, mutta kovasti tuota rakastan. hienoja kappaleita.

Attack of the A.L. People ei ole kovinkaan hyvä..

salzaliini

no kyllähän tuota attack of the a.l. peoplea kuuntelee, siis yritän selostaa että sitä levyä ei jaksa kuunnella kauaa putkeen,mä voin kuunnella melkeinpä mitä tahansa apiksen levyä putkeen mutta en jaksa sitä attackii.. Johtuen siitä että ennen en juuri muuta kuunnellukaa ku sitä levyä?! :)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Attack on söpöä teinimeininkiä! ;D tykkään kovasti päivästä toiseen-biisistä ja nähdään lauantaina.
Hiekasta pidän yhä enemmän.tänään lauloin koulussa tunneillaki sitä koko ajan ku pyöri päässä... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.